Viezerik!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij had ik jou juist een beetje batta gegeven.
Nee hoor. Jij kreeg harde batta van mijn shotgun en deed huilliequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij had ik jou juist een beetje batta gegeven.
Ik heb je gister denk ik 20 keer gekilled. Jij mij misschien 9 keer. Je deed alsof je een of ander kampioenschap gewonnen had toen je me drie keer in mijn reet schoot met je shotgun. Ik vat het maar op als compliment.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij kreeg harde batta van mijn shotgun en deed huillie
Ik deed ook echt mijn best met een sniperquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb je gister denk ik 20 keer gekilled. Jij mij misschien 9 keer. Je deed alsof je een of ander kampioenschap gewonnen had toen je me drie keer in mijn reet schoot met je shotgun. Ik vat het maar op als compliment.
Ik heb de grootste cod-penis, bf3-penis, én fallus-penis.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wie van jullie 2, heeft nu eigenlijk de grootste penis?
Groeit zeker iedere keer een cm als je een game leaved omdat je "onterecht" dood gaatquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb de grootste cod-penis, bf3-penis, én fallus-penis.
Geen idee, hij is al zo groot, dat een cm te verwaarlozen is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Groeit zeker iedere keer een cm als je een game leaved omdat je "onterecht" dood gaat
Snap ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geen idee, hij is al zo groot, dat een cm te verwaarlozen is.
Shit, jij in Arnhem?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef KneusTeun het volgende:
Woei vandaag eerste AVD les! met donker + mist op de snelweg is vragen om problemen XD
En morgen me eigen motor ophalen waarvan alle 4 cilinders weer heerlijk snorren om vervolgens naar een plaatsje genaamd Arnhem ofzo te gaan om Nitro circus te gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |