Hij zit nu al te puffen van een wandelingetje naar de keuken.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ie niet rookt, stel je voor het hele huis in de fik
Om haar met een smoes langer van huis te houden?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:37 schreef Jian het volgende:
Hij was al weer buiten adem, ik maak me zorgen. Straks stort ie ergens neer tussen z'n stoel en de keuken.Iemand het nummer van Oma?
Oh, ik weet niet wat ik erger vind, die pil van Drion of ditquote:Op donderdag 29 november 2012 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om haar met een smoes langer van huis te houden?
Hij heeft liever niet dat oma haar telefoon al te vaak aanzet. Ik ben benieuwd of hij zo nog bij haar thuiskomst haar telefoon gaat checken, kijken of ze niet toch weer stiekem het nummer van grote oma heeft opgeslagen en/of tegen zijn zin met haar gebeld heeft.quote:
Zal ik er dan nog een schepje cyaankali bovenop doen?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:40 schreef Jian het volgende:
Oh, ik weet niet wat ik erger vind, die pil van Drion of dit
Hij is geschokt. Hij roept om de moderators.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik er dan nog een schepje cyaankali bovenop doen?
Yep, daar is ie, ik wist 't "Stoer hoor koopiekut, mag dat wel, de mods zijn er zeker niet!"quote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
eloquent , Oop is hetquote:Op donderdag 29 november 2012 18:38 schreef Copycat het volgende:
De cholera!
![]()
Schuddebuiken met die man!
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:46 schreef Jian het volgende:
Waar val je nou over Oop? over een beetje cyaankali, terwijl je zelf zo'n beetje iedereen hier al heb doodgeslagen, overreden, begraven, verzopen, etc.?
Ja, maar hij is opa. Dan mag je dat zeggen want de krachten om het uit te voeren ontbreken toch.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:46 schreef Jian het volgende:
Waar val je nou over Oop? over een beetje cyaankali, terwijl je zelf zo'n beetje iedereen hier al heb doodgeslagen, overreden, begraven, verzopen, etc.?
Bah ditquote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |