UTube?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:02 schreef overcast666 het volgende:
De browser is superieur. De kwaliteit van youtube is perfect op de gamepad
Zal je inderdaad zien, GameMania als laatste.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godverdomme, kutgamemania, sms eens dat ik dat ding op kan halen
Kreeg de 3DS XL daar een dag voor de release, had toch stiekem gehoopt dat het bij de Wii U niet anders zou zijn. Naja, kan straks wel even langs de MediaMarkt rijden.quote:
bij de 3ds is er veel gecontroleerdquote:Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef linebear het volgende:
Hoe hoog is de boete die ze moeten betalen bij te vroeg leveren? En letten ze daar echt zo strikt op?
Meer mazzel hoor denk ik.... hier deden ze er niet moeilijk over.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:55 schreef Herr.Flick het volgende:
Je moet gewoon connecties hebben (of veel mazzel)
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
FUCK YEAH
Net SMS dat ik mijn ZombiU premiumbundel op kan halen. Had ook de witte nog besteld gister, maar ben nu te hyped om daar op te gaan wachten. Straks maar ff niet sporten en direct naar de Gamemania om mijn geld te lozen
Ja laat dat maar ff weten als je wilquote:Op donderdag 29 november 2012 14:09 schreef linebear het volgende:
Kreeg een sms, kan hem bij Bart Smit ophalen. Heb hem ook bij MM gereserveerd, dus nog eerst even daar langs om te kijken of ik hem daar kan halen. Anders haal ik hem bij Bart Smit op
Komt vanzelf, die van mij komt ook van Nedgame.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Slecht dat nedgame niks laat weten
Ik heb hem vanmorgen al gekregen van Nedgame.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Slecht dat nedgame niks laat weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |