Did I ever tell you the definition of insanity?quote:Jason VandenBerghe, narrative director van Far Cry 3, zegt dat de wereld van Far Cry 3 tien keer zo groot zal zijn, waarmee de game dus vele malen groter wordt. De wereld zal niet zomaar open en leeg zijn, legt hij uit. Nee, het team van Far Cry 3 heeft zich afgevraagd of een game nog leuk zal zijn als er iets niet te schieten valt.
In Far Cry 3 zullen gamers daarom in ieder hoekje wat moeten kunnen vinden of iets kunnen zien. Far Cry 3 focust op die ervaring van een open wereld, het moet leuk worden.
Geen Dixons in de buurt? Zijn het goedkoopst, zeker als je de Insane Edition zoekt!quote:Op donderdag 29 november 2012 11:31 schreef Johnnehb het volgende:
Can't wait! Nog een paar uur werken. Iemand enig idee in omgeving Den Haag hoe duur de game bij de Mediamarkt is?
Hold on. Vanavond ga ik het proberen met mijn 260 216SP. Iets zegt me dat ik hem toch netjes moet kunnen draaien, de rest van mijn bak staat in het donkergroen, dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Fuck...wie speelt dit spel toevallig met een GTX260, denk dat deze dit spel niet voldoende gaat trekken..
Ik zie het net ook idd, waarom is Dixons zo cheap ineens? Insane Edition gewoon voor de prijs van de normale (¤59,99)quote:Op donderdag 29 november 2012 11:37 schreef Puzom het volgende:
[..]
Geen Dixons in de buurt? Zijn het goedkoopst, zeker als je de Insane Edition zoekt!
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nondeju, dit topic stond niet in my active topics. Billenkoek!
You're welcomequote:Op donderdag 29 november 2012 11:41 schreef Johnnehb het volgende:
Goede tip. Niet echt in de buurt. Maar als het daar goedkoper is, ik zoek gewoon Farcry3. Hoef geen special editions. Daar speel ik die game niet mee =)
Thanks man!
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:23 schreef speknek het volgende:
Je moet voortaan op 'open nieuw deel' klikken 2dope, dan wordt ie in de reeks opgenomen. Zal het nu handmatig doen.
Sorry loiverd. Zou zweren dat ik dat gedaan hebquote:Op donderdag 29 november 2012 12:23 schreef speknek het volgende:
Je moet voortaan op 'open nieuw deel' klikken 2dope, dan wordt ie in de reeks opgenomen. Zal het nu handmatig doen.
Let me know. Wat zijn je specs? Als mede 260 eigenaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:33 schreef Tism het volgende:
Geinstalleerd en klaar om te spelen, ga ff kijken of die het een beetje doet hier zo..
It is.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:04 schreef -CRASH- het volgende:
Go to Dr. Earnhardt....
Ik zoek me het laplazerus naar die vent
of is het dat ! teken
thnx.....quote:
Je kunt ze je ook weer terugpakken/krijgen als je erover looptquote:Op donderdag 29 november 2012 13:14 schreef Puzom het volgende:
Tip koop een boog, handig en stil..............leuk detail die pijlen in het lichaam![]()
Yup. Ook wel handig is de Takedown Drag skill........quote:Op donderdag 29 november 2012 13:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt ze je ook weer terugpakken/krijgen als je erover loopt
Haha taaie beesten.............krokodil al gehad? Die zag ik dus echt niet aankomen!!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:33 schreef -CRASH- het volgende:
VRRRRdomme stond er een panter in me nek te hijgen
Ja ook in het begin.... schrok me te pleurisquote:Op donderdag 29 november 2012 13:34 schreef Puzom het volgende:
[..]
Haha taaie beesten.............crocodil al gehad? Die zag ik dus echt niet aankomen!!
wat dacht je van options > controls?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:35 schreef MMXMMX het volgende:
Ik heb een vraag hoe zet ik schieten op mijn linker muisknop ?
Daar heb ik gezocht maar kan het niet vinden ik zal het nog eens proberenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef byah het volgende:
[..]
wat dacht je van options > controls?
nu FC... straks op fiskers jagenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:07 schreef Klonk het volgende:
ook binnen hier, ff een uurtje spelen voor ik aan het werk moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |