heb je dit geld echt nodig? kun je je oude spellen nog spelen op de nieuwe xbox? je save games oid? (heb zelf geen xbox dus idk)quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef Quotidien het volgende:
Ik moet er wel bij vermelden dat het bedrag waar ik hem voor weg kan doen voor mij veel geld is als arme scholier.
Zolang je toch alleen maar ports van Xbox spellen koopt maakt het niet uit. Die zullen er op je pc niet veel beter uitzien.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef Quotidien het volgende:
Eigenlijk is alles aan de pc beter. Betere graphics, op termijn veel goedkoper, etc. Maar de xbox is gewoon zo makkelijk. Spelletje erin doen en spelen maar. Geen gezeik met hardware, software of wat dan ook. En m'n pc is dan wel redelijk krachtig maar hij lijkt ook best instabiel mede door de gepirateerde Windows en het gekloot met de partitions.
Wat haat ik deze dilemma's toch.
Je mist het, dus je wilt het, dus je houdt je xbox en gaat gewoon daarop online knallen met je vrienden en voor de rest doe je het lekker op je PC als je dat wilt, of op je xbox als je lekker op de bank wil hangen, of je hangt je PC aan je TV als je op de bank wilt hangen. Maar xbox houden dus.quote:Ik begin het echter wel te missen, want ik kan dus niet meer online gamen en dat is nou juist zo leuk. Online gamen op de pc is geen optie, dat lijkt me echt niks + dat ik dan niet met vrienden zou kunnen gamen.
Instabiel? Ik koop om de drie jaar wel een pc maar nooit last gehad van een instabiele pc door een pirate versie van windows. Wat loop jij te kloten met partitions dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef Quotidien het volgende:
Eigenlijk is alles aan de pc beter. Betere graphics, op termijn veel goedkoper, etc. Maar de xbox is gewoon zo makkelijk. Spelletje erin doen en spelen maar. Geen gezeik met hardware, software of wat dan ook. En m'n pc is dan wel redelijk krachtig maar hij lijkt ook best instabiel mede door de gepirateerde Windows en het gekloot met de partitions.
Wat haat ik deze dilemma's toch.
Ik bedoel meer de onzekerheiden en het gekloot met soft- en hardware. M'n pc hangt aan elkaar van torrents en cracks en het is één teringbende op de harde schijven.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:02 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Instabiel? Ik koop om de drie jaar wel een pc maar nooit last gehad van een instabiele pc door een pirate versie van windows. Wat loop jij te kloten met partitions dan?Hou het lekker simpel joh. 1 hardeschijf per partition!
Shooters of PC vs Shooters op Console?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:31 schreef Quotidien het volgende:
Als ik hem houd dan zou het ook alleen voor shooters zijn denk ik. Speelt iemand actief shooters op een pc? Kan diegene mij vertellen of dat een beetje lekker speelt of dat een xbox gewoon fijner is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |