SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
meer clubs meer money meer fame meer lobi dat zijn die gino dingen.quote:De Europa League wordt mogelijk in 2015 afgeschaft. Daardoor zou het aantal deelnemers in de Champions League groeien van 32 naar 64 clubs.
Gewoon alleen de kampioenen zoals het vroeger wasquote:Op woensdag 28 november 2012 15:28 schreef Cliffy het volgende:
Kunnen beter gewoon een league maken voor clubs van bored miljardairs
En dan mag de kampioen van Engeland tegen de kampioen van Malta, en dat schiet ook niet opquote:Op woensdag 28 november 2012 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon alleen de kampioenen zoals het vroeger was
Des te groter de kans dat de winnaar eens niet uit Engeland,Spanje of Italië komt. Het is het kampioenenbal niet de nummer 2en3mogenookmeedoenbal. Uiteindelijk zal de EL dan ook meer aanzien krijgenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan mag de kampioen van Engeland tegen de kampioen van Malta, en dat schiet ook niet op
EL moet je gewoon knockout wedstrijdjes van maken, niet van die achterlijke poulewedstrijden waar niemand op af komt.
En hopen dat het financial fair play systeem door zet
Nja als het zo doorgaat raken wij onze plekken toch kwijt, en dan mag je 1 iemand naar de CL sturen en misschien 2 naar de EL.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Des te groter de kans dat de winnaar eens niet uit Engeland,Spanje of Italië komt. Het is het kampioenenbal niet de nummer 2en3mogenookmeedoenbal. Uiteindelijk zal de EL dan ook meer aanzien krijgen
Ajax wint met 7 spelers uit de eigen opleiding van United en City dus het gaat niet allemaal om geld.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja als het zo doorgaat raken wij onze plekken toch kwijt, en dan mag je 1 iemand naar de CL sturen en misschien 2 naar de EL.
En waarom? Omdat ze in buitenland gewoon meer geld hebben, kijk bv maar naar Oekraïne, zit sowieso meer geld en bijna elk team heeft 5 a 6 Brazilianen in de basis staan
Je wint van United omdat ze al door zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax wint met 7 spelers uit de eigen opleiding van United en City dus het gaat niet allemaal om geld.
Je raakt die plek in de CL dus niet kwijt omdat je geen voorrondes hebt en dan is het weer zoals het hoort te zijn.
Aight zal hel morgen ook eens proberen. Ben grote fan van de tomaten mozzarella trouwens.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:32 schreef Michhas het volgende:
Stefke, even die Cup-A-Soup Pizza Quatro Staggioni proberen
Geur is goed, beter dan die nasty ass hamshit. Ik hou je op de hoogte.
Hij is wel oké. Niet geweldig, maar goed te drinken. Sowieso way better dan die hamquote:Op woensdag 28 november 2012 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aight zal hel morgen ook eens proberen. Ben grote fan van de tomaten mozzarella trouwens.
Damn met soep moet je ook niet fucken eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 17:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij is wel oké. Niet geweldig, maar goed te drinken. Sowieso way better dan die ham
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ga niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Wat wil je nou dat ik ga zeggen, stomme jostiquote:Op woensdag 28 november 2012 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een uur en kwartier is toch lang genoeg als je kut muziek moet luisteren
Dat het kut muziek was?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:33 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wat wil je nou dat ik ga zeggen, stomme josti
Het is toch gewoon een vraag drama queenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:36 schreef Frankii het volgende:
Hoe moet ik het hier nou nog gezellig vinden met zulke kinderachtige opmerkingen. Leer eens normaal doen.
Wat is dat?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:28 schreef Frankii het volgende:
Net bij concert van Slagsmalsklubben geweest. Setje van een uur en kwartier, paupers
Dus het was gewoon kut?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:51 schreef Frankii het volgende:
Ik ben inderdaad zuur, ik heb 16,50 betaald voor zes stronken zweden die meer lulde dan muziek maakte.
Mijn welgemeende excuses.
Ik heb die ooit live gezien op lowlands en dat was een van de slechtste dingen die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
De muziek was heerlijk, maar gewoon te kort.
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:42 schreef tliciouz het volgende:
Ja jongens, doe toch eens niet zo kinderachtig godverdomme.
Ik zie geen riot shield?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:51 schreef Rossdale het volgende:
Zou Bozz ook zo zitten?
[ afbeelding ]
Doe ik je niet aan swaggaboyquote:Op donderdag 29 november 2012 17:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Iemand World at War vanavond? Wie durft?
Wat ga jij eigenlijk eten,na mijn verhandeling over macaroniquote:Op donderdag 29 november 2012 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik je niet aan swaggaboy
Beef Terriyakiquote:Op donderdag 29 november 2012 17:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat ga jij eigenlijk eten,na mijn verhandeling over macaroni
Ah ga black opsen, zemmelquote:Op donderdag 29 november 2012 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik je niet aan swaggaboy
Ja sekurquote:Op donderdag 29 november 2012 17:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Even tjappen en dan weer verder towkk?
HAHAHA IS DAT EEN VOETBALVELD OFZO XDXD? ALLEMAAL WITTE STREPEN OP HET GRASquote:
quote:
WAT?quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:24 schreef KoningStoma het volgende:
Quickscopen is stoerder dan shotguns mee schieten
quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Cabala's Big Game Hunter, zet jij een gewei op!
oehquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja nog even en we rennen achter elkaar aan met dildo's.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Cabala's Big Game Hunter, zet jij een gewei op!
Hoiquote:
Wintersporten dit weekendquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:17 schreef Cliffy het volgende:
Weer golden keys via facebook en twitter dit weekend
Nah ik gok skiën..quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rossdale is meer van het langlaufen
Tignes, skiënquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah cool, waar ga je heen? Boarden of skien?
Het zit diep hé dat je gisteren harde batta hebt gehad. De batta was zo hard dat ze er in Angola nog over pratenquote:
Viezerik!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij had ik jou juist een beetje batta gegeven.
Nee hoor. Jij kreeg harde batta van mijn shotgun en deed huilliequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:07 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij had ik jou juist een beetje batta gegeven.
Ik heb je gister denk ik 20 keer gekilled. Jij mij misschien 9 keer. Je deed alsof je een of ander kampioenschap gewonnen had toen je me drie keer in mijn reet schoot met je shotgun. Ik vat het maar op als compliment.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij kreeg harde batta van mijn shotgun en deed huillie
Ik deed ook echt mijn best met een sniperquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb je gister denk ik 20 keer gekilled. Jij mij misschien 9 keer. Je deed alsof je een of ander kampioenschap gewonnen had toen je me drie keer in mijn reet schoot met je shotgun. Ik vat het maar op als compliment.
Ik heb de grootste cod-penis, bf3-penis, én fallus-penis.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wie van jullie 2, heeft nu eigenlijk de grootste penis?
Groeit zeker iedere keer een cm als je een game leaved omdat je "onterecht" dood gaatquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb de grootste cod-penis, bf3-penis, én fallus-penis.
Geen idee, hij is al zo groot, dat een cm te verwaarlozen is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Groeit zeker iedere keer een cm als je een game leaved omdat je "onterecht" dood gaat
Snap ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Geen idee, hij is al zo groot, dat een cm te verwaarlozen is.
Shit, jij in Arnhem?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef KneusTeun het volgende:
Woei vandaag eerste AVD les! met donker + mist op de snelweg is vragen om problemen XD
En morgen me eigen motor ophalen waarvan alle 4 cilinders weer heerlijk snorren om vervolgens naar een plaatsje genaamd Arnhem ofzo te gaan om Nitro circus te gaan kijken.
Not really, noquote:
Ga naar stadion snel ff nitro en dan weer terug ben ik bang :S (zondag weer op tijd naar me moedertje)quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit, jij in Arnhem?
Tijd voor een drankje ergens?
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga naar stadion snel ff nitro en dan weer terug ben ik bang :S (zondag weer op tijd naar me moedertje)
Zodra ik me A binnen heb ga ik wel met de brommer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:39 schreef KneusTeun het volgende:
Dikke prima! daarna door naar Friesland om met sharpie een kopje koffie te doen
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
Hahah thuis komen en bedenken dat de sleutels in de kast hebben laten liggen, en de kast zit op slot met voorgenoemde sleutels
quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sleutels in kast leggen, deurtje dicht, hangslot dicht drukken
Dus je slaap niet buiten, dan zal ik de bumfights wel afbellen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:31 schreef Bozz187 het volgende:
Oh nice, sleutel is terrecht zat toch in een broek
Enige reden om naar Friesland te gaan jeweet.quote:
Damnquote:HANG TIME HEADQUARTERS – There were very real consequences for the actions of San Antonio Spurs coach Gregg Popovich resting four players Thursday night in Miami, 250,000 of them to be exact.
The NBA fined the Spurs $250,000 this evening for sending Tim Duncan, Tony Parker, Manu Ginobili and Danny Green home before Thursday night’s 105-100 road loss to the Miami Heat.
Per the statement released by the league, “the Spurs’ actions were in violation of a league policy, reviewed with the NBA Board of Governors in April 2010, against resting players in a manner contrary to the best interests of the NBA.”
NBA Commissioner David Stern made clear his displeasure with the actions of Popovich Thursday night and then followed that up with the “substantial sanctions” he promised:
“The result here is dictated by the totality of the facts in this case. The Spurs decided to make four of their top players unavailable for an early-season game that was the team’s only regular-season visit to Miami. The team also did this without informing the Heat, the media, or the league office in a timely way. Under these circumstances, I have concluded that the Spurs did a disservice to the league and our fans.”
If you thought the hours after the game generated a heated debate about whether or not Popovich did right by his team, the fans and the game, you better believe the hefty fine handed down will be debated just as vigorously.
So, was penalty right on the money (sorry) or too harsh?
Ook lekkerquote:
Dat schiet ook lekker op ja, succes!quote:Op zaterdag 1 december 2012 03:08 schreef KoningStoma het volgende:
Wat een ritme weer.Die koppijn schopt echt elke keer dat ik een "normaal" ritme heb, mijn ritme ondersteboven.
Maandag naar de neuroloog. Ik ben benieuwd waar daarbij naar voren komt.
Meteen gedaan en nu?quote:
Je kan door de koppijn niet slapen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 03:08 schreef KoningStoma het volgende:
Wat een ritme weer.Die koppijn schopt echt elke keer dat ik een "normaal" ritme heb, mijn ritme ondersteboven.
Maandag naar de neuroloog. Ik ben benieuwd waar daarbij naar voren komt.
en pijn dat het doetquote:
valt ook allemaal wel mee, beetje gaar en dorstquote:
Gewoon doordrinken dusquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
valt ook allemaal wel mee, beetje gaar en dorst
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan door de koppijn niet slapen?
Hoi Stomaquote:Op zondag 2 december 2012 13:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jij ging toch de hele dag cod doen? Vanaf 9 uur?
Vanmorgen eerst wat anders gedaan stoma over een uurtje ben ik er welquote:Op zondag 2 december 2012 13:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jij ging toch de hele dag cod doen? Vanaf 9 uur?
Hoi PiereTTquote:
ok stefanquote:Op zondag 2 december 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanmorgen eerst wat anders gedaan stoma over een uurtje ben ik er wel
Hoi Stefquote:Op zondag 2 december 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanmorgen eerst wat anders gedaan stoma over een uurtje ben ik er wel
Zeer, zeer fraai.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 14:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeer, zeer fraai.verkouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
DJ MystiQ: The Game?quote:Op maandag 3 december 2012 02:24 schreef Saisai het volgende:
Hey ff een vraag tussendoor. Hoe heet die game waar je een neger op de radio hoort die oude jazz en blues liedjes draait?
Drempel?quote:Op maandag 3 december 2012 08:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Loop je rond met een drempel op je voorhoofd. Ja, die shit werkt toch niet mi mang. #babyface #gone.![]()
Oke, Freek.quote:Op maandag 3 december 2012 09:08 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader voor degenen die geinteresseerd zijn in economie en de economische markten
Volgens mij moet ik die binnenkort verplicht kijken op de opleidingquote:Op maandag 3 december 2012 09:08 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader voor degenen die geinteresseerd zijn in economie en de economische markten
Is interessant man, zeker niet vervelend om te kijkenquote:Op maandag 3 december 2012 14:52 schreef Pixell het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik die binnenkort verplicht kijken op de opleiding
Ja vind het ook niet erg, ben sowieso wel een filmfreak, maar vond het wel grappig, btje verplicht films kijken op school..komt ook niet vaak voorquote:Op maandag 3 december 2012 15:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is interessant man, zeker niet vervelend om te kijken
Waarom kijk je het dan?quote:Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die preview van walking dead wat een spoilers
Oh, daar hoef jij je niet druk om te maken hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef KoningStoma het volgende:
Wtf zijn dat voor een onnatuurlijke strandbalreten dan?
Hmm wie zegt dat het een neger is?quote:Op maandag 3 december 2012 02:24 schreef Saisai het volgende:
Hey ff een vraag tussendoor. Hoe heet die game waar je een neger op de radio hoort die oude jazz en blues liedjes draait?
Slechte finale wel eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwam direct na die aflevering normaal is dat goed gedaan maar nu wel heel slecht
Nee hoor. Je had 18 seconde om weg te klikken.quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwam direct na die aflevering normaal is dat goed gedaan maar nu wel heel slecht
Zo klinkt het.quote:Op maandag 3 december 2012 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm wie zegt dat het een neger is?
quote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hoor. Je had 18 seconde om weg te klikken.Ja normaal doen ze geen spoilers erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij een preview verwacht je toch ook spoilers. Niet zo zeiken jij.quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja normaal doen ze geen spoilers erin
Ik zeik wanneer ik wil zeiken ja.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij een preview verwacht je toch ook spoilers. Niet zo zeiken jij.
smoothquote:
Zit wel iets in jaquote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij een preview verwacht je toch ook spoilers. Niet zo zeiken jij.
