quote:Op woensdag 28 november 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan vieze oude mannetjes
Dan ben je goed in vermommenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat stiekem ook wel
Heppie is ook een vies oud mannetjequote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan ben je goed in vermommen
Hey DVquote:
ik maar denken dat je 18 was ben je gewoon een oud mannetjequote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heppie is ook een vies oud mannetje
[..]mooi dus me vermomming werkt!
[..]
Hey DV!
Jup... soms vermom ik me als hipster, dan weer als beveiliger lekker aan mensjes zitten etc... jaja je wil niet wetenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik maar denken dat je 18 was ben je gewoon een oud mannetje
creep ben je ookquote:Op woensdag 28 november 2012 18:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jup... soms vermom ik me als hipster, dan weer als beveiliger lekker aan mensjes zitten etc... jaja je wil niet wetenme echte leeftijd is 56
maar maar maar....quote:Op woensdag 28 november 2012 18:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leugenaar, hoe kan ik je nu ooit vertrouwen
ja is goedquote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
maar maar maar....hmm nou ik koop je om met een mcflurry
Koop je er voor mij ook een?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
maar maar maar....hmm nou ik koop je om met een mcflurry
doe maar langsbrengen anders wordt de envelop zo viesquote:Op woensdag 28 november 2012 18:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet ik hem langsbrengen of zal ik hem in een envelop versturen?
Maar ik weet niet waar je huis woontquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe maar langsbrengen anders wordt de envelop zo vies
Mijn reisplanner zegt 2 uurquote:Op woensdag 28 november 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uurtje met de trein. Alleen vandaag niet meer
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |