Zekers! Ik eet rustig een half pak opquote:
wat bedoelde je dan met dat supermarkten nu ook goed vlees hebben?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik kies meestal gewoon huismerk. Ik proef het verschil toch niet.
Of meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers! Ik eet rustig een half pak op
Emh, ik zei dat ze nu meer vleesvervangers hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat bedoelde je dan met dat supermarkten nu ook goed vlees hebben?
Ik had laast ah duurzaam vissticks die waren lekker. Uit de langloop bonusquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik kies meestal gewoon huismerk. Ik proef het verschil toch niet.
het is ook ineens weer kouder he. Mijn handen zijn sinds gisteren ook weer gesprongen.... gebeurt ieder jaar weer (combi kou en handen ontsmetten is niet zo tofquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
Godver mijn hoofd zit opeens vol beginnende puistenhopelijk is het alleen even omdat mijn weerstand deze week minder was want hier heb ik geen zin in.
Net maar even goed verzorgd met vanishing cream.
oh, ik dacht vleesch. Ik las vleesch en stopte toen waarschijnlijk met lezenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Emh, ik zei dat ze nu meer vleesvervangers hebben
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, ik dacht vleesch. Ik las vleesch en stopte toen waarschijnlijk met lezen
ja die zijn prima, degene die nog iets meer cheapo zijn zijn minder lekker. Taaiere "glazige" visquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had laast ah duurzaam vissticks die waren lekker. Uit de langloop bonus
Ach ja, aan mij is mode dan weer helemaal niet besteedquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik heb helemaal geen verstand van vleesch en zoals jullie weten, kan ik niet koken dus 'goed' vleesch is aan mij niet besteed!
Daar heb ik gelukkig nooit last vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is ook ineens weer kouder he. Mijn handen zijn sinds gisteren ook weer gesprongen.... gebeurt ieder jaar weer (combi kou en handen ontsmetten is niet zo tof) maar doet zo'n verrekte zeer man....
JONGUH!!! DAS TOCH GEEN OPVOEDING!!!!quote:
Ik ben ook niet zo mode achtig hoor. Ik loop toch de helft van de week in werkkleding.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach ja, aan mij is mode dan weer helemaal niet besteed
Moeders houd er niet van, dus wij aten het nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JONGUH!!! DAS TOCH GEEN OPVOEDING!!!!
(ik heb er in Noorwegen bijna op geleefd, was het enige betaalbare qua vis)
WHUT???quote:
ik zie een ezel voor me.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is mijn impressie van een tafel: HIE HOR, HIE HOR.
dan ga je er toch heen? Is kwart voor 12, mooie tijd geweest welquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:48 schreef Dwyn het volgende:
Mensen, ik heb gewoon hoofdpijn van die bas die de hele tijd op de achtergrond knalt.
Ik weet niet waar het vandaan komt. Het klinkt een beetje alsof het uit een auto komt, maar het is echt al ruim een uur bezig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan ga je er toch heen? Is kwart voor 12, mooie tijd geweest wel
vissticks, puree (indien makkelijk, neem dan diepvries, bijv. die van de IKEA is perfect, maar AH heeft het ook geloof ik) en broccoli, lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben toch degene die het meeste kookt in huisal hebben we afgesproken dat broer nu ook minstens 1x in de week moet koken
.
En broer heeft toegegeven dat ie liever dingen eet die ik klaarmaak dan m'n moederal kan mijn moeder ook erg lekker koken
en wat is het verband daartussen? (nog nooit gezien namelijk)quote:
Als ik dat zeg is t niet meer leuk als je het ooit ziet, dus.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en wat is het verband daartussen? (nog nooit gezien namelijk)
goeden, kan m'n broer mooi maken v/d week, das niet zo lastig voor hemquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vissticks, puree (indien makkelijk, neem dan diepvries, bijv. die van de IKEA is perfect, maar AH heeft het ook geloof ik) en broccoli, lekker
op zoek gaan en klagen of jezelf klem zuipen/masturberen en gaan tukkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het vandaan komt. Het klinkt een beetje alsof het uit een auto komt, maar het is echt al ruim een uur bezig.
Panquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
goeden, kan m'n broer mooi maken v/d week, das niet zo lastig voor hemdoen jullie vissticks in de pan of in de oven? wij hebben geen frituur (en das maar goed ook
)
owquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik dat zeg is t niet meer leuk als je het ooit ziet, dus.
Ja, ik heb al een halve fles wijn op en ik pak zo wel oordopjes denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
op zoek gaan en klagen of jezelf klem zuipen/masturberen en gaan tukken
Zoals kip al zei, masturberen, ga je lekker van slapenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een halve fles wijn op en ik pak zo wel oordopjes denk ik
NIET IN DE FRITUUR MALLOOT!quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
goeden, kan m'n broer mooi maken v/d week, das niet zo lastig voor hemdoen jullie vissticks in de pan of in de oven? wij hebben geen frituur (en das maar goed ook
)
dattus dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zoals kip al zei, masturberen, ga je lekker van slapen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zoals kip al zei, masturberen, ga je lekker van slapen
hete lucht oven? Lekker heet opstoken en wat langer erin dan meneer Iglo zegt op de verpakking.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pan want oven worden ze slappig
LEZEN MONGOOL WIJ HEBBEN GEEN FRITUURquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NIET IN DE FRITUUR MALLOOT!
Ik doe ze in de oven, mijn man doet ze in de pan. Kan beide. Pan is ietsjes lekkerder, maar ik laat ze soms teveel aanfikken en ik vind ze dan net te vettig
ja maar zoberzo moeten ze dus niet in de frituurpanquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
LEZEN MONGOOL WIJ HEBBEN GEEN FRITUUR
maar okay pan dus. m'n moeder had wel een x vissticks van de lidl gehaald paar maanden terug maren die waren echt niet lekkeren die kwamen ook uit de oven dus waren ook slap
ewquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.yummly.com/rec(...)mns=4&position=13/36
[ afbeelding ]
http://www.yummly.com/rec(...)mns=4&position=15/36
[ afbeelding ]
Uhmmmmm, tsja
Dat ziet er echt ranzig uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhmmmmm, tsja
beter eten, dan heb je geen vitamines nodigquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef Dwyn het volgende:
Ik neem even mijn vitamines in en dan ga ik maar richting bed inderdaad. Moet ook nog werken morgen. Gelukkig niet openen. Dat kan ook niet meer want mijn collega kwam net de sleutels halen.
Met rijstquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ew
maar die viscusine van iglo is wel lekker vind ik
Ik eet best goed. Ik kan alleen niet kokenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beter eten, dan heb je geen vitamines nodig
Maaruh, slaap lekker en werkse morgen!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhmmmmm, tsja
Het zijn gewoon speessticksquote:12 ozs hash brown
only in Americaquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ew
maar die viscusine van iglo is wel lekker vind ik
fish sticks casserolequote:Op vrijdag 30 november 2012 23:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Het zijn gewoon speessticks
Nee, niet?
Ik vind die semi culinaire plakjes citroen met dille het mooist erbijquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:00 schreef megamandy het volgende:
Het vet springt ook gewoon van de foto af
He, ouwe seksaap!quote:
KOMENDE ZOMER GA IKquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
DICO GA TERUG NAAR JE EIGEN LAND
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
heb je zijn broekslang beetje geaaid?quote:
Ik heb hem helemaal niet gezien vandaag.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je zijn broekslang beetje geaaid?
broekslangquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je zijn broekslang beetje geaaid?
Jongens vinden Aladdin leukquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal niet gezien vandaag.
Je denkt toch niet dat hij Disneydvd's kijkt met mij?
pedagogisch verantwoorde films wel natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:03 schreef megamandy het volgende:
Denk dat ik maar eens ga slapen. De afgelopen twee dagen was het uiteindelijk 4u voordat ik sliep en ik moet vanaf morgen t/m woensdag werken en daarna naar Eindhoven dus moet ik genoeg energie hebben.Maat 7 van toffe dr. Martens graag apart houden voor Kip. Okthxbye!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
pedagogisch verantwoorde films wel natuurlijk
zit wat in jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die gaan natuurlijk niet goedkoperquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maat 7 van toffe dr. Martens graag apart houden voor Kip. Okthxbye!
die heeft geile tetten man!quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat kan misschien wel weer ja. Maar de Kleine Zeemeermin...
Hij heeft geen tijd. En ik had dus ook een afspraak, alleen niet met hem.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zit wat in ja
Maaruh, je had toch geen tijd? Als je Disney kon kijken kon je ook naar hem toe voor seks/friemelen!
is toch leuk? Mits geld ervoor voorhandig isquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.spartoo.nl/Converse-ALL-STAR-LEATHER-OX-x161207.php
Ik wil deze.En ik wil lage bordeauxrode All Stars. Maar dat zijn wel erg veel sneakers.
wat hebben ze daar dan voor docs?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die gaan natuurlijk niet goedkoperMaar je moet eens kijken in Rotterdam, we hebben ze dus wel al in de winkel. Alleen wij hadden ze om een of andere reden niet
Maar ik heb die lak dus besteld (en nu nog inlopen) en in de winkel zelf hebben we er nu met de Engelse vlag op de neus.
Ja nouja, erfenis.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is toch leuk? Mits geld ervoor voorhandig is
DENK AAN URSULA!!!!quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef megamandy het volgende:
Dat was vanmiddag wel kut, zit ik Harry op te geilen om hierheen te komen, maak ik alleen mijzelf geil![]()
flauw....quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd. En ik had dus ook een afspraak, alleen niet met hem.
Hij is uit met vrienden en whatsappte me net terug dat hij aangeschoten is.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:08 schreef Diconnected het volgende:
AWWWWW
mijn date stuurt me net een plaatje op van vissticks![]()
Horny Harryquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef megamandy het volgende:
Dat was vanmiddag wel kut, zit ik Harry op te geilen om hierheen te komen, maak ik alleen mijzelf geil![]()
Batsen met vissticks!quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:08 schreef Diconnected het volgende:
AWWWWW
mijn date stuurt me net een plaatje op van vissticks![]()
Gewoon matzwart en dan lakzwart en lakblauw.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat hebben ze daar dan voor docs?
alleen die? Neh, dan zou ik wel andere willen dan datquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gewoon matzwart en dan lakzwart en lakblauw.
Nee dat mocht ook al niet meerquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Harry? Dan vond ik M. toch effectiever denk ik.
Je mag pimp wel overnemen van mij? Noem ik hem gewoon nog steeds R.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat mocht ook al niet meerEn hier kwamen ze met allemaal namen waar ik al associaties mee heb
Ik ga hem gewon weer M. noemen, want Harry werkt ook niet.
In Antwerpen hadden ze gave donkerpaarsequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alleen die? Neh, dan zou ik wel andere willen dan dat
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je mag pimp wel overnemen van mij? Noem ik hem gewoon nog steeds R.
Batsen na de vissticks dan?quote:
Ze mag zeker wel aan zijn visstick likkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Batsen na de vissticks dan?
Whatsapp hem en vraag of hij binnenkort vissticks komt eten
Of jij bij hem
ik zit te facebookchatten met hemquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Batsen na de vissticks dan?
Whatsapp hem en vraag of hij binnenkort vissticks komt eten
Of jij bij hem
Ik ga 'm dan wel Melvin noemen. Eerste hit op google erbij voor de mental image:quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat mocht ook al niet meerEn hier kwamen ze met allemaal namen waar ik al associaties mee heb
Ik ga hem gewon weer M. noemen, want Harry werkt ook niet.
ja maar moet wel praktisch zijn, geen dure schoenen die ik maar onder 1 outfit aan kanquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Antwerpen hadden ze gave donkerpaarseOok alleen nog maar maat 36, maar toen had ik dus geen geld meer. Grrrr.
Een neg0rquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga 'm dan wel Melvin noemen. Eerste hit op google erbij voor de mental image:
[ afbeelding ]
en wat voor eentje!quote:
Toen ik vertelde dat ik nieuwe schoenen had gekocht zei M. laatst dat het zielig was voor mijn andere schoenen want dan zou ik die nog minder dragenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar moet wel praktisch zijn, geen dure schoenen die ik maar onder 1 outfit aan kan
Daarom weet ik niet of ik die bordeauxrode All Stars wel moet willen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar moet wel praktisch zijn, geen dure schoenen die ik maar onder 1 outfit aan kan
Hahahaha, die Melvin!quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik vertelde dat ik nieuwe schoenen had gekocht zei M. laatst dat het zielig was voor mijn andere schoenen want dan zou ik die nog minder dragen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, die Melvin!
(en ja, óók dit is een Melvin!):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, die Melvin!
(en ja, óók dit is een Melvin!):
[ afbeelding ]
echt een fucking creepy kop manquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is gangster Melvin
[ afbeelding ]
Ontsnapt uit de gevangenis Melvin:
[ afbeelding ]'
En I want to make lurvvvvvvv to you Melvin
[ afbeelding ]
'quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef megamandy het volgende:
Stiekem staat de M. gewoon voor meneer
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
denk volgende keer als je in het donker aan zijn wokkel ligt te knabbelen maar aan die onderste rasti rostelli Melvin met zijn slaapkamer ogenquote:
Gelukkig zijn altijd alle lampen aanquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denk volgende keer als je in het donker aan zijn wokkel ligt te knabbelen maar aan die onderste rasti rostelli Melvin met zijn slaapkamer ogen
ik ben getrouwd, dus ik doe niet aan sexquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn altijd alle lampen aan
en ik knabbel nietArme Koos
Die van mij heeft toch ook niet de vorm van een poesquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben getrouwd, dus ik doe niet aan sex![]()
(je ontkende wokkel overigens niet, ik neem dus aan dat hij die wel heeft?)
ge wit noit!quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die van mij heeft toch ook niet de vorm van een poes
Nolquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Enenen, ik wil ook een beschrijving in één lettrgreep. Maar ik weet niks.
Ik dacht de afkorting voor je prelaquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whut? Ik snap het niet.
Slaap lekker kipje!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg me hier net toch een hartverzakking zeg! Ik werd om kwart voor 9 wakker en schrok zo erg dat het licht en laat was. Was er echt helemaal van overtuigd dat ik me vet ver slapen had voor werk![]()
Helemaal balen en pas toen ik belde naar het secretariaat en er niet opgenomen werd kreeg ik door dat het zaterdag was
...
Godverdomme man, schrok me de tering
Ik wil ze ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld.Zag ze ergens met korting, dus nu maar 64,80 inclusief verzenden, in plaats van 79,95. Yay!
Ik faal alleen hard.Type uit automatisme de straatnaam van m'n vorige adres in. Corrigeer dat braaf maar type blijkbaar ook oude postcode en woonplaats. Wat ik pas zie wanneer m'n bestelling al verzonden is. Dus daar heb ik maar even snel achteraan gemaild.
Ik krijg me hier net toch een hartverzakking zeg! Ik werd om kwart voor 9 wakker en schrok zo erg dat het licht en laat was. Was er echt helemaal van overtuigd dat ik me vet ver slapen had voor werk![]()
Helemaal balen en pas toen ik belde naar het secretariaat en er niet opgenomen werd kreeg ik door dat het zaterdag was
...
Lolwhutquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, zie je je oud-collega ineens tussen de Everts van kip staan
quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Bb had mijn schoenen gezet en nu heb ik mijn naam in chocoladeletters
...
Een mooie Evert?quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is nu ook een mooi in Boxtel
Boooh ik ook net! Gewoon na de wekker weer gaan slapen. Pfff gelukkig moet ik een uur later dan normaal beginnen anders had ik mij verslapen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:55 schreef BBQ-kip het volgende:
...
Ik denk hetquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn alle ochelles nu mooi geworden?
Bedoel je een van die Melvins? Welke??quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, zie je je oud-collega ineens tussen de Everts van kip staan
nee, de tweede evertquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bedoel je een van die Melvins? Welke??
Euj, PM je mij nog ff vandaag met het adres van de volgende voor de swapdoos? Dan heb ik een reden om aan te kleden en dat ding ff te droppenquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:05 schreef Diconnected het volgende:
Goedemorrege! Zo douchen en aankkleden en dan naar de stad en Subway broodje eten met mamawant der is eindelijk een Subway hier, there is a god!!
Tof he.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ze ook![]()
waar heb je ze besteld?
Oh ja. Ik had ook nog wat Evert gepost, das waar ookquote:
Dat wou ik dus echt niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:24 schreef Mirjam het volgende:
Godsamme
Op de zaterdag voor sinterklaas de stad in
Ik had alles, en wilde snel naar huis omdat het goot. Dat gaat natuurlijk niet. Werkelijk overal staan mensen zomaar stil zodat je er niet langs kunt, met als toppunt de vrouw in de Blokker die zag dat ik er langs wilde met m'n honderdmiljoen tassen, en gewoon voor me stil ging staan, en niet reageerde toen ik netjes 'pardon' zei![]()
Is jouw broer geslagen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/901534
Mijn broer is beroemd!
Ja, verder gaat het prima met hem hoor. Hoefde ook niet gehecht te worden, dus was niet heeel erg.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jeetje BamiAlles verder wel goed nu met je broer, op zeer hoofd na?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Jezus bambi, wat bizar!
Ik moest wel stiekem lachen om de reactie van iemand op dat nieuws artikel trouwens
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Bh van 110 euro gekregenmijn vriendje is al zijn lompheid op 1 dag aan het compenseren
Lompheid? Wat heb ik gemist? Of lompheid in t algemeen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Bh van 110 euro gekregenmijn vriendje is al zijn lompheid op 1 dag aan het compenseren
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, hij heeft ook de huwelijksreis geboekt
bb is gewoon een lompe hork in het algemeenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lompheid? Wat heb ik gemist? Of lompheid in t algemeen?
moet niet, maar het zit wel goddelijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is t een speciale bh? Of een duur merk ofzo? Met mijn kleine tetton heb ik geen verstand van bh's en vind ik 30 euro al duur
Maar voor grote maten moet je altijd duurdere kopen toch?
vergeet de zes chocoladeletters nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huwelijksreisjurk
tettenhouder
ik kreeg net mijn arm niet in een colbertje maat 44 bij de Sting, sommige merken hebben gewoon achterlijke maatvoeringquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJAdat is het belangrijkste wel
Ik moet echt afvallen want godver maat 42 jurkjes bij steps pasten wel maar mehheb nu een mooi colbertje
ook 42 maar brede schouders einz
Maar ik word ook gewoon vet. Laatst woog ik 72 kilo op 1.65quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kreeg net mijn arm niet in een colbertje maat 44 bij de Sting, sommige merken hebben gewoon achterlijke maatvoering
die kon ik nergens vinden in de stadquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe eis de gouden topcoat nu ie toch bezig is![]()
Fuquequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kon ik nergens vinden in de stad
ik weeg 85 op 1.68quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik word ook gewoon vet. Laatst woog ik 72 kilo op 1.65![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ben ik benieuwd, post eens een Pic! Niet als je het aan hebt want TMI
Daarna begon ik idd met pil en zelf koken. Vroeger at ik niet zo veel met mama d'r kookkunstenquote:
Uhquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:58 schreef Mirjam het volgende:
Weten jullie of je bij een itunes-giftcard de bon ook nodig hebt om hem te activeren? de jongen in de kruidvat zei dat de bon er ook bij moest, maar ik vind het nogal gay de bon erbij te egevn, het is namelijke en cadeau.
Mja gelul over de code enzo. Er staan ook codes opquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uhde code staat op t kaartje zelf als t goed is. Staat er iets speciaals op de bon?
Wil je eens een foto wa-en? Ik vind t raar namelijk. Nee ik ga dan niet die code zelf intoetsenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja gelul over de code enzo. Er staan ook codes op
wud?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
EEMAHGERD BEHRENKERHL MET SPERKJENZ
Ik ga kippenvleugeltjes eton op Roseval aardappeltjes, net pas in de oven geschoven, dus hopelijk over een uur etonquote:
Kip, rijst, paprika, ui, kaas, sour cream, salsaquote:
die foto van jou op fbquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:27 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhhh nice skjoe![]()
bb
![]()
![]()
Zeeerrrrr mooien boobies(houder)![]()
Ik ben kapot... 3u slapen is echt te weinigEn dan toch maar poetsen..
Shut upquote:
zodat je in de grootste lingeriezaak van eindhoven kan kiezen uit 4 bh's waarvan de goedkoopste 80 euro is?quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodat je in de grootste lingeriezaak van eindhoven kan kiezen uit 4 bh's waarvan de goedkoopste 80 euro is?
Zodat er eten tussen kan blijven hangen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:37 schreef Debsterr het volgende:
Zodat je er heel de tijd aan kan zitten en wobblen en er tussen kan laten motorboaten.
Dat willen jullie heul niet. Dit was een van de weinige toffe mooie setjes die SQ stond.quote:
Ja maar vervolgens is het neks alsof er niks in zit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat willen jullie heul niet. Dit was een van de weinige toffe mooie setjes die SQ stond.
Met kleinere boobies heb je veel meer keuze qua mooie lingerie![]()
.
Gaat dat ding toch uit...quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik draag alleen maar zwart en huidskleurig.
Maar misschien als ik straks een vriendje heb...
neem friet!quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zal ik maar gewoon patat eten vandaag? Het is zaterdag.
Jullie zijn toch met me eens dat dit nergens op slaat? Dat ligt eraan wat voor panty of legging je hebt, niet aan of er voetjes onder zitten of niet.quote:Een panty schijnt door en een legging niet.
Mijn 80 den panty schijnt heul niks doorquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jullie zijn toch met me eens dat dit nergens op slaat? Dat ligt raan wat voor panty of legging je hebt, niet aan of er voetjes onder zitten of niet.
Nou, dat dus.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn 80 den panty schijnt heul niks door
Ik zit online te kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:47 schreef PriemGirl het volgende:
Iets groter zou ik wel willen ;maar epic skjoe/mss/p-a/.... boobs lijkt me idd ook gewoon vrij lastig qua 'sexy' en mooie lingerie. Ik bestel het nu online en het past eik altijd wel
Ja dat wel; maar dan bedoel ik idd een setje van 20 euro zeg maarquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zit online te kijken(Nu weet ik SQ's tiethouder maten
) en online heb je wel heul veul kleuren bij onmogelijke maten
.
Blijft wel hoerenduur (kwam net een hipster tegen van 80 eur), maar wel veul meer keuze en fatsoenlijk spul.
Neh een c cup is redelijk standaard toch? Dat is voor mij grootquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodat je in de grootste lingeriezaak van eindhoven kan kiezen uit 4 bh's waarvan de goedkoopste 80 euro is?
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:37 schreef bleiblei het volgende:
Je gaat er toch niet iets inmikken of wel?
Dat is zo ongeveer garantie op overspoiled kids.
kijk bij de wehkamp gek. Die maat en zulks. 7,95quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zit online te kijken(Nu weet ik SQ's tiethouder maten
) en online heb je wel heul veul kleuren bij onmogelijke maten
.
Blijft wel hoerenduur (kwam net een hipster tegen van 80 eur), maar wel veul meer keuze en fatsoenlijk spul.
grote tieten, grote korting.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kijk bij de wehkamp gek. Die maat en zulks. 7,95![]()
![]()
fatsoenlijke mooie bh's of hunkemoller dingen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kijk bij de wehkamp gek. Die maat en zulks. 7,95![]()
![]()
Marilyn beugelbh's bij de wehkamp.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fatsoenlijke mooie bh's of hunkemoller dingen?
72% korting jonguquote:
klinkt niet als iets wat ondersteuning biedtquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Marilyn beugelbh's bij de wehkamp.![]()
ken het merk niet echt maar het is het proberen waard voor 8 euro.
bestellen, passen, houden / terugsturen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klinkt niet als iets wat ondersteuning biedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |