Hoe dan!? Heeft iemand hier ervaring mee? Er staat helemaal geen link op die pagina en kan het via Google ook niet vindenquote:Je retour tracken
Je kunt je retour makkelijk volgen met een retournummer. Met deze code krijg je altijd snel informatie over de afhandeling van je klacht. Je kunt je retournummer gratis aanvragen bij onze klantenservice.
http://www.smartphoneshop(...)len-en-retouren.html
Klantenservice bellen?quote:Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef BluesRebel het volgende:
Iets heeeel anders. Mijn geliefde Android is ter reparatie terug naar de winkel, maar op de site van coolblue staat:
[..]
Hoe dan!? Heeft iemand hier ervaring mee? Er staat helemaal geen link op die pagina en kan het via Google ook niet vinden
S3 Mini is denk ik wel de beste optie ja. Je kunt ook kijken naar de Galaxy S Advance, heeft dezelfde scherm formaat als de S maar draait nog wel op Android 2.3. (de S3 Mini op 4.1)quote:Op zondag 9 december 2012 10:58 schreef Keroppi het volgende:
Mijn Samsung Galaxy S is na twee jaar trouwe dienst helemaal 'op'. Tijd voor een nieuw toestel dus. Jammer want qua formaat vond ik de S1 prima. Omdat ik ook een tablet heb is een groter scherm voor mij niet essentieel.
Maar ik wil wel een telefoon die qua specificaties de komende twee jaar zonder problemen mee kan. Dan kom je toch gauw bij de S3 of de HTC One X, en die vind ik toch vrij groot.
Is er een Android toestel op de markt wat qua formaat wat kleiner is maar wel duidelijk betere specificaties heeft zodat ik wel zo'n twee jaar plezier van m'n telefoon heb? Ik zag dat er een S3 mini was, is dat een optie of raden jullie die af.
Advies in een telecomwinkel vragen vind ik geen optie want daar raden ze volgens mij enkel aan waar ze de hoogste commissie op krijgen...
Thanks!quote:Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef Expression het volgende:
[..]
S3 Mini is denk ik wel de beste optie ja. Je kunt ook kijken naar de Galaxy S Advance, heeft dezelfde scherm formaat als de S maar draait nog wel op Android 2.3. (de S3 Mini op 4.1)
Wat een kinderachtig bedrijf is het ook. Ik zou niet graag met zo'n bedrijf en zijn producten geassocieerd willen wordenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)rive-applicatie.html
Apple
Valt wel mee, maar de One S is toch alweer een stukje groter.quote:Op maandag 10 december 2012 23:40 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Thanks!
Iemand tipte mij ook de HTC one s. Denk dat die ook prima zal voldoen maar zag dat dat toestel een AMOLED scherm heeft ipv het superamoled scherm dat mijn huidige galaxy s heeft. Klinkt als een stapje terug ipv vooruit, of valt dat wel mee?
Aangezien 4.1 langzamer was voor je dan 4.0.4 weet je dat maar nooitquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef Roolio het volgende:
Heb nu Android 4.2 op mijn Desire Z staan![]()
Ik was tevreden over 4.0.4, daarna had ik 4.1, maar die vond ik te langzaam. Nu dus 4.2 (met CM 10.1), en die loopt weer als een zonnetje! En het is pas build 2 dus het wordt alleen nog maar beter
[ afbeelding ]
Nee precies, ik dacht dat 4.1 gewoon een brug te ver was al voor de Desire Z, maar kennelijk was dat gewoon een slechtere ROM. Android 4.2 is best tof.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:49 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Aangezien 4.1 langzamer was voor je dan 4.0.4 weet je dat maar nooit
Widgets op het lockscreen zijn nu mogelijk (eigenlijk heb je meerdere lockscreens nu). Ook zijn alle 'quick toggles' nu ondergebracht in een tweede scherm op de notification bar. En Google Now natuurlijk. En de camera app ziet er nu beter uit. En in gallery zitten nu instagram-achtige effectjes ingebouwd, die kun je over je foto's heen gooien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is er bijzonder aan? Veel nieuwe nuttige functies?
Lees het topic...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:24 schreef kipknots het volgende:
Wat zijn op dit moment de beste telefoons voor max 350? En wat is aan te raden als ik een telefoon van 4" of kleiner wil? Zie op het moment even door de bomen het bos niet meer.
nope. Je zal even naar duitsland moetenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:05 schreef lkb9000 het volgende:
Is de Nexus 4 hier al te krijgen? Die is ook lekker goedkoop.
Nou kipknots, even naar Duitslandquote:Op woensdag 12 december 2012 22:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nope. Je zal even naar duitsland moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |