Men is nooit te oud om te leren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft op aanraden van opa toch maar het plastic om de pizza's vandaan gehaald, zover dat nog ging.
Het zijn kleintjes, net als zijn Cara's.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:08 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik, want hij heeft alweer een tweede op zijn bordje
Er was iets over asielzoekers op tv.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:12 schreef pos het volgende:
hij kijkt ook alsof hij er echt zin in heeft
Neequote:
Ik zou mijn geen mooie prijzen moeten delen met Coos ware het niet dat het Pizza Hawaï was en die variant had ik eerder al bij Chicken Tonight geraden.quote:
Zijn kleinzoon.....oh wacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt dat de kinderen tegenwoordig alleen leren chatten op school
De jeugd wordt steeds dommer zegt hij, godzijdank heeft hij geen kleinzoon.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt dat de kinderen tegenwoordig alleen leren chatten op school
quote:
Die kat is al weken dood, die ligt te drogen op het aquarium.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:20 schreef pullup het volgende:
Op zich kan je op die caps van PB wel goed zien dat er nog een levend wezen minder beweegt daar in huis dan opa zelf.
Maurice van zijn muziek? Dat zou ik echt begrijpen. Al die leverworsten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maurice liep weer langs. Opa had laatst de politie gebeld omdat hij last van zijn muziek had.
Nee, de muziek van Maurice. Opa moet altijd vroeg op en wil niet wakker liggen van de muziek van een ander.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |