Als de belofte voor sinterklaas is is dat voor 5 december en niet voor 1 december.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:35 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In praktijk vieren veel mensen dit weekend sinterklaasfeest.
Klopt, maar dit betreft weer zo'n klassieke aanpassing van verwachtingen aan de realiteit. Deze komen niet overeen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als de belofte voor sinterklaas is is dat voor 5 december en niet voor 1 december.
Hier wordt het gewoon woensdag.
Wat is dat dan weer voor gefaal, zeg dan niet dat het verzonden is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:00 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wat ik begreep zijn alle pakketten vanaf woensdag nog niet naar PostNL gebracht en gaan ze dat vandaag doen. Maarja, ze beloven wel meer.
Ja, maar de meeste mensen hebben buiten het weekend om niet echt de tijd om uitgebreid te gaan shoppenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sinterklaas is pas woensdag hoor? Dus zijn ze nog altijd optijd.
In een winkel shoppen is zo ouderwets. Deze sinterklaas heb ik 100% van de cadeautjes online besteld en allemaal uit het buitenland ook nogquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste mensen hebben buiten het weekend om niet echt de tijd om uitgebreid te gaan shoppen
Fotootje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:56 schreef maulibu het volgende:
Vandaag binnen:
- Strandlaken met speakers
- Yo Baby (wat hier de bedoeling van is??)
- 2 USB car chargers
- Mr Handsfree Blue Twin headset
- Mr Handsfree Blue Dongle II
- DVD's American Ninja en Transylmania
- 250ml L'oreal deo
- IJskrabber
- Poetshandschoen
- Atomic
Ik mag niet klagen
quote:Karel Vanormelingen bij mij moet er toch serieus iets misgelopen zijn,ik heb 6 blikjes energie drank,6 condooms,1 axe douche en 1 handschoen om de wagen te wassen ,verder niets ,dit kan toch echt de bedoeleing niet zijn ,ik zal normaal nooit reklameren maar dit is erover,men kan fouten maken maar dit moet rechtgezet....
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Niet eens een basketbal in mijn pakketje
Volgens mij een skateboard zonder wieltjes, zodat kinderen de 'kick flip' kunnen oefenenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:27 schreef Myraela het volgende:
Wat moet dat gele voorstellen? De Yo baby? Geen idee wat dat is.
Zal een fototje maken, moment.. Ik heb geloof ik wel een uniek pakket, want ik heb o.a. een doucheradioquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn pakket is ook eindelijk "verzonden".
Ze hebben dit gewoon totaal verkeerd ingeschat, maar niet reageren en je kop in het zand steken is naturlijk heel erg slecht. Dit gaat ze geen goede reviews opleveren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef Guul het volgende:
C2B is niet meer bereikbaar, reageren nergens meer op...
Mijn pakketten zijn nog steeds niet verzonden.
Denk dat het klaar is na al dit gebeuren en dat ik maximaal nog een refund kan verwachten straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |