Zekers! Ik eet rustig een half pak opquote:
wat bedoelde je dan met dat supermarkten nu ook goed vlees hebben?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik kies meestal gewoon huismerk. Ik proef het verschil toch niet.
Of meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers! Ik eet rustig een half pak op
Emh, ik zei dat ze nu meer vleesvervangers hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat bedoelde je dan met dat supermarkten nu ook goed vlees hebben?
Ik had laast ah duurzaam vissticks die waren lekker. Uit de langloop bonusquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik kies meestal gewoon huismerk. Ik proef het verschil toch niet.
het is ook ineens weer kouder he. Mijn handen zijn sinds gisteren ook weer gesprongen.... gebeurt ieder jaar weer (combi kou en handen ontsmetten is niet zo tofquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
Godver mijn hoofd zit opeens vol beginnende puistenhopelijk is het alleen even omdat mijn weerstand deze week minder was want hier heb ik geen zin in.
Net maar even goed verzorgd met vanishing cream.
oh, ik dacht vleesch. Ik las vleesch en stopte toen waarschijnlijk met lezenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Emh, ik zei dat ze nu meer vleesvervangers hebben
quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, ik dacht vleesch. Ik las vleesch en stopte toen waarschijnlijk met lezen
ja die zijn prima, degene die nog iets meer cheapo zijn zijn minder lekker. Taaiere "glazige" visquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had laast ah duurzaam vissticks die waren lekker. Uit de langloop bonus
Ach ja, aan mij is mode dan weer helemaal niet besteedquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik heb helemaal geen verstand van vleesch en zoals jullie weten, kan ik niet koken dus 'goed' vleesch is aan mij niet besteed!
Daar heb ik gelukkig nooit last vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is ook ineens weer kouder he. Mijn handen zijn sinds gisteren ook weer gesprongen.... gebeurt ieder jaar weer (combi kou en handen ontsmetten is niet zo tof) maar doet zo'n verrekte zeer man....
JONGUH!!! DAS TOCH GEEN OPVOEDING!!!!quote:
Ik ben ook niet zo mode achtig hoor. Ik loop toch de helft van de week in werkkleding.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach ja, aan mij is mode dan weer helemaal niet besteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |