SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip! Ananas.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:17 schreef Levolution het volgende:
Weissman is een drug.
Ik slik hem ook.
It does a bit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb me altijd afgevraagd of dat echt werkt.
Je zit daar voor je toekomst, jongeman. Aleyküm selam.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:03 schreef fb12fb12 het volgende:
SA bitches jullie zitten lekker thuis terwijl ik op school zit
Wat moet ik in mijn toekomst met biologie en aardrijkskunde frans en duits ik wil toch iets in de ict richting doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zit daar voor je toekomst, jongeman. Aleyküm selam.
Wat algemene kennis op die gebieden is nooit slecht natuurlijk. Bovendien is het leren van een tweede of derde taal uiteraard alleen maar in je voordeel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:14 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat moet ik in mijn toekomst met biologie en aardrijkskunde frans en duits ik wil toch iets in de ict richting doen
Heb engels en turks tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat algemene kennis op die gebieden is nooit slecht natuurlijk. Bovendien is het leren van een tweede of derde taal uiteraard alleen maar in je voordeel.
En dit jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat algemene kennis op die gebieden is nooit slecht natuurlijk. Bovendien is het leren van een tweede of derde taal uiteraard alleen maar in je voordeel.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:29 schreef Julis het volgende:
Ik ken maar twee talen. Nederlands en een beetje Turks. Engels kan ik alleen maar lezen. En dat terwijl ik drie jaar Frans, en zes jaar Duits en Engels heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |