Als ge maar leut hetquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Maar je kon de sleutel nergens vinden... herkenbaar!
Ik laat het aan jou over. Volste vertrouwen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:37 schreef Copycat het volgende:
Foutje bedankt. Kan iedereen gebeuren.
Een nieuwe TT met inhoud en we lullen nergens meer over.
Voor nu.
![]()
.
Lekkere muziek draaien?quote:
Ik heb vannacht al tot half 5 op YouTube zitten grasduinen. Prachtige dingen gevonden maar ik word er zo hebberig vanquote:
Deel het dan met ons. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vannacht al tot half 5 op YouTube zitten grasduinen. Prachtige dingen gevonden maar ik word er zo hebberig van
Dit is wel een fijne voor mensen die wel eens een jointje roken. Geen zorgen, hij duurt geen 12 maar slechts 5 minuten. Vanaf 2:40 wordt het voor de stoners genietenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deel het dan met ons. Ben benieuwd.
Beetje peuduveu work ervanquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is wel een fijne voor mensen die wel eens een jointje roken. Geen zorgen, hij duurt geen 12 maar slechts 5 minuten. Vanaf 2:40 wordt het voor de stoners genieten
Heerlijk. Doet me ook een beetje denken aan The Famous Flames.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is wel een fijne voor mensen die wel eens een jointje roken. Geen zorgen, hij duurt geen 12 maar slechts 5 minuten. Vanaf 2:40 wordt het voor de stoners genieten
Kijk naar eredivisie2 en hoor bij Wim dat twente heeft gescoort!quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:50 schreef Toverheks het volgende:
Zo, het DAK IN DE ARENA is dicht, zo naar de voorbeschouwing, Opa zal ook al klaar zitten maar eerst ff uit volle borst ons mega mooie cluplieden JA opa ken deze ook helemaal meebrullen.
Wat is hier mis mee dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet je deze maar helemaal niet luisteren.
lol sorry maar deez is wel tofquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dan moet je deze maar helemaal niet luisteren.
Ik word zenuwachtig van heul andere dingen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is muziek waar sommige mensen zenuwachtig van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |