Jij krijgt maar kleine pieciequote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
je weet zelf, hooggeleid altijd goedgeleid en shit.
Feb 10quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond hem wel tof wanneer gaat dat weer verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso G. Weet je wat hun op hun muthafuckin bank hebben? 6 nullen!quote:
Wat zijn 6 nullen dan G? Weet je hoeveel dat is G?quote:Op maandag 3 december 2012 15:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso G. Weet je wat hun op hun muthafuckin bank hebben? 6 nullen!
000000quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wat zijn 6 nullen dan G? Weet je hoeveel dat is G?
Maare ik kan ook een maccie voor je buyen.. 2 euro menu? DTF?quote:
Wow G, jij bent rijke tata. Dan kunnen we samen goeie jointje roken, goeie shit G. Jij bent romantische jongen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maare ik kan ook een maccie voor je buyen.. 2 euro menu? DTF?
Inderdaad.quote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef Saisai het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik game niet eens
Hoe ben je hier gekomen dan?quote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef Saisai het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik game niet eens
Ook daar is de lol wel vanafquote:Op maandag 3 december 2012 16:04 schreef Michhas het volgende:
Rijke tata's
Black guy on staying connected
MW2SC staat hoog aangeschreven jonguhquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
MW2SC staat hoog aangeschreven jonguh
Nee, lachen, stomme autist.quote:Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij moest huilen toen je geband werd, a zemmer.
Ik wilde weten van welk spel three dog was, maar ik was er ondertussen zelf al achter gekomen.quote:
Ik zeg maar niets, anders ben je straks weer 3 maanden weg.quote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tranen verberg je niet met lachen.
Doe je ding, Stoma. Ben wel toe aan vakantie, rustig met Saitje naar Twente. Lekker op de camping.quote:Op maandag 3 december 2012 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets, anders ben je straks weer 3 maanden weg.
Ok, hier komt-ie.quote:Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Doe je ding, Stoma. Ben wel toe aan vakantie, rustig met Saitje naar Twente. Lekker op de camping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |