Gebruik je niks?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Mangostine het volgende:
Wij zouden eigenlijk ook condooms moeten gebruiken
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Enfermera het volgende:
Tante soesa, dan heb je de bv nog lang volgehouden toch ondanks dat je nu aan n zwaardere pil moet?
Wat een schattig pakje trouwens
Skoap ja idd hier hetzelfde.. Ga je dan de mirena spiraal proberen?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee![]()
Ze liggen op het nachtkastje ook nog
Zohee! Wat fijn joh..quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]Af en toe drinkt ze nog (5, bijna 6) weken geleden 'gestopt'. Ik produceer blijkbaar nog steeds
. En dat vond (en vind) ik nog zo fijn dat ik de pilwissel daarom steeds maar uitstel. Maar ik heb nu al een paar dagen een menstruatiegevoel en daar zit ik echt niet op te wachten (doet meer pijn dan mijn bevalling
![]()
) dus de knoop moet nu toch echt maar eens worden doorgehakt
.
Een beetje van beide? Maar ik moet van de gyn een jaar wachten, dus heel verstandig is het niet nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
waan je je onoverwinnelijk of vinden jullie een 2e niet erg zo kort erop?
Hier komt de TSR (zelfs die voel ik nog!) vrij snel dus ze heeft al snel iets te drinken. Als ze loslaat zit er ook nog melk om haar mondje. Met kolven is het niet meer dan 20-30 cc maar ze wordt er gelukkig vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee! Wat fijn joh..ja idd! Logisch.
Oh das minderja..
Mijn dame was al snel gefrustreerd als er niet voldoende uitkwam dus dat hield al snel op bij mij.
Wij met 4 weken, maar ik was al 2x eerder geweest om hem te wegen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wanneer hadden jullie trouwens de eerste afspraak op het cb? (wij pas 13 december en ik vind dat best laat)
Oh,wacht zei je laatst natuurlijk al, misschien s op tijd mn bed induiken, ben ik wat helderderquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja idd Son. Ik heb een (heel erg leuk trouwens
![]()
) sweatsuit van name-it in 68 en daar knalt ze bijna uit.
Ook de pyjama's zijn trouwens van name-it besef ik me ineens. Blijkbaar past name-it gewoon niet (meer) goed bij E.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |