Ricko pls die meid heeft een hele nep facebook aangemaakt met allemaal nepvrienden zodat die op dat nepaccount van haar konden reageren en shit.quote:Op donderdag 6 december 2012 06:49 schreef RickoKun het volgende:
Wat is omhoog daarmee, dat heb ik gemistdat jumi gebeuren
Was het wel een she dan ?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ricko pls die meid heeft een hele nep facebook aangemaakt met allemaal nepvrienden zodat die op dat nepaccount van haar konden reageren en shit.
She broke mah hart.
Lexie bestaat alquote:Op donderdag 6 december 2012 14:24 schreef Panzermaus het volgende:
Phannyvayjay waarom die o in je naam dan.
Met xxLexie had je mij wel warm gekregen hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:27 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lexie bestaat alen aLexie staat zo stom.
xxLexie doet me denken aan de msn van 14 jarigen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met xxLexie had je mij wel warm gekregen hoor.![]()
Of Lexie_master_of_darkness666.
Daarom juist.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef oLexie het volgende:
[..]
xxLexie doet me denken aan de msn van 14 jarigen.
welke andere gastquote:Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nee dan krijgt die andere gast een ego-boost. Ik gun dat niet.
oh ja is zo volgens mijquote:Op donderdag 6 december 2012 14:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Is toch zo'n iemand die Lysdexie heet.
Of het was een ongelofelijke homo beetje zoals jij dus die alles wist over fashion en nagellak en wat er bij de zara en h&m hingquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of het was een ongelofelijke homo beetje zoals jij dus die alles wist over fashion en nagellak en wat er bij de zara en h&m hing
johquote:
Druk leventje G.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom is het zo fuarking rustig hier?
Ik ook !quote:Op woensdag 5 december 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |