Hey! Geen commentaar op ander users, hè? Dat zouden we niet meer doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:53 schreef Jian het volgende:
Ja, sorry hoor, maar dit kan echt niet, het moet zijn stream van opaatje dan het nummer en dan een titel. Als we dit gaan accepteren is het einde zoek en sluiten ze ons eerdaags weer
O ja, sorryquote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hey! Geen commentaar op ander users, hè? Dat zouden we niet meer doen.
mag van mij, ging gewoon hier wat fout kan gebeuren he, ik vergat nummertje en Gert heeft het erachter neer gezet, moet ie ff verbeteren.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hey! Geen commentaar op ander users, hè? Dat zouden we niet meer doen.
Run Sloerie, runquote:Op woensdag 28 november 2012 18:57 schreef Jian het volgende:
Opa zit die kat aan zijn oren te trekken, volgens mij best hard, ik vind dat niet nodig
Hou de kat van opa erbuiten. Andere mensen hebben ook katten.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:57 schreef Jian het volgende:
Opa zit die kat aan zijn oren te trekken, volgens mij best hard, ik vind dat niet nodig
Shit, Coos toch niet hèquote:Op woensdag 28 november 2012 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hou de kat van opa erbuiten. Andere mensen hebben ook katten.
Dat is nou wel weer sympathiek van hemquote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef pullup het volgende:
Opa is Fok! zo dankbaar dat hij iedereen er naar doorverwijst
Hopelijk niet nog meer van zijn chatquote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef pullup het volgende:
Opa is Fok! zo dankbaar dat hij iedereen er naar doorverwijst
Ik vermoedde ook al een tweede agenda, er was iets in zijn stem te horen waardoor je zou denken dat het niet echt iets positiefs wasquote:Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hopelijk niet nog meer van zijn chat
Dat wenst hij ons toch niet toe? Laat die lekker bij Oop blijven.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
misschien zijn vriend met die skybox, de rest wat hier neergestreken is/was was zo blij dat het topic gesloten werd, ja dan kom je van een kouwe kermis thuis als Danny & Gert toch besluiten om de boel weer open te gooienquote:Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ho ho.......lezen vriend! Ik had als tweede op saté gedrukt.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:08 schreef Gert het volgende:
Beequeen, Pullup en ik-zij-de-chek zijn de winnaars van vandaag.Team Saté
![]()
En opa is ook een beetje een winnaar vandaag. Aan de posts hier te lezen is hij weer lekker aan het schelden op een aantal users hier. Reken maar dat die ons gemist heeft en nu weer helemaal in zijn element is.
shit, ik heb er net wel één ingediend over Scrut, aangaande dat gedrag rond dat kleinkind ......quote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef pullup het volgende:
Je bent overigens toch een malloot als je om een topic als dit gaat topicreporten of over iemand gaat klagen maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij gruwt van de achtergestelde positie van de vrouw in de Islam. Die moslimmannen doen geen klap in huis, die vrouwen moeten alles alleen doen; schoonmaken, eten koken, hun man bedienen.... Opa vindt dat niet meer van deze tijd.
Ik heb geeneens planten.quote:
En terecht. Nu we niet meer persoonlijk op andere users mogen inhakken kun je ook haast niet anders dan dat.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
shit, ik heb er net wel één ingediend over Scrut, aangaande dat gedrag rond dat kleinkind ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |