PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Oranje heeft onder van Marwijk nooit tegen Andorra gespeeld... van Gaal wel en die speelde met De Jong en Strootman.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mourinho moet dan ook niet met Essien en Khedira tegelijk spelenNet als van Marwijk die zelfs met 2 controleurs tegen Andorra speelde
Je begrijpt wel wat ik bedoel. Het gaat niet zozeer om tegen wie maar hoe er gespeeld werd.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oranje heeft onder van Marwijk nooit tegen Andorra gespeeld... van Gaal wel en die speelde met De Jong en Strootman.
Essien en Khedira zijn ook wel andere spelers dan Nigel de Jong. Een goede van Bommel ook trouwens.
Nice.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is gerust goed te noemen
niet, gewoon alles winnen met elke speler op 1 fitnessquote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef HandsomeTom het volgende:
Hoe houden jullie je squad fit?
Een tweede team die ik bij elkaar op de bank zet.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef HandsomeTom het volgende:
Squad fitness.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef HandsomeTom het volgende:
conditie kaarten te gebruiken of met 'wissel' team spelen.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:30 schreef HandsomeTom het volgende:
Ik win net de kwartfinale op een lekkere manierquote:Op donderdag 29 november 2012 16:33 schreef StijnDa het volgende:
Ik verlies even de finale silver op een knullige manier hier![]()
Verlenging, hij scoort, 2-1 voor hem. In de 119e minuut, ik breek door, schiet de bal binnenkant paal, nog eens op de keeper die net op tijd terug is in zijn goal, nog eens binnenkant paal en vervolgens bijna de bal er in gelopen maar net voor de lijn de bal eruit. BizarEven uploaden.
Aldus de Feyenoordfanquote:Op donderdag 29 november 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
Kiezen voor Chelsea terwijl er zoveel leukere clubs zijn is net zoiets als kiezen voor een homobar omdat je bang bent voor vrouwen.
Ik wilde hem niet maken. Dankjewelquote:
Jij hebt een dag onder de grond gezeten?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:49 schreef strakkeman het volgende:
Ik keek net naar de nieuwe team of the week en wat zie ik
[ afbeelding ]
BAAS
Racistquote:Op donderdag 29 november 2012 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt een dag in de cel gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |