Feyenoord gaat toch boven alles, al die buitenlandse en Nederlandse wedstrijden kunnen wij altijd nog terugkijken, Kuip is onmisbaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik mis serieus echt alles van het hele voetbalweekend omdat ik zaterdagavond weg ben![]()
Maar Bayern wint dit gemakkelijk thuis.
Maak het dan ook simpelquote:Op donderdag 29 november 2012 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is simpel, als Dortmund verliest dan wordt de afstand tussen Munchen en Dortmund onoverbrugbaar...
jip, had ik ook voor de Madrileense stadsderby kunnen doen eigenlijkquote:
i know that feeling broquote:Op donderdag 29 november 2012 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik mis serieus echt alles van het hele voetbalweekend omdat ik zaterdagavond weg ben![]()
Maar Bayern wint dit gemakkelijk thuis.
Nou enquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:15 schreef TLC het volgende:
En dan komen wij vanavond aansjokken met Ajax-PSV![]()
Dat is alsof je van het hoofdgerecht naar het voorgerecht gaatquote:
Ik zit er niet mee hoor. Als je Ajax - PSV niet trekt kun je altijd nog Barça - Bilbao kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat is alsof je van het hoofdgerecht naar het voorgerecht gaat
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:27 schreef sjeppert het volgende:
mooi avondje voor de boeg
bayern-dortmund, ajax-psv en als afsluiter de madrileense derby
NEC-NACquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
En morgen alleen maar saaie wedstrijden
en vanavond ook de Turijnse derby tussen Juventus en Torino, maarja een mens kan niet alles kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:27 schreef sjeppert het volgende:
mooi avondje voor de boeg
bayern-dortmund, ajax-psv en als afsluiter de madrileense derby
En Dons - AFCquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |