en voor mij?quote:
Dat kanquote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neuh. Dat niet zozeer. Ik blijf ze kut vinden.
koukleumquote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Alleen dit zijn 100% zeker warme schoenen, en aangezien ik altijd koude voeten heb
pleur eens een end opquote:
Dit...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een wat goedkopere smaak haha
klinkt spannendquote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correct. Al heb ik het ook best vaak warm de laatste tijd.
weet ik toch maar ik bedoel over ondergoed tochquote:
Ja dat probleem heb ik ookquote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Alleen dit zijn 100% zeker warme schoenen, en aangezien ik altijd koude voeten heb
[quote]quote:Op woensdag 28 november 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet ik toch maar ik bedoel over ondergoed toch
ja wacht dmquote:
Ik heb alleen asics hardloop schoenen en een paar Nike schoenen die ik nooit meer draagquote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit...
enigste merk wat ik heb:
Vans
Magnums (werkschoenen)
Asics (Sportschoenen)
Gstar muts (me hipster muts die ik niet zelf gekocht heb)
En voor de rest heb ik volgens mij niet echt dure merken
Nu valt het nog wel mee als ik mijn Vans aan doe. Ik moet niet mijn Allstars aan doen, dan heb ik het wel koudquote:Op woensdag 28 november 2012 21:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat probleem heb ik ook
Wat een luxe, hè?quote:
ja picsquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu valt het nog wel mee als ik mijn Vans aan doe. Ik moet niet mijn Allstars aan doen, dan heb ik het wel koud.
[..]
Wat een luxe, hè?
Ik heb ook vaak koude handenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb vaak koude handen, wel goed excuus voor jongens om mijn hand vast te houden
Van mijn Vans?quote:
Ik ga opzoek naar schoenen met van die teddy vulling waar dikke sokken in kunnenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu valt het nog wel mee als ik mijn Vans aan doe. Ik moet niet mijn Allstars aan doen, dan heb ik het wel koud.
[..]
Wat een luxe, hè?
van allesquote:Op woensdag 28 november 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak koude handen.
[..]
Van mijn Vans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |