Het ergste lijdend voorwerp in het huis is natuurlijk het zingende poolse nachtegaaltje met de stem van een gecastreerd kameeltje. Jezus wat loopt hij te koop met zich zelf. Nou vroeg Bianca vanochtend wel aan hem of het waar is dat Arabieren een grote penis hebben maar ze had kunnen weten dat dit persoontje eigenlijk een eunuch is.
Zijn moeilijke karakter komt dan ook waarschijnlijk doordat hij gecasteerd is. Het is normaal in zijn cultuur dat hij besneden wordt maar dat is in zijn geval echt hinderlijk mis gegaan! De Iman had waarschijnlijk nog daarvoor ritueel een geit geslacht en zag het verschil niet zo tussen een geit en Mohammed Ali.
Naast een moeilijk karakter heeft dit figuur ook nog een plaat zo groot als een moskee voor zijn hoofdje. In zijn introductiefilmpje komt hij er voor uit dat hij op een zangcarriere aast en dat door BB hoop te bespoedigen. Koos zegt hem dat hij hier zeker voordeel bij zal hebben. Wat blaat ons falafelkokje: Ik ben hier als mens!!!!!! Nu kan het aan dolfijntje liggen maar er was toch niemand in het huis die tegen het falafelkokje heeft gezegd van: ik zie je als een ritueel gecastreerd kameeltje!
Dan zijn kijk op vrouwen, echt werelds! Nu kan ik ook wel begrijpen dat als je niet in het bezit bent van een geslachtsdeel dat vrouwen ook volkomen oninteressant worden. Maar hij zal ze toch te vriend moeten houden anders kost het hem zijn kop.
Lachen was van de week ook de uitzending waarin hij zijn uiterlijk aan het verzorgen was. Alles moet tot in de puntjes verzorgd zijn. Hij heeft zelfs hairextensions in zijn wenkbrouwen!!! En maar rondroepen ik ben hier als mens!!!!!!!!!!!!
Koos pakt het ook leuk aan, moppert maar een beetje rond en doet maar of hij zich aan iedereen aanpast de ouwe doerak. Maar ondertussen lult hij met iedereen over iedereen! Ook doet hij zich hulpeloos voor om lekker door Annet geholpen te worden. Wat daar lekker aan kan zijn vraag ik me ook af? Maar waarom wast dit uitgelubberde typje anders Koos zijn sokken?????????
Met Annet en Jolanda is er wel een brok hormonen in het huis geplaatst!!!!!! De twee dames laten zich dan ook lekker vertroetelen door het zakenmannetje Leo. Uiteraard zijn zij zijn type, iets anders zal hij in bordelen in de provincie waar hij vandaan komt wel niet tegenkomen. Een zakenman blijft een zakenman, misschien mag hij in het huis wel gratis!
Het geraffineerste is Desiree, voordat de nominaties hebben plaats gevonden zoekt zij al iemand uit om mee het bed te delen. Als zij genomineerd zal worden dan zal zij zich niet schromen om een huisgenoot plaats te laten nemen in haar zuigende onderlichaam. Desiree zal dan ook waarschijnlijk nog tijdens het weekend haar laten nemen voor een langer verblijf in het huis. Dit is voor ons toch wel plesant, als zij elke keer genomineerd wordt dan kan je toch elke keer eens wat gezaehligs zien.
Trouwens toen ik Mohammed Ali voor het eerst zag in de bus dacht ik echt van Aziz heeft zijn haar weer normaal gekleurd. Maar ik weet het, het was een foute gedachte! Aziz zingt nog broerder dan dit figuur! Eigenlijk zou er een bewoner moeten zijn die er voor zorgt dat Ali zijn zender inslikt s'nachts!
Trouwens hij is toch een man van eer en geweten??????????/ Hij zou niet meer in de slaapkamer slapen???? Maar nu ligt hij toch droog te geilen op Robyn en Desiree.
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ons erotisch georienteerde Jolanda misschien wel 1 van haar tepelklemmen s'nachts zal aanbrengen bij Ali. Hopelijk heeft zij dan nog een muntje over en zet zij de klemmen onder stroom! Er is toch niet voor niets een hobbykamer?????????????
Morgen de nominaties dat is echt lachen. het gecastreerde kameeltje zal waarschijnlijk de term "discriminatie" bezigen!
quote:Guess again, big boy!
Op 20 september 2000 15:11 schreef MohammedAli het volgende:
Nico, Welcome back!
quote:WB Gellarboy?
Op 20 september 2000 15:16 schreef Gellarboy het volgende:
Guess again, big boy!
quote:WB???
Op 20 september 2000 15:17 schreef MohammedAli het volgende:
WB Gellarboy?
Wat ik bedoelde is dat bovenstaand bericht niet door Nico geschreven is.
Ja, hehe, dat snapt * MohammedAli ook wel, was een geintje man. Ga me niet vertellen hoe ik een geintje moet maken Fokkin shit man. Als jij in de put valt trek ik je er uit he, al val ik er zelf in!
quote:En als je het al doet, dan wel goed hè.
Op 20 september 2000 15:11 schreef Gert het volgende:
Geiten, besnijdenis, moskee, kamelenveulen.. Het is niet echt grappig om het op die toer te gooien, vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |