Mogguhquote:
Hehehehe, strak planquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mogguh
Moet morgenmiddag/avond wel werken, maar vanavond even lekker chillen zodat ik toch nog een soort van vrijdagavond/weekend gevoel heb
Nicequote:Op vrijdag 30 november 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe, strak plan.
Ik moet morgen kerstkaarten kopen, naar de kappert en 's avonds naar Nitro Circus.
Beterquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog gratiesj ook. Mijn neef werkt bij de beveiliging en heeft kaarten kunnen regelen
.
Hoe duur waren de duurste kaarten danquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, want de goedkoopste kaarten waren al 50 of 60 euro
80 euro geloof ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoe duur waren de duurste kaarten dan
JALOERSquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe, strak plan.
Ik moet morgen kerstkaarten kopen, naar de kappert en 's avonds naar Nitro Circus.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
JALOERS
Ik zou daar ook heen gaan maar ging niet door.
Mja, ik weet dus niet welke kaarten hij heeftquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan heb je het wel beter voor elkaar
Broer besloot voor mij/ons dat Ajax - PSV belangrijk was.quote:
Ik heb geen idee hoe de indeling is. Maar daar zit je sowieso niet chill. Kun je beter aan de lange zijde zittenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Broer besloot voor mij/ons dat Ajax - PSV belangrijk was.![]()
Elke andere wedstrijd en we waren gegaan.... Maar achteraf baal ik minder want dan had hij kaartjes voor aan de korte zijde, aan de linker kant, achter de quarter pipes zeg maar dan had je geen fijn zicht...
Ja, daarom.. maar die kaarten waren volgens mij een stuk duurderquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de indeling is. Maar daar zit je sowieso niet chill. Kun je beter aan de lange zijde zitten.
Hmm ja geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, daarom.. maar die kaarten waren volgens mij een stuk duurderen dat ging (ver) buiten het budget want het was zeg maar een laat verjaardagscadeau geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |