Nee, dat drankgebruik is niet voor de poesquote:
Ik heb het eigenlijk ook liever over Ajax - Psv dan al dat slappe gelul over opa's stoelgang. Maar die scrut weet het elke keer weer zo te draaien dat het hier ordinair wordt.quote:
Vertel mij niks over alco's!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, dat drankgebruik is niet voor de poes
Ik zit met een paar toastjes voor me, ik heb ze nog niet aangeraaktquote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk ook liever over Ajax - Psv dan al dat slappe gelul over opa's stoelgang. Maar die scrut weet het elke keer weer zo te draaien dat het hier ordinair wordt.
Dat overmatig drankgebruik zal inderdaad menig user voor het hoofd stoten. Je zult maar alcoholisten in je familie hebben, of iemand met cholere, of of of tyfus, of tbc!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, dat drankgebruik is niet voor de poes
Ok, ik heb er ook geen vernieuwende inzichten over te melden.quote:
Ranzig ook vooral.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk ook liever over Ajax - Psv dan al dat slappe gelul over opa's stoelgang. Maar die scrut weet het elke keer weer zo te draaien dat het hier ordinair wordt.
Echte alco's zijn een hel!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, ik heb er ook geen vernieuwende inzichten over te melden.
Leverworst in je kont!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ranzig ook vooral.
Opa draait nu gezellige muziek
Opa voldoet anders ruim aan de criteria voor een echte alco. Maar ik geef toe dat je ze nog erger hebtquote:
[quote:Op donderdag 29 november 2012 21:43 schreef mootie het volgende:[quote]
Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa voldoet anders ruim aan de criteria voor een echte alco. Maar ik geef toe dat je ze nog erger hebt
..]quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa voldoet anders ruim aan de criteria voor een echte alco. Maar ik geef toe dat je ze nog erger hebt
Nee maar je weet wel waarom ik me opwind!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Poezewoes er gaat wat verkeerd bij je
Is dat zo? Ik denk het niet eigenlijk, But then again, dat is ook maar een definitie.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa voldoet anders ruim aan de criteria voor een echte alco.
Nee? Ja, zul je bedoelen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee maar je weet wel waarom ik me opwind!
moet je niet doen meisje, nergens voor nodig geloof mequote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan gaan we hier verder, maar het stoort me niet in het minst.quote:
Omdat je een alcoholist kent en iemand met een stoma. Zo is er altijd wel iets, en kunnen we nergens meer over spreken.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat dacht je van Alco, Ex en Vrouw?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |