Ik, jaah...tenminste als Miran het goed vindt....quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:20 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik heb gehoord dat sommigen-enkelen worden opgehaald
Sinds vanmiddag weet iedereen datquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:19 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Van Jian was het al algemeen bekend ?
Dat is wel handig, dan kan ik misschien ook meerijden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:20 schreef Ratelbandolero het volgende:
Ik heb gehoord dat sommigen-enkelen worden opgehaald
John zegt niemand van hier is welkom dus bespaar je de moeitequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag weet iedereen dat
[..]
Dat is wel handig, dan kan ik misschien ook meerijden.
Je mag vast met ons mee terug rijden en safequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag weet iedereen dat
[..]
Dat is wel handig, dan kan ik misschien ook meerijden.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:26 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
John zegt niemand van hier is welkom dus bespaar je de moeite
Je liegtquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:26 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Verheug me er zo op.....quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:29 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij wel komen hoor Pos
Opa heeft niks te willen, wij nemen het over vanaf nu!quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:26 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Project Opa?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:26 schreef ajaxkampioen het volgende:
[..]
Dat is pas mannentaalquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa heeft niks te willen, wij nemen het over vanaf nu!
Ik ga nergens heen zonder Scrutquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:31 schreef Ratelbandolero het volgende:
ja zonder Skroetsch en mij zeker
Gekkie...quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:35 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
We zijn toch geen concurentes ?
....wat denk je zelf....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |