abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 september 2000 @ 14:35:40 #1
5826 roccomastino
Ik haat ouwe koeien
pi_350810
Big Brother officiele site is gesloten !

Dit bericht staat op de officiële site van Big-Brother!
Aangezien veel mensen om onderstaande reden geen bezoek brengen aan dat forum, wil ik het jullie op deze wijze laten weten. Hopelijk is er voor de officiële site spoedig een goede oplossing, want een site zonder BB forum is eigenlijk onmisbaar. Zeker de officiële site die bezocht wordt door familie en vrienden van bewoners, zij willen ook die verslagen lezen, maar zitten niet te wachten op beledigende en hatelijke teksten.

<quote>
Forum noodgedwongen gesloten

Vol goede moed openden we op deze site een open forum waarop we iedereen uitnodigden om met elkaar over Big Brother te praten. We hoopten dat de bezoekers van deze site op een fatsoenlijke, respectvolle manier met elkaar van gedachten zouden wisselen.

Het spijt ons enorm te moeten constateren dat een open forum kennelijk voor een aantal mensen een vrijbrief vormt om beledigende, onsmakelijke, discriminerende en stuitende berichten te posten. Zelfs uitspraken te doen die wettelijk gezien strafbaar zijn. Dergelijke teksten wensen wij niet op deze site te bezigen.
Ons uitgangspunt dat forumdeelnemers de bewoners en collega-posters zouden behandelen zoals ze ook zelf behandeld willen worden, namelijk met respect, was kennelijk naïef. Hoewel de meeste posters zich volgens de gangbare omgangsvormen gedragen, verziekt een kleine groep het nu voor de rest.

Omdat het opschonen van het huidige forum niet zinvol blijkt, hebben we ervoor gekozen het huidige forum te sluiten. We komen zeker met een forum terug, maar in een andere vorm die voor ons beter te begeleiden is. In de hoop dat we al die enthousiaste, goedwillende posters dan weer mogen verwelkomen om over Big Brother te praten.

De internetredactie

</unquote>

Redactie een goeie beslissing in de hoop dat er nu eens echt een leuk forum voor terugkomt.
Ik hoop niet dat jullie dit erg vinden dat ik dit heb gekopieerd maar ik vind wel dat de "echte" fans dit moeten weten en menigeen komt niet op jullie forum vanwege het bovenstaande !

[Dit bericht is gewijzigd door roccomastino op 20-09-2000 14:51]

Altijd druk ! Nooit klaar.
  woensdag 20 september 2000 @ 14:38:24 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_350813
Van de officiële BB-site:

Forum noodgedwongen gesloten

Vol goede moed openden we op deze site een open forum waarop we iedereen uitnodigden om met elkaar over Big Brother te praten. We hoopten dat de bezoekers van deze site op een fatsoenlijke, respectvolle manier met elkaar van gedachten zouden wisselen.

Het spijt ons enorm te moeten constateren dat een open forum kennelijk voor een aantal mensen een vrijbrief vormt om beledigende, onsmakelijke, discriminerende en stuitende berichten te posten. Zelfs uitspraken te doen die wettelijk gezien strafbaar zijn. Dergelijke teksten wensen wij niet op deze site te bezigen.

Ons uitgangspunt dat forumdeelnemers de bewoners en collega-posters zouden behandelen zoals ze ook zelf behandeld willen worden, namelijk met respect, was kennelijk naïef. Hoewel de meeste posters zich volgens de gangbare omgangsvormen gedragen, verziekt een kleine groep het nu voor de rest.

Omdat het opschonen van het huidige forum niet zinvol blijkt, hebben we ervoor gekozen het huidige forum te sluiten. We komen zeker met een forum terug, maar in een andere vorm die voor ons beter te begeleiden is. In de hoop dat we al die enthousiaste, goedwillende posters dan weer mogen verwelkomen om over Big Brother te praten.

De internetredactie

Toch sneller dan je dacht, Danny!

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 20-09-2000 14:40]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Overall beste user 2022 woensdag 20 september 2000 @ 14:38:52 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_350814

De internetredactie

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_350815
Er werd teveel gevloekt en gescholden volgens de redactie; nou dat was ook zo.
Het was niet te vergelijken met het forum van vorig jaar, toen was het -op een enkele uitzondering na- beregezellig.
Zal het hier nu ook drukker worden?
pi_350818
tja ...en als deze mensen die het daar liepen te verzieken hier naar toe komen....wat dan....??????
  woensdag 20 september 2000 @ 14:49:37 #6
5826 roccomastino
Ik haat ouwe koeien
pi_350833
Ben jij de Cartman die ik denk van vorig jaar Cartman?
pi_350834
Dan zullen we dat heel goed in de gaten gaan houden !

We houden het hier gezellig en iedereen kan hier zijn ei kwijt.. Maar er zijn hier 24/7 minstens 2 man aanwezig om de boel in de gaten te houden, dus maak je aub niet al te druk over eventuele ziekers

I'm getting too old for this....
pi_350838
quote:
Op 20 september 2000 14:40 schreef cos-micV het volgende:
tja ...en als deze mensen die het daar liepen te verzieken hier naar toe komen....wat dan....?????
Ik ga wel weer buiten slapen

[Dit bericht is gewijzigd door MohammedAli op 20-09-2000 14:53]

Ik zweef als een botervlieg maar prik als een bij
pi_350842
Jazeker Rocco!
Username was al in gebruik(??!)dus heb er maar Cartman1 van gemaakt. Hoe bevalt het je hier? Ik vond het BB-forum drie keer niks...
Dit jaar dan.
  woensdag 20 september 2000 @ 15:06:47 #10
5826 roccomastino
Ik haat ouwe koeien
pi_350854
Wat leuk Cartman, ik kwam je ooit eens op een chat tegen, chatten met Sabine weet je nog?

Hoe het hier bevalt? Ken veel mensen van Fok, Yvonne bijvoorbeeld "lid van het Fokteam". Ben nog trots op haar.
Wij gaan regelmatig met haar en Iteejer (hoe schrijf ik dat?) naar het BB-huis. Melige boel hoor, vooral met haar.

woensdag 20 september 2000 @ 15:13:06 #11
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_350864
quote:
Op 20 september 2000 15:06 schreef roccomastino het volgende:
Wij gaan regelmatig met haar en Iteejer (hoe schrijf ik dat?) naar het BB-huis. Melige boel hoor, vooral met haar.
Ik heb hier nog wel twee kaarten liggen voor de opening op 13 september
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_350865
quote:
Op 20 september 2000 15:06 schreef roccomastino het volgende:
Melige boel hoor, vooral met haar.
Maar zo melig als in het huis kan het niet zijn, toch?
Ik zweef als een botervlieg maar prik als een bij
  woensdag 20 september 2000 @ 15:34:59 #13
5826 roccomastino
Ik haat ouwe koeien
pi_350902
In dat huis is het tot nu toe niet melig vind ik eigenlijk.
Buiten is het leuker.

Ik heb ook nog kaarten over voor 13 september. Wie?

Maar om even op de topic terug te komen, op de frontpage staat het woord "laconieke wijze" da's niet de juist verwoording.

Ik vind het echt triest dat het forum alweer dicht is. Jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door roccomastino op 20-09-2000 15:42]

Admin woensdag 20 september 2000 @ 16:46:55 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_351053
Veronica maakt een kritieke denkfout als ze denken dat ze een forum open kunnen gooien en er verder niet meer naar om hoeven te kijken. Bij ons zijn de admins, global mods en mods 24 uur per dag bezig met het in de gaten houden en in goede banen leiden van het forum, en het feit dat we de eerste BB zonder sluiting hebben overleefd (en VOO's vorig vorig jaar ook al niet overleefde) en het nu ook weer veel en veel beter doen (waar zie je bij ons de discriminerende, racistische en algeheel vervelende teksten ?) geeft aan dat een forum gewoon continu onder toezicht moet staan van een groep mensen. VOO heeft lost boys wat geld gegeven voor het maken van een site en het ombouwen van UBB (ja, het VOO forum (ook die op big-brother.nl) is nog steeds UBB) en denkt verder dat alles maar vanzelf gaat.
Dat blijkt zo niet te werken en dat hadden ze kunnen weten. Hebben ze dan niets geleerd van vorig jaar ?

De link naar het fok forum die er nu niet bijstaat is in feite het enige verschil met vorig jaar, behalve dat deze nog eerder gesloten is...

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_351105
Nou lekker forum dan...
  woensdag 20 september 2000 @ 17:26:02 #16
5826 roccomastino
Ik haat ouwe koeien
pi_351121
Danny het Vooforum staat hier volledig los van, dat wil ik toch wel even melden.
Daar zitten wel beheerders, gelukkig wel, vorig jaar niet ok Maar de officiële site is een totaal ander iets.

Ben het met je eens dat als je een forum runt, dat je er ook bijna 24 uur bovenop moet zitten, laat je het versloffen is het forum dood, of erger....... kwetsend voor lezers!

Admin woensdag 20 september 2000 @ 17:37:10 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_351131
Excuus Rocco, maar ik kan gewoon echt de structuur daar bij VOO niet meer begrijpen.
Je hebt de tv-zender, die staat los van het radiostations, die staat los van het blad, die weer los staat van forum.veronica.nl wat weer los staat van big-brother. Ik wil het allemaal nog wel 's door elkaar halen zo nu en dan
pi_351392
Moet je eens op het forum van Fancy kijken, is nog veel erger! Wij hebben er echt een heel serieus topic geplaatst over knaap zijn op je eenentwintigste, en binnen een paar minuten werden we volledig tot op onze veter afgefikt! Dit is zeer kinderachtig en kwetsend, niet leuk dus! Nee, ze zouden er eens een paar moddereters moeten plaatsen, want het pesten van knapen moet verboden worden!
pi_351408
Ik wil geneens op het officiele BB forum kijken!!

FOK! heeft veel meer gezelligheid, er gaat toch niet boven FOK!!

Kortom FOK GA ZO DOOR, JULLIE STAAN BOVEN VERONICA!!

[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 20-09-2000 21:28]

woensdag 20 september 2000 @ 22:13:01 #20
5826 roccomastino
Ik haat ouwe koeien
pi_351473
Ik ook Danny. Maar in het kort zit het zo:

Je hebt Veronica Digitaal BV en je hebt "The Young One" daarnaast is er de HMG Groep waaronder Veronica Omroep Organisatie en Big Brother's producent is John de Mol.

Snap je het nog?

Maar een ieder geval staat Veronica Digitaal weer los van de officiële site Big Brother.
Geloof ik

woensdag 20 september 2000 @ 23:22:53 #21
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_351617
Dat hebben ze snel voormekaar! Mooi zo
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  Overall beste user 2022 woensdag 20 september 2000 @ 23:30:49 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_351644
quote:
Op 20 september 2000 21:10 schreef Snippie-en-Snappie het volgende:
Moet je eens op het forum van Fancy kijken, is nog veel erger! Wij hebben er echt een heel serieus topic geplaatst over knaap zijn op je eenentwintigste, en binnen een paar minuten werden we volledig tot op onze veter afgefikt! Dit is zeer kinderachtig en kwetsend, niet leuk dus! Nee, ze zouden er eens een paar moddereters moeten plaatsen, want het pesten van knapen moet verboden worden!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Admin donderdag 21 september 2000 @ 01:38:06 #23
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_352025
quote:
Op 20 september 2000 22:13 schreef roccomastino het volgende:
Ik ook Danny. Maar in het kort zit het zo:

Je hebt Veronica Digitaal BV en je hebt "The Young One" daarnaast is er de HMG Groep waaronder Veronica Omroep Organisatie en Big Brother's producent is John de Mol.

Snap je het nog?

Maar een ieder geval staat Veronica Digitaal weer los van de officiële site Big Brother.
Geloof ik

Het is me volledig duidelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')