thnx.....quote:
Je kunt ze je ook weer terugpakken/krijgen als je erover looptquote:Op donderdag 29 november 2012 13:14 schreef Puzom het volgende:
Tip koop een boog, handig en stil..............leuk detail die pijlen in het lichaam![]()
Yup. Ook wel handig is de Takedown Drag skill........quote:Op donderdag 29 november 2012 13:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt ze je ook weer terugpakken/krijgen als je erover loopt
Haha taaie beesten.............krokodil al gehad? Die zag ik dus echt niet aankomen!!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:33 schreef -CRASH- het volgende:
VRRRRdomme stond er een panter in me nek te hijgen
Ja ook in het begin.... schrok me te pleurisquote:Op donderdag 29 november 2012 13:34 schreef Puzom het volgende:
[..]
Haha taaie beesten.............crocodil al gehad? Die zag ik dus echt niet aankomen!!
wat dacht je van options > controls?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:35 schreef MMXMMX het volgende:
Ik heb een vraag hoe zet ik schieten op mijn linker muisknop ?
Daar heb ik gezocht maar kan het niet vinden ik zal het nog eens proberenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef byah het volgende:
[..]
wat dacht je van options > controls?
nu FC... straks op fiskers jagenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:07 schreef Klonk het volgende:
ook binnen hier, ff een uurtje spelen voor ik aan het werk moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |