abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:27:33 #1
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_119794746
Goedenavond.

Ik heb dus afgelopen zomervakantie een pc gekocht waar ik redelijk op kan gamen, nu nog gewoon alles op high. Ik game niet heel veel, download af en toe een spelletje (en heb er geen excuus voor) en koop eigenlijk nooit meer. Dat moest voorheen wel omdat ik dus een xbox 360 gebruikte om te gamen. Ik begin het echter wel te missen, want ik kan dus niet meer online gamen en dat is nou juist zo leuk. Online gamen op de pc is geen optie, dat lijkt me echt niks + dat ik dan niet met vrienden zou kunnen gamen.
Het is nu bijna sinterklaas en ik kan de xbox voor een leuk prijsje wegdoen alleen twijfel ik nogal.. Ik mis het online knallen echt. Maar volgend jaar komt er alweer een nieuwe xbox.

Ik weet dat dit een overweging is die ik voor mijzelf moet afwegen, maar ik heb jullie hulp toch even nodig. Wat zouden jullie in dit geval doen? Wegdoen of houden?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_119794821
Gewoon houden :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:29:22 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_119794842
blijkbaar mis je hem niet, anders had je er wel vaker mee gegamed.
So we just called him Fred
pi_119795063
Ik zou hem omruilen voor een PS3 :9
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:34:25 #5
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_119795070
Ik moet er wel bij vermelden dat het bedrag waar ik hem voor weg kan doen voor mij veel geld is als arme scholier.
pi_119795634
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:34 schreef Quotidien het volgende:
Ik moet er wel bij vermelden dat het bedrag waar ik hem voor weg kan doen voor mij veel geld is als arme scholier.
heb je dit geld echt nodig? kun je je oude spellen nog spelen op de nieuwe xbox? je save games oid? (heb zelf geen xbox dus idk)
Ik zou um uit nostalgie houden, om deze reden heb ik ook bijna alle gameboy soorten :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:53:08 #7
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_119795917
Mja, dat is dus het punt he, als je zeker wist dat de nieuwe xbox backwards compatible zou worden zou je je xbox weg kunnen doen. Alleen weet je dat dus niet ;)

Dat je student bent en het geld wel kunt gebruiken moet je eigenlijk niet naar kijken. Heeft de xbox genoeg waarde voor jou persoonlijk om hem te houden, dat is de vraag.
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:31:08 #8
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_119809078
Als ik hem houd dan zou het ook alleen voor shooters zijn denk ik. Speelt iemand actief shooters op een pc? Kan diegene mij vertellen of dat een beetje lekker speelt of dat een xbox gewoon fijner is?
pi_119809629
Hij staat hier min of meer ook stof te happen maar ik doe hem niet weg omdat de nieuwe GTA er aan komt. :)
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:52:05 #10
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_119827203
Eigenlijk is alles aan de pc beter. Betere graphics, op termijn veel goedkoper, etc. Maar de xbox is gewoon zo makkelijk. Spelletje erin doen en spelen maar. Geen gezeik met hardware, software of wat dan ook. En m'n pc is dan wel redelijk krachtig maar hij lijkt ook best instabiel mede door de gepirateerde Windows en het gekloot met de partitions.

Wat haat ik deze dilemma's toch.
  donderdag 6 december 2012 @ 14:37:24 #11
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_119995917
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef Quotidien het volgende:
Eigenlijk is alles aan de pc beter. Betere graphics, op termijn veel goedkoper, etc. Maar de xbox is gewoon zo makkelijk. Spelletje erin doen en spelen maar. Geen gezeik met hardware, software of wat dan ook. En m'n pc is dan wel redelijk krachtig maar hij lijkt ook best instabiel mede door de gepirateerde Windows en het gekloot met de partitions.

Zolang je toch alleen maar ports van Xbox spellen koopt maakt het niet uit. Die zullen er op je pc niet veel beter uitzien.
pi_119997433
Dude je geeft jezelf al antwoord:
quote:
Ik begin het echter wel te missen, want ik kan dus niet meer online gamen en dat is nou juist zo leuk. Online gamen op de pc is geen optie, dat lijkt me echt niks + dat ik dan niet met vrienden zou kunnen gamen.
Je mist het, dus je wilt het, dus je houdt je xbox en gaat gewoon daarop online knallen met je vrienden en voor de rest doe je het lekker op je PC als je dat wilt, of op je xbox als je lekker op de bank wil hangen, of je hangt je PC aan je TV als je op de bank wilt hangen. Maar xbox houden dus.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_119998727
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef Quotidien het volgende:

Instabiel? Ik koop om de drie jaar wel een pc maar nooit last gehad van een instabiele pc door een pirate versie van windows. Wat loop jij te kloten met partitions dan? :) Hou het lekker simpel joh. 1 hardeschijf per partition!
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:19:58 #14
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120047209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:02 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Instabiel? Ik koop om de drie jaar wel een pc maar nooit last gehad van een instabiele pc door een pirate versie van windows. Wat loop jij te kloten met partitions dan? :) Hou het lekker simpel joh. 1 hardeschijf per partition!
Ik bedoel meer de onzekerheiden en het gekloot met soft- en hardware. M'n pc hangt aan elkaar van torrents en cracks en het is één teringbende op de harde schijven. :P
pi_120060900
Zeg je nu eigenlijk dat je illegaal spellen download waar je voorheen moest betalen op de xbox?

Niet echt netjes.

Als je een spel leuk vind koop je hem. Met wat geduld kun je die titels voor leuke prijzen aanschaffen op Steam. Anders gaat de hele game industrie naar de klote.

Ik zou gewoon je xbox houden btw. Je kunt niet echt chillen achter een PC maar wel op de bank voor de TV.
  zaterdag 8 december 2012 @ 00:20:56 #16
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_120063763
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:31 schreef Quotidien het volgende:
Als ik hem houd dan zou het ook alleen voor shooters zijn denk ik. Speelt iemand actief shooters op een pc? Kan diegene mij vertellen of dat een beetje lekker speelt of dat een xbox gewoon fijner is?
Shooters of PC vs Shooters op Console?
Muis + keyboard is en blijft nauwkeuriger en effectiever dan een gamepad. Da's gewoon een feit.

Nou ben ik niet echt een shooter speler (ik ben meer van de RPGs en platformgames en vrijwel exclusief op de PC). Maar ik heb shooters op zowel een console als PC gespeeld en prefereer de PC.
The Light Is Leaving Us All
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:48:51 #17
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_120068667
Ik gebruik mijn 360 enkel voor dvd's en soms spelen mater er gta4 op en dat was het wel

Gewoon op PC gamen als een eckte.

PS3 en Xbox zijn voor idiots
Mijn nieuwe ondertitel
pi_120072503
Dank dat je de PS 3 gebruikers als idioten wegzet. Doet mij vooral erg veel. ;)

Maar als échte baas heb je dan natuurlijk ook onderstaande game pc?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 13:37:26 ]
pi_120072756
Nieuwe vrienden zoeken voor op de PC natuurlijk. Je downgraded jezelf toch niet naar een console peasant als je spellen op alle vlakken beter zijn op de PC.
Conscience do cost.
pi_120074561
Ik heb hier ook nog een Xbox 360 liggen die nooit meer aanstaat. Sinds ik op pc game en alle voordelen daarvan ziet, staat mijn Xbox 360 echt niks meer te doen.

Pc heeft voor mij deze voordelen:

Meer opslagruimte (Xbox 360 had 120GB en nu heb ik 2TB aan schijfruimte)
Veel sneller laden (werd daar gek van op de Xbox 360)
Goedkope games via keys (hoesjes boeien me toch niet)
Veel mooier (ligt er ook aan welke videokaart je heb en of je alles op max wilt draaien)

En natuurlijk de vele mods voor bepaalde spellen _O_ _O_ _O_

Ohja games downloaden :')
pi_120129911
Dagelijks?
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:53:20 #22
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120334116
Dagelijks wat?
pi_120339209
Ik heb dit 'probleem' al een jaar of vijf. Ik speel vooral op mijn pc maar voor een GTA of iets dergelijks heb ik dan weer de 360. En heb nu mijn pc al een tijd niet meer aangeraakt vanwege Halo 4. Tevens is XBLA ook niet op een pc te vinden.

edit: Eigenlijk is GTA V al genoeg reden op zich om je xbox te houden.
I'm the motherfucking baboon
  zaterdag 15 december 2012 @ 14:58:42 #24
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_120340127
Mja 2 jaar geleden had ik hetzelfde probleem, toen had ik een desktop gekocht met intel i7, 4gb ram en een grafische kaart van 2 gb, en heb ik mijn console daarom weggedaan. 2 jaar geleden kon ik alle spellen op de hoogste instellingen spelen op mijn pc.
Nu kan ik echter nieteens Far Cry 3 spelen op de aller aller laagste instellingen, ook al zit ik boven het minimum qua specificaties.
Mocht ik dat toch willen mag ik een mooie grafische kaart van 350 euro aanschaffen terwijl ik 2 jaar geleden een pc van 1000 euro heb gekocht. Van 350 euro kan ik een gloednieuwe console kopen met welke ik nooit gezeik zal hebben dat ik mn hardware moet upgraden.

Houden die xbox dus.
pi_120340163
Ik had 2 jaar een xbox voordat ik mijn pc had geupgrade. Sindsdien nooit meer de xbox aangeraakt omdat de games er gewoon zo belabbert uit zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')