Dit bericht staat op de officiële site van Big-Brother!
Aangezien veel mensen om onderstaande reden geen bezoek brengen aan dat forum, wil ik het jullie op deze wijze laten weten. Hopelijk is er voor de officiële site spoedig een goede oplossing, want een site zonder BB forum is eigenlijk onmisbaar. Zeker de officiële site die bezocht wordt door familie en vrienden van bewoners, zij willen ook die verslagen lezen, maar zitten niet te wachten op beledigende en hatelijke teksten.
<quote>
Forum noodgedwongen gesloten
Vol goede moed openden we op deze site een open forum waarop we iedereen uitnodigden om met elkaar over Big Brother te praten. We hoopten dat de bezoekers van deze site op een fatsoenlijke, respectvolle manier met elkaar van gedachten zouden wisselen.
Het spijt ons enorm te moeten constateren dat een open forum kennelijk voor een aantal mensen een vrijbrief vormt om beledigende, onsmakelijke, discriminerende en stuitende berichten te posten. Zelfs uitspraken te doen die wettelijk gezien strafbaar zijn. Dergelijke teksten wensen wij niet op deze site te bezigen.
Ons uitgangspunt dat forumdeelnemers de bewoners en collega-posters zouden behandelen zoals ze ook zelf behandeld willen worden, namelijk met respect, was kennelijk naïef. Hoewel de meeste posters zich volgens de gangbare omgangsvormen gedragen, verziekt een kleine groep het nu voor de rest.
Omdat het opschonen van het huidige forum niet zinvol blijkt, hebben we ervoor gekozen het huidige forum te sluiten. We komen zeker met een forum terug, maar in een andere vorm die voor ons beter te begeleiden is. In de hoop dat we al die enthousiaste, goedwillende posters dan weer mogen verwelkomen om over Big Brother te praten.
De internetredactie
</unquote>
Redactie een goeie beslissing in de hoop dat er nu eens echt een leuk forum voor terugkomt.
Ik hoop niet dat jullie dit erg vinden dat ik dit heb gekopieerd maar ik vind wel dat de "echte" fans dit moeten weten en menigeen komt niet op jullie forum vanwege het bovenstaande !
[Dit bericht is gewijzigd door roccomastino op 20-09-2000 14:51]
Forum noodgedwongen gesloten
Vol goede moed openden we op deze site een open forum waarop we iedereen uitnodigden om met elkaar over Big Brother te praten. We hoopten dat de bezoekers van deze site op een fatsoenlijke, respectvolle manier met elkaar van gedachten zouden wisselen.
Het spijt ons enorm te moeten constateren dat een open forum kennelijk voor een aantal mensen een vrijbrief vormt om beledigende, onsmakelijke, discriminerende en stuitende berichten te posten. Zelfs uitspraken te doen die wettelijk gezien strafbaar zijn. Dergelijke teksten wensen wij niet op deze site te bezigen.
Ons uitgangspunt dat forumdeelnemers de bewoners en collega-posters zouden behandelen zoals ze ook zelf behandeld willen worden, namelijk met respect, was kennelijk naïef. Hoewel de meeste posters zich volgens de gangbare omgangsvormen gedragen, verziekt een kleine groep het nu voor de rest.
Omdat het opschonen van het huidige forum niet zinvol blijkt, hebben we ervoor gekozen het huidige forum te sluiten. We komen zeker met een forum terug, maar in een andere vorm die voor ons beter te begeleiden is. In de hoop dat we al die enthousiaste, goedwillende posters dan weer mogen verwelkomen om over Big Brother te praten.
De internetredactie
Toch sneller dan je dacht, Danny!
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 20-09-2000 14:40]
De internetredactie
We houden het hier gezellig en iedereen kan hier zijn ei kwijt.. Maar er zijn hier 24/7 minstens 2 man aanwezig om de boel in de gaten te houden, dus maak je aub niet al te druk over eventuele ziekers
quote:Ik ga wel weer buiten slapen
Op 20 september 2000 14:40 schreef cos-micV het volgende:
tja ...en als deze mensen die het daar liepen te verzieken hier naar toe komen....wat dan....?????
[Dit bericht is gewijzigd door MohammedAli op 20-09-2000 14:53]
Hoe het hier bevalt? Ken veel mensen van Fok, Yvonne bijvoorbeeld "lid van het Fokteam". Ben nog trots op haar.
Wij gaan regelmatig met haar en Iteejer (hoe schrijf ik dat?) naar het BB-huis. Melige boel hoor, vooral met haar.
quote:Ik heb hier nog wel twee kaarten liggen voor de opening op 13 september
Op 20 september 2000 15:06 schreef roccomastino het volgende:
Wij gaan regelmatig met haar en Iteejer (hoe schrijf ik dat?) naar het BB-huis. Melige boel hoor, vooral met haar.
quote:Maar zo melig als in het huis kan het niet zijn, toch?
Op 20 september 2000 15:06 schreef roccomastino het volgende:
Melige boel hoor, vooral met haar.
Ik heb ook nog kaarten over voor 13 september. Wie?
Maar om even op de topic terug te komen, op de frontpage staat het woord "laconieke wijze" da's niet de juist verwoording.
Ik vind het echt triest dat het forum alweer dicht is. Jammer.
[Dit bericht is gewijzigd door roccomastino op 20-09-2000 15:42]
De link naar het fok forum die er nu niet bijstaat is in feite het enige verschil met vorig jaar, behalve dat deze nog eerder gesloten is...
Ben het met je eens dat als je een forum runt, dat je er ook bijna 24 uur bovenop moet zitten, laat je het versloffen is het forum dood, of erger....... kwetsend voor lezers!
FOK! heeft veel meer gezelligheid, er gaat toch niet boven FOK!!
Kortom FOK GA ZO DOOR, JULLIE STAAN BOVEN VERONICA!!
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 20-09-2000 21:28]
Je hebt Veronica Digitaal BV en je hebt "The Young One" daarnaast is er de HMG Groep waaronder Veronica Omroep Organisatie en Big Brother's producent is John de Mol.
Snap je het nog?
Maar een ieder geval staat Veronica Digitaal weer los van de officiële site Big Brother.
Geloof ik
quote:
Op 20 september 2000 21:10 schreef Snippie-en-Snappie het volgende:
Moet je eens op het forum van Fancy kijken, is nog veel erger! Wij hebben er echt een heel serieus topic geplaatst over knaap zijn op je eenentwintigste, en binnen een paar minuten werden we volledig tot op onze veter afgefikt!Dit is zeer kinderachtig en kwetsend, niet leuk dus! Nee, ze zouden er eens een paar moddereters moeten plaatsen, want het pesten van knapen moet verboden worden!
quote:Het is me volledig duidelijk
Op 20 september 2000 22:13 schreef roccomastino het volgende:
Ik ook Danny. Maar in het kort zit het zo:Je hebt Veronica Digitaal BV en je hebt "The Young One" daarnaast is er de HMG Groep waaronder Veronica Omroep Organisatie en Big Brother's producent is John de Mol.
Snap je het nog?
Maar een ieder geval staat Veronica Digitaal weer los van de officiële site Big Brother.
Geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |