Wie is dat nou weerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat je toestemming moet hebben van beheer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan toch liever eigenaar, dan laat ik de beheerder het werk doen en ga ik van het geld van de abonnementen in Thailand wonen.
PBtjequote:
Ze moet er ergens geld in zien, want Opa is geen lekker wijf, .... niet eens een lekkere kerelquote:
Een half uur later en het gejuich op de chat is nog niet verstomd ......quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ik daar moderator kunnen worden? Ik kan wel goed overweg met die mensen van zijn chat en zij met mij.
Dan staat mijn besluit vast: hen wil ik dienen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Een half uur later en het gejuich op de chat is nog niet verstomd ......
Hij is Moslim geworden. "Een slimme opa bereidt zich voor op een Islamitisch Europa" is zijn credo tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef tonja het volgende:
Wat een eng baardje heeft ie tegenwoordig
Die zie je bijna niet toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef tonja het volgende:
Wat een eng baardje heeft ie tegenwoordig
Hahaquote:
[..]quote:
Hahaquote:Met t juiste licht bijna niet lol
Die zie je bijna niet toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haha
[..]
[..]
Die zie je bijna niet toch?
[..]quote:
Preciesquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef BendeBielzen het volgende:
Huichelaar, beantwoord me is op facebook! lul gebleven!
Sorry, ik was er nog niet aan toe gekomen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef BendeBielzen het volgende:
Huichelaar, beantwoord me is op facebook! lul gebleven!
Het wordt Pizza! Iets andersquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef pullup het volgende:
Die grapjas beweert nu doodleuk dat oma wel wist dat sla te eten is.
Sta jij even voor lul Scrutz
Dat ging over het bereiden van pizza in een oven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:46 schreef pullup het volgende:
De nieuwe schoonmaaktips van opa voor oma liegen er niet om.
Hij kan ook gewoon niet geloven dat hij haar ook hier nog steeds iets over moet vertellen. " je komt toch niet uit een ei, je ken toch nadenken voegt hij haar bits toe'
Aha, ik dacht dat het over schoonmaken van een bakplaat ging want ik kon me niet voorstellen dat oma echt zelf iets in die oven zou schuivenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ging over het bereiden van pizza in een oven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |