DJ MystiQ: The Game?quote:Op maandag 3 december 2012 02:24 schreef Saisai het volgende:
Hey ff een vraag tussendoor. Hoe heet die game waar je een neger op de radio hoort die oude jazz en blues liedjes draait?
Drempel?quote:Op maandag 3 december 2012 08:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Loop je rond met een drempel op je voorhoofd. Ja, die shit werkt toch niet mi mang. #babyface #gone.![]()
Oke, Freek.quote:Op maandag 3 december 2012 09:08 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader voor degenen die geinteresseerd zijn in economie en de economische markten
Volgens mij moet ik die binnenkort verplicht kijken op de opleidingquote:Op maandag 3 december 2012 09:08 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader voor degenen die geinteresseerd zijn in economie en de economische markten
Is interessant man, zeker niet vervelend om te kijkenquote:Op maandag 3 december 2012 14:52 schreef Pixell het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik die binnenkort verplicht kijken op de opleiding
Ja vind het ook niet erg, ben sowieso wel een filmfreak, maar vond het wel grappig, btje verplicht films kijken op school..komt ook niet vaak voorquote:Op maandag 3 december 2012 15:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is interessant man, zeker niet vervelend om te kijken
Waarom kijk je het dan?quote:Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die preview van walking dead wat een spoilers
Oh, daar hoef jij je niet druk om te maken hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef KoningStoma het volgende:
Wtf zijn dat voor een onnatuurlijke strandbalreten dan?
Hmm wie zegt dat het een neger is?quote:Op maandag 3 december 2012 02:24 schreef Saisai het volgende:
Hey ff een vraag tussendoor. Hoe heet die game waar je een neger op de radio hoort die oude jazz en blues liedjes draait?
Slechte finale wel eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwam direct na die aflevering normaal is dat goed gedaan maar nu wel heel slecht
Nee hoor. Je had 18 seconde om weg te klikken.quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwam direct na die aflevering normaal is dat goed gedaan maar nu wel heel slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo klinkt het.quote:Op maandag 3 december 2012 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm wie zegt dat het een neger is?
quote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hoor. Je had 18 seconde om weg te klikken.Ja normaal doen ze geen spoilers erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij een preview verwacht je toch ook spoilers. Niet zo zeiken jij.quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja normaal doen ze geen spoilers erin
Ik zeik wanneer ik wil zeiken ja.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij een preview verwacht je toch ook spoilers. Niet zo zeiken jij.
smoothquote:
Zit wel iets in jaquote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij een preview verwacht je toch ook spoilers. Niet zo zeiken jij.
Steel jij ook van die rijke tatas?quote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
je weet zelf, hooggeleid altijd goedgeleid en shit.
godverquote:
Jij krijgt maar kleine pieciequote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
je weet zelf, hooggeleid altijd goedgeleid en shit.
Feb 10quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond hem wel tof wanneer gaat dat weer verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso G. Weet je wat hun op hun muthafuckin bank hebben? 6 nullen!quote:
Wat zijn 6 nullen dan G? Weet je hoeveel dat is G?quote:Op maandag 3 december 2012 15:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso G. Weet je wat hun op hun muthafuckin bank hebben? 6 nullen!
000000quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wat zijn 6 nullen dan G? Weet je hoeveel dat is G?
Maare ik kan ook een maccie voor je buyen.. 2 euro menu? DTF?quote:
Wow G, jij bent rijke tata. Dan kunnen we samen goeie jointje roken, goeie shit G. Jij bent romantische jongen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maare ik kan ook een maccie voor je buyen.. 2 euro menu? DTF?
Inderdaad.quote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef Saisai het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik game niet eens
Hoe ben je hier gekomen dan?quote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef Saisai het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik game niet eens
Ook daar is de lol wel vanafquote:Op maandag 3 december 2012 16:04 schreef Michhas het volgende:
Rijke tata's
Black guy on staying connected
MW2SC staat hoog aangeschreven jonguhquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
MW2SC staat hoog aangeschreven jonguh
Nee, lachen, stomme autist.quote:Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij moest huilen toen je geband werd, a zemmer.
Ik wilde weten van welk spel three dog was, maar ik was er ondertussen zelf al achter gekomen.quote:
Ik zeg maar niets, anders ben je straks weer 3 maanden weg.quote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tranen verberg je niet met lachen.
Doe je ding, Stoma. Ben wel toe aan vakantie, rustig met Saitje naar Twente. Lekker op de camping.quote:Op maandag 3 december 2012 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets, anders ben je straks weer 3 maanden weg.
Ok, hier komt-ie.quote:Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Doe je ding, Stoma. Ben wel toe aan vakantie, rustig met Saitje naar Twente. Lekker op de camping.
quote:
Wat moet een man nog meer hosselen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Damn Pringles, pussy can't be your only hustle.
knollenquote:Op maandag 3 december 2012 16:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat moet een man nog meer hosselen?
Fucking kip.quote:Op maandag 3 december 2012 16:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat moet een man nog meer hosselen?
Dat sowieso man. Hoef ik niet eens te hosselen, zit altijd in m'n zak.quote:
vrij ziek idd, maar straf zal wel weer meevallenquote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Cliffy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lmere-overleden.html
Triest dit.
We leven ook in een rare wereld.quote:Op maandag 3 december 2012 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vrij ziek idd, maar straf zal wel weer meevallen
Net zoals een tijdje geleden toen die Sylvester Mendes iemand van 77 in coma trapt (ondertussen ook overleden) en krijgt 3 jaar cel
Hier in NL wel jaquote:Op maandag 3 december 2012 17:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
We leven ook in een rare wereld.
quote:
Telkens verlengd worden.quote:In Oslo heeft de rechtbank Anders Breivik toerekeningsvatbaar verklaard en hem veroordeeld tot de maximale gevangenisstraf van 21 jaar. Die straf kan telkens verlengd worden zolang hij als een gevaar voor de samenleving wordt beschouwd. Breivik hoorde het vonnis met een glimlach aan.
Ja verlengen met 5 jaar? Denk je nou echt dat hij over 21 jaar buiten staat?quote:Op maandag 3 december 2012 17:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Telkens verlengd worden.Sukkel moet gewoon wegrotten zn leven lang.
Haha, maar daar flikken ze ook shit wat eigenlijk niet kanquote:Op maandag 3 december 2012 17:06 schreef SoldMayor het volgende:
Die paupers gewoon hier naar toe sturen:
[ afbeelding ]
Ze zitten daar niet voor niks.quote:Op maandag 3 december 2012 17:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha, maar daar flikken ze ook shit wat eigenlijk niet kan
Ja dat is ook zo idd, bij sommige gevallen mag je de mensenrechten even "vergeten"quote:Op maandag 3 december 2012 17:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ze zitten daar niet voor niks.
En even wat meer martelen om net dat extra beetje info. te krijgen moet kunnen.
Kijk nou uit met wat je zegtquote:Op maandag 3 december 2012 17:15 schreef KoningStoma het volgende:
Black ops 2 is echt snel saai aan het worden zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |