SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vas plsI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Haal ff red grape voor mij en JB ofzo als je toch naar de supermarkt gaat gr grquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
heb wel wat coco juice voor de skankjes
grgr![]()
kap met dat gesop nu hoor djeezquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haal ff red grape voor mij en JB ofzo als je toch naar de supermarkt gaat gr grDeathlift or Die.![]()
Wil je me daarnaa lekker inwendige stokslagen geven?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kap eens hiermee en ga die Red Grape halen.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil je me daarnaa lekker inwendige stokslagen geven?
Deathlift or Die.![]()
Nee :sssquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil je me daarnaa lekker inwendige stokslagen geven?![]()
Echt he, fucking luie vent heb je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kap eens hiermee en ga die Red Grape halen.![]()
Pls Vas, je wilt niet weten hoe ADHD ik ben. True story trouwens.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, fucking luie vent heb je.Deathlift or Die.![]()
Hij is nog in training, komt goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, fucking luie vent heb je.![]()
Is dit zo JB?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pls Vas, je wilt niet weten hoe ADHD ik ben. True story trouwens.![]()
![]()
Kan zo z'n voordelen hebben, tijdens de seks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jamethylfenidaatje zou geen kwaad kunnen.
![]()
Plsquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jamethylfenidaatje zou geen kwaad kunnen.
Dit onvermoeibare beest wordt echt niet getemd door zo een lelijk middeltje pls go
Deathlift or Die.![]()
7 keer getest, 7 keer negatief. Vraag me eigenlijk wel af waarom ik zo vaak getest ben thoquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar heb je ook echt ADHD of ben je gewoon druk?Mijn juffie stond er op, kon niet geloven dat ik het niet had.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
7 keer getest, 7 keer negatief. Vraag me eigenlijk wel af waarom ik zo vaak getest ben thoMijn juffie stond er op, kon niet geloven dat ik het niet had.
Dan wil ik wel een keer zien hoe jij bent als je speed ophebt als je nu al zo druk bent.![]()
Over de jaren heb ik wel geleerd om me in bepaalde situaties te beheersen, maar bij sporten en bepaalde andere activiteiten komt het er helemaal uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een keer zien hoe jij bent als je speed ophebt als je nu al zo druk bent.Deathlift or Die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |