Geen probleem, gewoon zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:01 schreef Goddelijker het volgende:
Relax, morgen komt 'ie. Beetje weinig tijd atm.
Succes! Ben benieuwd of je 't met me eens bent of niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:23 schreef shiznuts het volgende:
Ah!Great job.
Ik ga nu naar het Zollamt om 'em op te halen.
Tweede keer dat dit gebeurt goddang it. Vorige keer was het een Jiayu G2 smartphone omdat ze helemaal niks hadden ingevuld op de custom declaration (ondanks duidelijke instructies aan ze). Mja, you win some, you lose some.
jij kan hem ophalen, hier in Nederland moet dat via de postquote:Op woensdag 19 december 2012 11:23 schreef shiznuts het volgende:
Ah!Great job.
Ik ga nu naar het Zollamt om 'em op te halen.
Tweede keer dat dit gebeurt goddang it. Vorige keer was het een Jiayu G2 smartphone omdat ze helemaal niks hadden ingevuld op de custom declaration (ondanks duidelijke instructies aan ze). Mja, you win some, you lose some.
Hoe speelt hij vanaf het netwerk? Bijvoorbeeld vanaf een NAS of andere PC?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vorige week een MiniX Neo X5 ontvangen, hierbij een review over het apparaat.
...
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:07 schreef shiznuts het volgende:Ga ik bij m'n Wi-Fi networks kijken, slaat 'ie het netwerk van de buren voor omdat die 5 balkjes heeft en mijne maar vier. Terwijl hij echt een paar centimeter van m'n WLAN-modem afzit.
Maar ik heb al gemerkt dat het bereik op het toilet en in de vensterbank met een tablet/smartphone ook niet alles is, dus zal wel aan de modem liggen. Nu gaat 'ie, als ik een extra kabel heb gehaald, toch wel aan het ethernet, daar niet van... 1080p .mkv van ca. 8GB vanaf m'n 'NAS' speelde 'ie niet heul lekker af out-of-the-box over WLAN. Kan ook aan de player liggen. Zoals gezegd. Ik ga er ff mee de komende dagen.
Tjah, wat wil je ermee he. De beste qua performantie en ondersteuning (want veel vrijgegeven sources ) is de GK802. De beste qua aansluitingen is de minix hoewel je bv ook nog http://www.mistertao.com/(...)tem-21389860910.html hebt die enkel te vinden is op taobao welke ook veel aansluitingen heeft en normaal gezien ook meer sources voor vrijgegeven zijn, maar wel veel minder gekend is dus. Qua bang for a buck komt voor mij dan weer de MK808B naar voor (coupon HHTPYUCZ op geekbuying) of de measy u2a.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:17 schreef supayoshii het volgende:
Ik zie hier nu alle 4 deze devices al een tijdje, ben aan het lezen maar ik twijfel echt heel erg welke ik nu moet kopen...
De MINIX lijkt het beste uit de test te komen en zo te lezen, vindt ik ook het mooiste.
Maar wat denken jullie?
Eerste vraag: Ja. Tweede vraag (nog) geen ervaring mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:02 schreef GeertJan88 het volgende:
kan je zo'n stick ook gebruiken icm plex? En werkt dit goed?
Dit is de 'officiele' en niet de beta, zoals de andere 4.1.1 was.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:58 schreef shiznuts het volgende:
Hmm, ze hebben een nieuwe 4.1.1 geüpload voor de X5.
Lijkt 10MB meer te zijn dan de vorige, weet niet precies wat er anders aan is.
https://www.facebook.com/minixtech
Ik ook niet. Kan hem vanaf hier ook niet zien op Fb (internetfilter).quote:
HUB er aanquote:Op donderdag 27 december 2012 13:06 schreef redboyke het volgende:
ik heb een mk809 besteld(is onderweg) maar nu zie ik dat die maar 1 usb poort heeft. hoe moet ik dan bijvoorbeeld een toetsenbord en een externe harde schijf aansluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop