Oma zit aan de drugsquote:Op donderdag 29 november 2012 21:06 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk zou hij eens naar Novadic Kentron moeten, die ouwe probleemzuiper.
En oma zijn verslaving maar in stand houden. Ze houdt zeker niet echt van hem?
Dan kan hij waarschijnlijk gewoon bij het opstaan aan het bierinfuus gaan dan hoeft hij niet eens meer die flesjes naar zijn mond te tillenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het voor hem uit kunnen om een biertank te laten plaatsen? Dat ze met een tankwagen van de brouwerij bij hem langskomen om z'n voorraad op peil te houden?
Wat een probleemgezin.quote:
Drankprobleem? Dat is volgens mij het enige waar hij geen problemen mee heeft.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:08 schreef Copycat het volgende:
En dan slikt ie dus ook nog tig soorten pillen?
Is zijn huisarts op de hoogte van zijn drankprobleem?
Gelukkig heeft opa geen kleinzoon, zodoende kan die ook niet bij de problemen betrokken raken.quote:
Volgens mij gaat ie voor medisch advies altijd naar Leo ....quote:Op donderdag 29 november 2012 21:08 schreef Copycat het volgende:
Is zijn huisarts op de hoogte van zijn drankprobleem?
Je moet er geen kinderen bij halenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft opa geen kleinzoon, zodoende kan die ook niet bij de problemen betrokken raken.
Hij zou zo op een T-shirt kunnen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Drankprobleem? Dat is volgens mij het enige waar hij geen problemen mee heeft.
Zit die kleindochter al op een scooter?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig heeft opa geen kleinzoon, zodoende kan die ook niet bij de problemen betrokken raken.
Ah, de twee glazen wijn zijn inmiddels een halve liter geworden. O pardon,een half litertjequote:Op donderdag 29 november 2012 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
En met dat halve litertje wijn er bij kan je in ieder geval niet zeggen dat hij te weinig vocht per dag tot zich neemt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit die kleindochter al op een scooter?
Het zijn geen kleine glazenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, de twee glazen wijn zijn inmiddels een halve liter geworden. O pardon,een half litertje
Ik rond het wat naar boven af.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, de twee glazen wijn zijn inmiddels een halve liter geworden. O pardon,een half litertje
Het zijn meer dan 5000 flesjes per jaar, dat is 2.500 keer naar de koelkast en weer terug. Ik mag hopen dat ze goede vloerbedekking hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:16 schreef Copycat het volgende:
En circa 4 liter alcohol per dag maar bagatelliseren.
Da's ook wel zo overzichteliijk eigenlijk.quote:
Als opa een drankprobleem heeft betekend dat dat het op is.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Drankprobleem? Dat is volgens mij het enige waar hij geen problemen mee heeft.
Alcoholische dránk. Waarbij bier zo weinig alcohol bevat dat je het eigenlijk nauwelijks zo kan noemen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:16 schreef Copycat het volgende:
En circa 4 liter alcohol per dag maar bagatelliseren.
Ok een fles dan. Dat is al bijna een litertjequote:Op donderdag 29 november 2012 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's ook wel zo overzichteliijk eigenlijk.![]()
Kunnen we er niet gewoon een flés van maken? Okee, flesje dan.
Snel weer verder naar ER kijken. Ze zijn allemaal onder de 60 kg.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's ook wel zo overzichteliijk eigenlijk.![]()
Kunnen we er niet gewoon een flés van maken? Okee, flesje dan.
Het blijft grappig dat die kilo's er zo snel af kunnen vliegenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Snel weer verder naar ER kijken. Ze zijn allemaal onder de 60 kg.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok een fles dan. Dat is al bijna een litertje
Hij kan toch gewoon een ondersteek gebruiken? Oma kan dan voor hem naar de wc lopen.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:25 schreef mootie het volgende:
Zou een stoma niet makkelijk zijn voor opa? Scheelt weer een paar wandelingen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Snel weer verder naar ER kijken. Ze zijn allemaal onder de 60 kg.
Ook voor z'n poepjes?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon een ondersteek gebruiken? Oma kan dan voor hem naar de wc lopen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon een ondersteek gebruiken? Oma kan dan voor hem naar de wc lopen.
Voorál daarvoor. Hij kan dan lekker onderuit liggen poepen, dan raakt hij daar ook niet meer van buiten adem.quote:
Moet dat dan?quote:
Hij gaat één keer per week onder de douche.quote:
Toch altijd leuk, als opa feedback geeft op de waarheidsgetrouwe verslagen van onze observaties en onze goedbedoelde adviezen!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
"FOK! kan van mij de neten krijgen. Nou ja .. eh ... die gasten die daar typen dan."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |