jawel, ooit op een dag ver in de toekomstquote:Op woensdag 28 november 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joa, ongetwijfeld. Bij jou ook wel, hoor.
[..]
Oplikken.
Gemalen koffie er overstrooien en dan opvegen.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 28 november 2012 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel, ooit op een dag ver in de toekomst
kots, opvegen? met een bezem, bezemquote:Op woensdag 28 november 2012 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gemalen koffie er overstrooien en dan opvegen.
- Joanne
Als u braaksel op uw kleding heeft, kunt u het beste er azijn gemengd met water erop gieten. 5 minuten laten intrekken en dan uitwassen.
- Dorine
laten drogen zodat het koek word en dan verkopenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kots, opvegen? met een bezem, bezem
Word een hartig goedje met koffie samen denk ofzo..quote:Op woensdag 28 november 2012 23:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kots, opvegen? met een bezem, bezem
niemand weet wat je te wachten staat dus moet je het lot zijn werk laten doenquote:
Jongedame, u bent slim.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niemand weet wat je te wachten staat dus moet je het lot zijn werk laten doen
naar die boender die naast me woont, die sigaret die op magische wijze in me tuin is gekomen gaat ie tering hard terug krijgen, maar dan in de vorm van kots.quote:
actie-reactie, oorzaak-gevolg, het ligt in je eigen handen tot op zekere hoogtequote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niemand weet wat je te wachten staat dus moet je het lot zijn werk laten doen
liefde kan je niet afdwingen, zoiets moet groeien en daar heb je geen grip opquote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
actie-reactie, oorzaak-gevolg, het ligt in je eigen handen tot op zekere hoogte
Daar heb je gelijk in. Gewoon genieten van het leven en de minder leuke dingen moet je even doorslikken en dan weer verder gaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lang niet altijd overigens, sommige dingen kan je gewoon niet voorkomen
Trustenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:23 schreef Taexon het volgende:
mensjes ik duik me hoek in... waar me bed staatweltrustee
hmja soms moet je ook gewoon eens dingen doen die god verboden heeft om te checken of je echt in de hell komt danquote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Gewoon genieten van het leven en de minder leuke dingen moet je even doorslikken en dan weer verder gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |