Men is nooit te oud om te leren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft op aanraden van opa toch maar het plastic om de pizza's vandaan gehaald, zover dat nog ging.
Het zijn kleintjes, net als zijn Cara's.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:08 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik, want hij heeft alweer een tweede op zijn bordje
Er was iets over asielzoekers op tv.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:12 schreef pos het volgende:
hij kijkt ook alsof hij er echt zin in heeft
Neequote:
Ik zou mijn geen mooie prijzen moeten delen met Coos ware het niet dat het Pizza Hawaï was en die variant had ik eerder al bij Chicken Tonight geraden.quote:
Zijn kleinzoon.....oh wacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt dat de kinderen tegenwoordig alleen leren chatten op school
De jeugd wordt steeds dommer zegt hij, godzijdank heeft hij geen kleinzoon.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt dat de kinderen tegenwoordig alleen leren chatten op school
quote:
Die kat is al weken dood, die ligt te drogen op het aquarium.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:20 schreef pullup het volgende:
Op zich kan je op die caps van PB wel goed zien dat er nog een levend wezen minder beweegt daar in huis dan opa zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |