ik kan mijn haar ook niet vlechtenquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:20 schreef Ezell het volgende:
En nee, ik heb geen grunge fishtail. Ik kan niet eens mijn eigen haar op de normale manier vlechten.
ja maar je mist hier toch ricky in z'n genot-t-shirt en z'n armen steeds uitgespreidquote:
Je weet dat ik geen pittig kapsel heb hè?quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik kan mijn haar ook niet vlechten
Het zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja maar je mist hier toch ricky in z'n genot-t-shirt en z'n armen steeds uitgespreid
ja, dat weet ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen pittig kapsel heb hè?
Waarom? Die dingen werken voor geen drolquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:24 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol, ik was vanmiddag bijna jouw school ingegaan voor de printer.
Ik heb geen printer en jouw school is de dichtstbijzijnde HU. Ik moest wat op de post doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarom? Die dingen werken voor geen drol
Ik was donderdag op jouw faculteit trouwens. Maar jou niet gezien denk ik.
Ik was bij die informatiemiddag over stagelopen op het buitenland. Maar het meeste wist ik eigenlijk al, was er met een kwartiertje alweer weg.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen printer en jouw school is de dichtstbijzijnde HU.
Wat deed je daar? Ik was wel op school, trouwens.
quote:
O, ik wist niet eens dat er zoiets was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik was bij die informatiemiddag over stagelopen op het buitenland. Maar het meeste wist ik eigenlijk al, was er met een kwartiertje alweer weg.
Ik aanvankelijk ook niet, maar het was ook meer voor mensen die de eerste gemist hadden denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik wist niet eens dat er zoiets was.Ben wel naar de minormarkt voor het buitenland geweest, maar daar was niet veel aan.
Nope. Ik weet niet of ik überhaupt een minor wil volgen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik aanvankelijk ook niet, maar het was ook meer voor mensen die de eerste gemist hadden denk ik
Maar je gaat dus een minor doen in het buitenland?
Niks mis met interesse voor andere landen.quote:
Stage lopen in Nederland terwijl je ook 6 maanden elder kan met een dikke beursquote:
Is een minor een keuze bij jou dan? Ik moet verplicht een minor doen dacht ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope. Ik weet nog niet of ik überhaupt een minor wil volgen.
[..]
Niks mis met interesse voor andere landen.
sowieso stage lopenquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Stage lopen in Nederland terwijl je ook 6 maanden elder kan met een dikke beurs
Londen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |