Dit, en hoeveel heb je er nou zelf voor betaald?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:45 schreef Tchock het volgende:
Waarom doe je hem na drie dagen weg als je de bon nog hebt?
Hierom:quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:45 schreef Tchock het volgende:
Mijn huidige koptelefoon vind ik beter, ik kan hem niet ruilen omdat het een hygiëne product is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:45 schreef Tchock het volgende:
Block heeft de laagste prijs garantie, dus ik heb hem kunnen kopen voor ¤87,-quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dit, en hoeveel heb je er nou zelf voor betaald?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede reclame om dit in een topic te zetten als je het nog via FOK! wil verkopen![]()
Voor ¤40,- maak ik liever een familielid blij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef Stimolol het volgende:
Voor 40 euro help ik je eraf.
Hij is tenslotte al uit de verpakking geweest.
Ok! 't was maar een aanbod, nu krijg je er nog iets voor. Over een tijdje niks meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Voor ¤40,- maak ik liever een familielid blij.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef Stimolol het volgende:
[..]
Ok! 't was maar een aanbod, nu krijg je er nog iets voor. Over een tijdje niks meer
PM.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:08 schreef Rosario het volgende:
Welke koptelefoon gebruik je nu eigenlijk zelf, TS?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:08 schreef Rosario het volgende:
Welke koptelefoon gebruik je nu eigenlijk zelf, TS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
Nu heb je je topic definitief verpest
Verpest is niet echt waar, ik prefereer gewoon mijn huidige koptelefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |