Is interessant man, zeker niet vervelend om te kijkenquote:Op maandag 3 december 2012 14:52 schreef Pixell het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik die binnenkort verplicht kijken op de opleiding
Ja vind het ook niet erg, ben sowieso wel een filmfreak, maar vond het wel grappig, btje verplicht films kijken op school..komt ook niet vaak voorquote:Op maandag 3 december 2012 15:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is interessant man, zeker niet vervelend om te kijken
Waarom kijk je het dan?quote:Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die preview van walking dead wat een spoilers
Oh, daar hoef jij je niet druk om te maken hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef KoningStoma het volgende:
Wtf zijn dat voor een onnatuurlijke strandbalreten dan?
Hmm wie zegt dat het een neger is?quote:Op maandag 3 december 2012 02:24 schreef Saisai het volgende:
Hey ff een vraag tussendoor. Hoe heet die game waar je een neger op de radio hoort die oude jazz en blues liedjes draait?
Slechte finale wel eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwam direct na die aflevering normaal is dat goed gedaan maar nu wel heel slecht
Nee hoor. Je had 18 seconde om weg te klikken.quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwam direct na die aflevering normaal is dat goed gedaan maar nu wel heel slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo klinkt het.quote:Op maandag 3 december 2012 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm wie zegt dat het een neger is?
quote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hoor. Je had 18 seconde om weg te klikken.Ja normaal doen ze geen spoilers erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij een preview verwacht je toch ook spoilers. Niet zo zeiken jij.quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja normaal doen ze geen spoilers erin
Ik zeik wanneer ik wil zeiken ja.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij een preview verwacht je toch ook spoilers. Niet zo zeiken jij.
smoothquote:
Zit wel iets in jaquote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij een preview verwacht je toch ook spoilers. Niet zo zeiken jij.
Steel jij ook van die rijke tatas?quote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
je weet zelf, hooggeleid altijd goedgeleid en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |