PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Van de webapp? Vervelend man. Mocht je 'm gevonden hebben, let me know; onthoud ik 'm voortaan wel voor jequote:
Heb je toch niks aan. Mijn vermogen is gelijk aan de uitkomst van de daily giftquote:Op donderdag 29 november 2012 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van de webapp? Vervelend man. Mocht je 'm gevonden hebben, let me know; onthoud ik 'm voortaan wel voor je
Vanwaar trouwens je hunkering naar een thema toernooi? Ik heb eens geteld, ik heb over 3 accounts ongeveer 2300 spelers. Een mooi toernooi zou een goed meevallertje kunnen gevenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van de webapp? Vervelend man. Mocht je 'm gevonden hebben, let me know; onthoud ik 'm voortaan wel voor je
Ik heb er meer op 1 accountquote:Op donderdag 29 november 2012 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanwaar trouwens je hunkering naar een thema toernooi? Ik heb eens geteld, ik heb over 3 accounts ongeveer 2300 spelers. Een mooi toernooi zou een goed meevallertje kunnen geven
Dat is nu het probleem met mijn watchlistlijst... Moet 46 pagina's af als ik een ding in me club wil zetten die ik gekocht heb!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren 100 fitness kaartjes gekocht voor 200c.Uurtje mee bezig geweest, in het weekend verkopen voor 300, is toch weer 10K
Ik vind thematoernooien gewoon leuk: het dwingt mensen om weer eens een ander team te bouwen, je komt weer eens andere teams tegen dan de standaard teams, en het levert weer trade opportunities op. Daarnaast vind ik het leuk om te spelen, seasons word na verloop van tijd een beetje langdradig, zeker als je steevast in Div 1 zit, en het alleen maar gaat om steeds die titel winnen of mislopen...quote:Op donderdag 29 november 2012 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanwaar trouwens je hunkering naar een thema toernooi? Ik heb eens geteld, ik heb over 3 accounts ongeveer 2300 spelers. Een mooi toernooi zou een goed meevallertje kunnen geven
Dan ben je zeker doorgegaan met bronze packen? Ik ben er mee gestopt toen de 150c BIN methode ontmanteld was. Iets waar ik nog steeds verontwaardigd over benquote:
NAC en AZ zouden daar nu blind voor tekenenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind thematoernooien gewoon leuk: het dwingt mensen om weer eens een ander team te bouwen, je komt weer eens andere teams tegen dan de standaard teams, en het levert weer trade opportunities op. Daarnaast vind ik het leuk om te spelen, seasons word na verloop van tijd een beetje langdradig, zeker als je steevast in Div 1 zit, en het alleen maar gaat om steeds die titel winnen of mislopen...
Ouwe tamperaarquote:Op donderdag 29 november 2012 11:15 schreef Fuszy het volgende:
wtf
nu kan ik ook niet meer op mijn normale account
Dat ookquote:Op donderdag 29 november 2012 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NAC en AZ zouden daar nu blind voor tekenen
Ik ben een van de weinigen hier die het tamperen bewust nooit heeft gedaan.quote:
Ik laat me meestal tegenhouden door de prijsstijgingen de zo'n toernooi met zich meebrengt. Voorlopig vind ik de silverteams heerlijk om mee te spelen. Lekker sprinten met Agbonlahorquote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ook
Maar het is toch zo: een beetje ander toernooi is toch altijd leuk?
+1...EA ziet jou aan voor een van de bad guysquote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier die het tamperen bewust nooit heeft gedaan.
Ik ook niet, want mijn flashplayer blokkeerde de boel.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier die het tamperen bewust nooit heeft gedaan.
Sinds wanneer moet jij op de kleintjes letten?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik laat me meestal tegenhouden door de prijsstijgingen de zo'n toernooi met zich meebrengt. Voorlopig vind ik de silverteams heerlijk om mee te spelen. Lekker sprinten met Agbonlahor
Ik ben echt gierig wat dat betreft. Als ik al de tijd die ik gestoken heb om 3-5-2 kaartjes voor 100c goedkoper te krijgen had geinvesteerd in gewone wedstrijden spelen, had ik waarschijnlijk meer coins gemaakt. Ook contracten wil ik 50 of 100c onder de gangbare prijs hebben, etc etc. Is een soort dwangneurose denk ikquote:Op donderdag 29 november 2012 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet jij op de kleintjes letten?![]()
En die prijsstijgingen vind ik zo mooi, want daar kun je juist een graantje van meepikken.
Ik denk het niet, maar youtube doet het ook niet meer op chrome. Vet raar, misschien toch maar terug naar windows 7quote:Op donderdag 29 november 2012 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
+1...EA ziet jou aan voor een van de bad guys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |