abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119794870
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_119795185
Ik heb de pil al een paar weken in huis maar mag er nog niet mee beginnen van de gyn :-( ... Eerst afwachten of de onrust in mijn bm uit zichzelf wil verdwijnen na mijn eerste menstruatie .. Daar ben ik nu op aan het wachten.
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:39:27 #3
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119795282
Phaidra & Ophelia: heerlijk ja dat lachen O+

Mango wat gek van dat drinken -O-

Twink fijn dat je haar met zo'n goed gevoel kan achterlaten daar! :* is idd heel belangrijk.

Ik heb de cerazette gebruikt voordat ik zwanger werd, prima pil :) ik heb alleen altijd dat mijn lijf na een jaar tot 1,5jr na gebruik van een bepaalde anticonceptie altijd raar gaat doen, zo ook bij deze. Maar moet zeggen van alle vormen die ik gebruikte ik me bij deze emotioneel gezien t fijnste voelde.. Grote nadeel vond ik wel dat ik veel acne had op t laatst :X maar hormonen werken bij iedereen anders :)

Wij doen nu condooms, na (over een tijdje!) een 2e kindje ga ik misschien nog voor een koperspiraal en anders is het weer condooms tot manlief een knoop gaat leggen, tzt :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_119795336
Ik denk dat ik gewoon weer aan de pil ga. Reageer toch amper op de hormonen geloof ik. Zal tzt wel even met mijn huisarts overleggen welke pil het meest geschikt is.
pi_119795364
Bedankt :) lief. Vanavond even langs oma geweest... Vraagt ze me of ik een kaars wil uitblazen na de dienst. Staan vier kaarsen bij de kist, elk kleinkind blaast er dan een uit. Kan natuurlijk niet weigeren maar vind t t stiekem best heftig denk ik.

Iemand vroeg ook of opa kleine M. nog gezien had, drie weken geleden heb ik nog echt écht afscheid kunnen nemen van opa. Ook nog foto kunnen maken, hij vond dr prachtig en lief en zei dat hij er misschien nog wel op gewacht had om haar te kunnen zien. Mooi vond ik dat.

Soesa hier as. maandag weer naar t cb! Ben zo benieuwd naar dr stats, bij geboorte 48cm en 3050.... Nu denk ik 60 cm ennnn uhhmmm... Iets van 6100? Op bv nog steeds :) ik doe wel lang met maatje 56 iig!

Verder, wat zijn die veertjes ja?

Hier spiraal sinds begin november, sindsdien ook ongesteld :X sex ook -100 zin...al maaaaannndddeeennnn (dus niet per se van spiraal).. Arme vent :@
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:45:34 #6
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119795504
SE zo das wel heftig ja.. Sterkte :* en ook voor je vent :') :+ hihi grapje

Ohja en Asy: ja idd, voel me gelukkig zoveel beter ook.. Echt enorm fijn :) :D
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:45:58 #7
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_119795522
SE, ik ook maandag naar het CB :D (wij lopen wat achter nu, eigenlijk 'moesten' we deze week). Ben ook benieuwd! Mijn E. vliegt door de maten heen, nu zit ze toch wel echt in maat 68 (maar sommige pyjama's/pakjes zijn in die maat ook al te klein :o). En toch...ze oogt helemaal niet als een spekkie! Op het KDV hadden ze haar van de week een fles met 180 cc gegeven ipv 150 omdat ze honger bleef houden en ze, ik citeer, zeiden 'ze kan het toch wel hebben :+ :Y))

Oh, hier trouwens ook de Cerazette nog maar ik ga naar een zwaardere pil ivm endometriose. Helaas zal dan de bv helemaal aflopen vrees ik maar ja, het is niet anders (en ik heb het nu wel lang genoeg uitgesteld :'))
pi_119795737
Jouw E gaat harder dan de mijne Soesa!
Die zit in 62/68. Sommige 62 wordt te klein, maar 68 is met sommige dingen nog te groot. Pyjama's 68 zitten prima gek genoeg.
pi_119795886
Wij gebruiken condooms, we hebben er allebei een hekel aan, maar het is even niet anders. Ik heb zoveel problemen gehad met "de pil" (heb zoveel verschillende geprobeerd) dat ik er niet meer aan begin. Het enige dat ik nog wil proberen is een spiraal, maar als we wel voor een tweede willen gaan is dat ook niet zo nuttig... Na de tweede, of we besluiten het bij 1 te houden (mijn man heeft "ook al" 2 dochters) laat mijn man zich steriliseren.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:53:24 #10
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_119795939
Ja idd Son :D. Ik heb een (heel erg leuk trouwens O+ ;( ) sweatsuit van name-it in 68 en daar knalt ze bijna uit.

Ook de pyjama's zijn trouwens van name-it besef ik me ineens. Blijkbaar past name-it gewoon niet (meer) goed bij E.
pi_119796193
Wij zouden eigenlijk ook condooms moeten gebruiken :@
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:58:09 #12
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119796200
Tante soesa, dan heb je de bv nog lang volgehouden toch ondanks dat je nu aan n zwaardere pil moet? :)
Wat een schattig pakje trouwens :D

Skoap ja idd hier hetzelfde.. Ga je dan de mirena spiraal proberen?
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:58:35 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119796228
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Mangostine het volgende:
Wij zouden eigenlijk ook condooms moeten gebruiken :@
Gebruik je niks? :o
pi_119796274
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Gebruik je niks? :o
Nee :@ :@
Ze liggen op het nachtkastje ook nog :@
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:03:00 #15
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_119796464
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Enfermera het volgende:
Tante soesa, dan heb je de bv nog lang volgehouden toch ondanks dat je nu aan n zwaardere pil moet? :)
Wat een schattig pakje trouwens :D

Skoap ja idd hier hetzelfde.. Ga je dan de mirena spiraal proberen?
:Y Af en toe drinkt ze nog (5, bijna 6) weken geleden 'gestopt'. Ik produceer blijkbaar nog steeds ):O. En dat vond (en vind) ik nog zo fijn dat ik de pilwissel daarom steeds maar uitstel. Maar ik heb nu al een paar dagen een menstruatiegevoel en daar zit ik echt niet op te wachten (doet meer pijn dan mijn bevalling ;( :') ) dus de knoop moet nu toch echt maar eens worden doorgehakt :).
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:03:02 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119796467
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Nee :@ :@
Ze liggen op het nachtkastje ook nog :@
:o :+ waan je je onoverwinnelijk of vinden jullie een 2e niet erg zo kort erop? :P
Vriendin van mij deed het ook 1 x zonder en het was gelijk raak..
pi_119796472
Anticonceptie gaat mijn man regelen, afspraak voor sterillisatie staat voor 21-12! Gezin is compleet met 3 kids en wij zijn ook niet piepjong meer!!

Laatste keer op he cb woog J. 5115gram en was ze 55,4cm lang.(geb.4040gr. en 51cm) en 8wkn oud. Pas 20-12 weer afspraak. Maatje 56 kan opgeruimd jammergenoeg.
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:04:42 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119796542
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

:Y Af en toe drinkt ze nog (5, bijna 6) weken geleden 'gestopt'. Ik produceer blijkbaar nog steeds ):O. En dat vond (en vind) ik nog zo fijn dat ik de pilwissel daarom steeds maar uitstel. Maar ik heb nu al een paar dagen een menstruatiegevoel en daar zit ik echt niet op te wachten (doet meer pijn dan mijn bevalling ;( :') ) dus de knoop moet nu toch echt maar eens worden doorgehakt :).
Zohee! Wat fijn joh.. :) ja idd! Logisch.
Oh das minder -O- ja..
Mijn dame was al snel gefrustreerd als er niet voldoende uitkwam dus dat hield al snel op bij mij.
pi_119796636
Wanneer hadden jullie trouwens de eerste afspraak op het cb? (wij pas 13 december en ik vind dat best laat)
pi_119796682
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:03 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:o :+ waan je je onoverwinnelijk of vinden jullie een 2e niet erg zo kort erop? :P
Een beetje van beide? Maar ik moet van de gyn een jaar wachten, dus heel verstandig is het niet nee. :X I know
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:09:08 #21
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_119796771
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:04 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zohee! Wat fijn joh.. :) ja idd! Logisch.
Oh das minder -O- ja..
Mijn dame was al snel gefrustreerd als er niet voldoende uitkwam dus dat hield al snel op bij mij.
Hier komt de TSR (zelfs die voel ik nog!) vrij snel dus ze heeft al snel iets te drinken. Als ze loslaat zit er ook nog melk om haar mondje. Met kolven is het niet meer dan 20-30 cc maar ze wordt er gelukkig van :D. Gaat ook helemaal een soort van grommen naar m'n borst :Y) :D. Ik had idd gelezen dat je gestopt was, jammer maar zoals ik het las voor jou beter :)
pi_119796788
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wanneer hadden jullie trouwens de eerste afspraak op het cb? (wij pas 13 december en ik vind dat best laat)
Wij met 4 weken, maar ik was al 2x eerder geweest om hem te wegen.
pi_119796810
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja idd Son :D. Ik heb een (heel erg leuk trouwens O+ ;( ) sweatsuit van name-it in 68 en daar knalt ze bijna uit.

Ook de pyjama's zijn trouwens van name-it besef ik me ineens. Blijkbaar past name-it gewoon niet (meer) goed bij E.
Oh,wacht zei je laatst natuurlijk al, misschien s op tijd mn bed induiken, ben ik wat helderder :P
Die.is tof O+

Hier ook vaak buikpijn in mm onderbuik, zwaar irritant. Volgens mij komt mn menstruatie eraan...bluh (nu echt, wel al paar.keer.bloedingen gehad, maar dat was maar een paar dagen).
Hopelijk is dat nu alleen voor de eerste keer, want ik had nooit ergens last van. Althans niet zoals.nu.
Voelt een beetje als mn eerste weeën :D
pi_119796874
Eerste keer met 4weken idd, en daarvoor 1x gewogen.
pi_119796928
Hoe snel na het stoppen met de bv werden jullie weer ongesteld dan?
Ik kolf nu nog 2x (avond en ochtend), dus ik vraag me af hoe het zit met de hormoonspiegel als je nog maar zo weinig bv geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')