Steel jij ook van die rijke tatas?quote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
je weet zelf, hooggeleid altijd goedgeleid en shit.
godverquote:
Jij krijgt maar kleine pieciequote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
je weet zelf, hooggeleid altijd goedgeleid en shit.
Feb 10quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond hem wel tof wanneer gaat dat weer verder?
Sowieso G. Weet je wat hun op hun muthafuckin bank hebben? 6 nullen!quote:
Wat zijn 6 nullen dan G? Weet je hoeveel dat is G?quote:Op maandag 3 december 2012 15:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso G. Weet je wat hun op hun muthafuckin bank hebben? 6 nullen!
000000quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wat zijn 6 nullen dan G? Weet je hoeveel dat is G?
Maare ik kan ook een maccie voor je buyen.. 2 euro menu? DTF?quote:
Wow G, jij bent rijke tata. Dan kunnen we samen goeie jointje roken, goeie shit G. Jij bent romantische jongen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maare ik kan ook een maccie voor je buyen.. 2 euro menu? DTF?
Inderdaad.quote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef Saisai het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik game niet eens
Hoe ben je hier gekomen dan?quote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef Saisai het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk nog? Ik game niet eens
Ook daar is de lol wel vanafquote:Op maandag 3 december 2012 16:04 schreef Michhas het volgende:
Rijke tata's
Black guy on staying connected
MW2SC staat hoog aangeschreven jonguhquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
MW2SC staat hoog aangeschreven jonguh
Nee, lachen, stomme autist.quote:Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij moest huilen toen je geband werd, a zemmer.
Ik wilde weten van welk spel three dog was, maar ik was er ondertussen zelf al achter gekomen.quote:
Ik zeg maar niets, anders ben je straks weer 3 maanden weg.quote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tranen verberg je niet met lachen.
Doe je ding, Stoma. Ben wel toe aan vakantie, rustig met Saitje naar Twente. Lekker op de camping.quote:Op maandag 3 december 2012 16:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets, anders ben je straks weer 3 maanden weg.
Ok, hier komt-ie.quote:Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Doe je ding, Stoma. Ben wel toe aan vakantie, rustig met Saitje naar Twente. Lekker op de camping.
quote:
Wat moet een man nog meer hosselen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Damn Pringles, pussy can't be your only hustle.
knollenquote:Op maandag 3 december 2012 16:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat moet een man nog meer hosselen?
Fucking kip.quote:Op maandag 3 december 2012 16:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat moet een man nog meer hosselen?
Dat sowieso man. Hoef ik niet eens te hosselen, zit altijd in m'n zak.quote:
vrij ziek idd, maar straf zal wel weer meevallenquote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Cliffy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lmere-overleden.html
Triest dit.
We leven ook in een rare wereld.quote:Op maandag 3 december 2012 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vrij ziek idd, maar straf zal wel weer meevallen
Net zoals een tijdje geleden toen die Sylvester Mendes iemand van 77 in coma trapt (ondertussen ook overleden) en krijgt 3 jaar cel
Hier in NL wel jaquote:Op maandag 3 december 2012 17:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
We leven ook in een rare wereld.
quote:
Telkens verlengd worden.quote:In Oslo heeft de rechtbank Anders Breivik toerekeningsvatbaar verklaard en hem veroordeeld tot de maximale gevangenisstraf van 21 jaar. Die straf kan telkens verlengd worden zolang hij als een gevaar voor de samenleving wordt beschouwd. Breivik hoorde het vonnis met een glimlach aan.
Ja verlengen met 5 jaar? Denk je nou echt dat hij over 21 jaar buiten staat?quote:Op maandag 3 december 2012 17:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Telkens verlengd worden.Sukkel moet gewoon wegrotten zn leven lang.
Haha, maar daar flikken ze ook shit wat eigenlijk niet kanquote:Op maandag 3 december 2012 17:06 schreef SoldMayor het volgende:
Die paupers gewoon hier naar toe sturen:
[ afbeelding ]
Ze zitten daar niet voor niks.quote:Op maandag 3 december 2012 17:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha, maar daar flikken ze ook shit wat eigenlijk niet kan
Ja dat is ook zo idd, bij sommige gevallen mag je de mensenrechten even "vergeten"quote:Op maandag 3 december 2012 17:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ze zitten daar niet voor niks.
En even wat meer martelen om net dat extra beetje info. te krijgen moet kunnen.
Kijk nou uit met wat je zegtquote:Op maandag 3 december 2012 17:15 schreef KoningStoma het volgende:
Black ops 2 is echt snel saai aan het worden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |