Damn die laatstequote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaarne uw commentaar in drievoud ingebonden en ondertekend naar het volgende postbusadres.
tegen wie moeten ze?quote:
hehe nice, alleen jammer dat RVP er niet meer speelt danquote:
Ben niet echt een grote RVP fan, maar wel jammer inderdaad dat er geen grote spelers meer bij Arsenal zitten. Bij west Bromwich ook niet trouwensquote:Op maandag 3 december 2012 21:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hehe nice, alleen jammer dat RVP er niet meer speelt dan
ben ook eens in emirates stadion geweest, is wel erg mooi stadion btwquote:Op maandag 3 december 2012 22:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ben niet echt een grote RVP fan, maar wel jammer inderdaad dat er geen grote spelers meer bij Arsenal zitten. Bij west Bromwich ook niet trouwens
doet me denken aanquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:24 schreef jna het volgende:
Deze nieuwe fysio van ac Milan:
[ afbeelding ]
Mi gado, ik zou alleen nog maar geblesseerd zijn.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:24 schreef jna het volgende:
Deze nieuwe fysio van ac Milan:
[ afbeelding ]
Mi gado, ik zou alleen nog maar geblesseerd zijn.
quote:
quote:
Yuri wanneer doe jij weer een video? Je vorigequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Yuri wanneer doe jij weer een video? Je vorige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit wel srs aan te denken om in de zomer een YT channel te beginnen.If not now, then when.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |