abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119785438
Ik vroeg net even aan mijn man 'hoe heb jij mij versierd'. :')

En hij wist 't niet.

'We deden gewoon wat leuks en toen zoende ik je en toen vond ik het wel een goed idee, toen even niet maar daarna toch wel en nu zijn we getrouwd.'

Goed verhaal. Lekker kort.
Ja doei.
pi_119785481
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik oefen met de studentenvereniging. Die datingsites laat ik nu links liggen, want ik kom toch niet door de vleeskeuring heen.
Weet jij eigenlijk ook waarom niet?
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:01:49 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119785518
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Omdat het bijvoorbeeld veel leuker is mensen in het echt te leren kennen in plaats van eerst eindeloos te moeten chatten.
Waarom eindeloos chatten? Na een klein gesprekje kan je al over gaan op afspreken :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119785747
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke ja. Had je ook al wel wat gezegd eigenlijk maar niet zo om gedacht. Wel 100 x beter eigenlijk dan via internet. Gewoon zo door blijven gaan dan en meedoen met alle activiteiten (vooral waarbij jij en de meiden knetterveel drank moeten drinken)
Ik mag geen drank. Mijn lichaam kan niet meer over alcohol. Dat is een gevolg van de isolement.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Juist ja, de perfecte instelling :{

Hoeveel mensen zitten er op die dating site? 60k zo beetje? Je hebt er maar 1 nodig he.

Hoeveel studentes zijn er? 500 op de vereniging?

Dating site vijver is dus vele malen groter!
Uiteraard, maar de vijver met meiden die gewoon met mij willen praten is nu al 20 keer groter op de vereniging dan op datingsites. Zo'n vereniging werkt voor mij veel "beter".
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja is toch wel zo dat ze op internet direct wel veel naar uiterlijk kijken en bij een studentenvereniging ook naar je karakter (ook om je er meer bij te betrekken natuurlijk e.d. maar toch). Begrijp die instelling wel. Als je keer op keer afgewezen wordt op basis van je foto's...
Geen reactie krijgen op je berichten is niet direct een afwijzing, maar als er over het algemeen niet wordt gereageerd dan heeft het uiteraard ook geen zin om op zo'n site te gaan zitten. Het is nou ook weer niet zo dat ik alleen de mooiste meiden pak. Ik ga gewoon het rijtje af van meiden die binnen bepaalde leeftijdsgrenzen vallen. Bij Badoo pak ik bijvoorbeeld gewoon direct de hele eerste pagina van de ranglijst.
De meid waar ik laatst mee date was geen Megan Fox, maar ze wilde me niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vroeg net even aan mijn man 'hoe heb jij mij versierd'. :')

En hij wist 't niet.

'We deden gewoon wat leuks en toen zoende ik je en toen vond ik het wel een goed idee, toen even niet maar daarna toch wel en nu zijn we getrouwd.'

Goed verhaal. Lekker kort.
Zo gaat het voor 95% van de mensen. Daar hoor ik niet bij, anders zat ik hier op mijn leeftijd niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja heb je wel een punt. Begrijp ik ook niet helemaal van hem. Maar van de andere kant als je ergens nu wel aandacht krijgt kan ik me ook wel weer voorstellen dat je niet nog bezig wil met iets (internetdating voor hem dan) waarbij hij blijkbaar nauwelijks resultaat heeft. Begrijp het een beetje omdat hij vervanging heeft gevonden min of meer. Maar het beste voor hem zou wel zijn om het ook online te blijven oefenen ja.
Het is inderdaad beetje een vervanging geworden. Ik voel me ook veel prettig bij zo'n vereniging. Online stelt trouwens geen klap voor vergeleken met de interactie in de realiteit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Weet jij eigenlijk ook waarom niet?
Ik ben een typisch computernerdje.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119785912
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]

Ik ben een typisch computernerdje.
Nee dat snap ik, maar waarom werd je dan zo massaal afgekeurd?
pi_119785985
Dat je een computernerd bent is echt NIET de rede voor alle dames om je af te wijzen
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:20:05 #82
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119786071
Een beetje je goed kleden en een keer extra onder de douche, je haar een keer leuk doen en je komt al een heel eind om er toegankelijker uit te zien.

En daar hoef je niet veel geld voor te hebben, dat kan elke drol.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119786082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, maar waarom werd je dan zo massaal afgekeurd?
Ik word niet letterlijk afgekeurd, maar bijna niemand reageert. Dan vind ik zo'n site een verspilling van tijd en moeite. Bij de vereniging gaat het gewoon veel beter. Er komen ook af en toe nieuwe mensen waar ik gewoon mee kan praten enzo. Dat vind ik veel leuker.
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Pvoesss het volgende:
Dat je een computernerd bent is echt NIET de rede voor alle dames om je af te wijzen
Ik zit qua uiterlijk in dezelfde categorie als die man in de OP. Ik ben zo'n "sukkeltje".
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:21:38 #84
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_119786122
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
Een beetje je goed kleden en een keer extra onder de douche, je haar een keer leuk doen en je komt al een heel eind om er toegankelijker uit te zien.

En daar hoef je niet veel geld voor te hebben, dat kan elke drol.
Hier nog wat zelfverzekerdheid bij en je bent al een heel eind.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_119786169
Ja en?

Genoeg sukkeltjes, nerds en geeks die wel een relatie hebben en dat komt doordat zij niet in de slachtofferrol zitten, wel iets te bieden hebben en niet zo verdomde onzeker zijn dat het er vanaf druipt.
pi_119786217
Zelfs Alexander Klopping heeft een vriendin :D
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:25:48 #87
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119786260
Je bent sociaal hopelijk wat verder dan deze gast, dan is er zeker nog hoop:

http://tweakers.net/video(...)fx-videokaarten.html

Uiterlijke is het makkelijkst aan te pakken, en een goed begin is het halve werk.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:26:39 #88
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119786292
Ik ben ook een computernerd, hou van comics, ben een starwars geek, krijg glazige ogen als ik de Zelda theme hoor.
En hoeveel vrouwen vinden een man sexy die homer simpson sloffen heeft en een spiderman boxershort draagt?
En moet het dus echt niet van mijn uiterlijk hebben, en toch heb ik over interesse niet te klagen.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:26:44 #89
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119786298
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef debeterebob het volgende:
Zelfs Alexander Klopping heeft een vriendin :D
Geen idee wie dat is, maar die kleed zich op zn minst een beetje normaal zegt een snelle google mij.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:28:23 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119786343
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben ook een computernerd, hou van comics, ben een starwars geek, krijg glazige ogen als ik de Zelda theme hoor.
En hoeveel vrouwen vinden een man sexy die homer simpson sloffen heeft en een spiderman boxershort draagt?
En moet het dus echt niet van mijn uiterlijk hebben, en toch heb ik over interesse niet te klagen.
Je bent een barman! Dat laat alles verbleken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119786364

Kijk hier maar eens heel erg goed na dit zijn een aantal van de kandidaten van beauty and the geek
Dit is na de makeover aflevering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119786377
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef Royco1 het volgende:
Maar niet elke nerd heeft een kroeg :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:29:59 #93
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119786390
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar niet elke nerd heeft een kroeg :P
Toen ik die niet had en gewoon koerier was had ik ook niks te klagen.
pi_119786418
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Toen ik die niet had en gewoon koerier was had ik ook niks te klagen.
Ik denk trouwens ook niet dat je over je uiterlijk veel te klagen hebt ;)
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:35:10 #95
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119786561
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk trouwens ook niet dat je over je uiterlijk veel te klagen hebt ;)
Ik vind mezelf niet echt knap.
Maar het gaat er gewoon om hoe je mindset is denk ik.
Ik was vroeger heel erg verlegen, heel erg in mezelf gekeerd.
En altijd heel erg bezig met hoe ik op mensen over kwam.
Sinds ik meer een i don't give a fuck instelling heb gekregen, en weet dat het helemaal niet zo eng is om met vrouwen te praten, leg ik gewoon veel sneller contact met mensen.
Mix dat met een beetje humor en zelfspot en dan zijn er genoeg vrouwen die dat leuk vinden.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:36:27 #96
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_119786585
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik word niet letterlijk afgekeurd, maar bijna niemand reageert. Dan vind ik zo'n site een verspilling van tijd en moeite. Bij de vereniging gaat het gewoon veel beter. Er komen ook af en toe nieuwe mensen waar ik gewoon mee kan praten enzo. Dat vind ik veel leuker.

[..]

Ik zit qua uiterlijk in dezelfde categorie als die man in de OP. Ik ben zo'n "sukkeltje".
Dating via internet is nu eenmaal een numbers game. Als je daar niet blij van wordt moet je het gewoon niet doen. Er zijn meerdere wegen naar Rome. Zo te zien ben je al bezig op de studentenvereniging, dus dat is prima. Het belangrijkste is dat je bezig blijft, maakt naar mijn mening niet zoveel uit hoe.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:38:34 #97
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_119786629
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Waarom een blinddate doen? Serieuze vraag... lijkt me namelijk niks.. Waarom zou je niet even elkaar een foto sturen ofzo..?
I dnow, degene die ons hadden gekoppeld wisten onze smaken (iig van mij dan). Dus qua fysiek ging dat wel goed komen :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_119786684
Comp-lex doe anders gewoon dingen waarbij je wel in contact komt met vrouwen maar niet direct hoeft te daten. Zoals irc ofzo.
pi_119786706
Ik ben zo'n jongen als in het filmpje van Murvgeslagen. Ik ben inderdaad alleen (en ook heel graag) wat socialer.

quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hier maar eens heel erg goed na dit zijn een aantal van de kandidaten van beauty and the geek
Dit is na de makeover aflevering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jongens zien er pre-makeover al beter uit dan ik :D

Nee kijk, ik weet wat ik moet doen als ik alles op orde wil krijgen. Ik vind dat het nu al heel goed met mij gaat. Twee jaar geleden peinsde ik er niet over om bij een studentenvereniging te gaan.
pi_119786764
Kom maar op met die foto zal ik dat wel eens beoordelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')