Een dvdtje van vorig jaar, een ijskrabber dat is raarquote:
Pff waarom ben ik zo verliefd op jou.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:12 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Een dvdtje van vorig jaar, een ijskrabber dat is raar
Een washandschoentje wat een pret, dit was geen slimme zeeeeet
Bedankt Henk.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:15 schreef wh0pper het volgende:
Ze verwijderen op dit moment ook comments op hun facebook....
Idd het is een mooie soap geworden zo en het maakt het wachten op je box wel interessantquote:Op donderdag 29 november 2012 17:12 schreef Myraela het volgende:
Ik kan raar genoeg niet stoppen met alles te lezen hierover. Geef gewoon mijn pakket, dan kan ik me weer met andere dingen bezighouden.
Ik kan stiekem helemaal niet tegen verrassingen.
Qua "entertainment" de 25 euro al lang waard.
quote:ClickToBuy update: we hebben het een tijdje laten gaan op onze eigen Facebook pagina maar het is nu genoeg. Een ieder die ons oplichters of bedriegers noemt krijgt vanaf nu een ban. Nog nooit hebben wij in het bestaan van ClickToBuy iemand benadeeld, opgelicht of bedrogen. Laat dat duidelijk zijn.
ongeveer een minuut geleden · Vind ik leuk
Dat kan er maar één zijn..quote:En complimentjes aan de dame met de lieve stem bij de klantenservice die heeft mij goed geholpen.
quote:
Ik ben nog zwaar aan het twijfelen.quote:
vanwaar de twijfel?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:32 schreef Akantha het volgende:
Potver ik krijg maar geen vriendverzoek van Marielle.
[..]
Ik ben nog zwaar aan het twijfelen.
Ik dacht dat hij wel tof zou zijn voor als ik eens ga zwemmen of zo, maar echt vaak ga ik niet zwemmen en op vandaag wordt je tas toch zo gestolen. En sporten kan ik niet meer echt... Om mee te nemen is die wel handig maar ach, ik kijk wel of ik eruit kan komen voor twaalven.quote:
hmm, ok.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:35 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel tof zou zijn voor als ik eens ga zwemmen of zo, maar echt vaak ga ik niet zwemmen en op vandaag wordt je tas toch zo gestolen. En sporten kan ik niet meer echt... Om mee te nemen is die wel handig maar ach, ik kijk wel of ik eruit kan komen voor twaalven.
Boksen goeie ouwe tijd, helaas lukt dat allemaal niet, maar voor het boksen is z'n ding perfect. Je kan je handschoenen en bitje in elk gevoel goed kwijt.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
hmm, ok.
Tja dan is het wellicht een overbodige tas als je niet sport. Het is echt een goede kwaliteits-sporttas.
Ik ga hem voor het boksen gebruiken. Hoewel ik hem ook wel dienst zie doen als weekendtas
ja precies! Heb nu een Adidas, alleen die is echt enorm hugequote:Op donderdag 29 november 2012 17:38 schreef Akantha het volgende:
[..]
Boksen goeie ouwe tijd, helaas lukt dat allemaal niet, maar voor het boksen is z'n ding perfect. Je kan je handschoenen en bitje in elk gevoel goed kwijt.Als ik nog bokste had ik hem direct gekocht.
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat dat duidelijk zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou hier bijna een account voor aanmaken
?quote:Op Lichters hahaha
3 minuten geleden · Vind ik leuk
Nou een ding is zeker, met jou wil ik geen ruzie.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja precies! Heb nu een Adidas, alleen die is echt enorm huge
daar passen mijn zak, spar en gewone handschoenen, kap, bitje en weet ik wat nog meer allemaal in met groot gemak
Ik zocht dus al iets wat iets handzamer is
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:45 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nou een ding is zeker, met jou wil ik geen ruzie.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |