ik wens de mensen om jou heen sterktequote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik sta achter me posts, in het echt ben ik niet veel anders
ik kies ze met voorzorgquote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wens de mensen om jou heen sterkte
het is maar hoe ik me voel of waar ik zin in heb, of ik me meega met het gedrag van de mensen om me heenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef Taexon het volgende:
Vraag me dat bij best vaak af bij sommige mensen, of ze in het echt hetzelfde zijn als op het forum.
Bij mij ligt het ook aan de situatie met wie ik ben enzoen wat ik aan het doen ben, maar over het algemeen ben ik voor mijn gevoel hetzelfde kwa opmerkingen etc
* Taexon schrijft dit op in zijn dagboek
Dat vraag ik me dus ook wel eens af met sonmige mensen op FOK!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef Taexon het volgende:
Vraag me dat bij best vaak af bij sommige mensen, of ze in het echt hetzelfde zijn als op het forum.
Bij mij ligt het ook aan de situatie met wie ik ben enzoen wat ik aan het doen ben, maar over het algemeen ben ik voor mijn gevoel hetzelfde kwa opmerkingen etc
* Taexon schrijft dit op in zijn dagboek
Van sommige mensen wil ik het niet een wetenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook wel eens af met sonmige mensen op FOK!
neem voorzorgsmaatregelenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
Altijd als ik sta te wachten op de bus komt er iemand voorbij met eten als ik honger heb. En dan heb ik niet genoeg tijd om het alsnog te kopen.
Ik ook niet maar van sommige mensen word je interesse toch wel gewekt, tenminste zodanig dat je benieuwd bent of ze in het echt net zo zijn als op FOK!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van sommige mensen wil ik het niet een weten.
Als ik meer eten mee neem heb ik geen honger en kan ik 't weg gooien. Zonde, dus dan maar honger hebben.quote:
Klopt weet precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 28 november 2012 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook niet maar van sommige mensen word je interesse toch wel gewekt, tenminste zodanig dat je benieuwd bent of ze in het echt net zo zijn als op FOK!
smijt wat beleg op een bruinbrood en flikker het in een rechthoekige doosquote:Op woensdag 28 november 2012 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik meer eten mee neem heb ik geen honger en kan ik 't weg gooien. Zonde, dus dan maar honger hebben.
Denk dat het ook niet veel verschilt bij sommige mensen maar je weet het maar nooitquote:Op woensdag 28 november 2012 18:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt weet precies wat je bedoelt
Degene die op de nachtbagger meet waren die waren vrijwel kwa gedrag aardig hetzelfde als op het forum
Alsof ik overdag niet eetquote:Op woensdag 28 november 2012 18:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
smijt wat beleg op een bruinbrood en flikker het in een rechthoekige doos
dan pak je het afquote:Op woensdag 28 november 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ik overdag niet eet. Ik heb rond half 6 honger. Dan wacht ik maar een uurtje. Maar mensen die met lekker eten voorbij komen is hatelijk.
Doeiiquote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hou het even voor gezien, telefoon leeg. Tot straks wellicht..
Misschien ben ik dat stiekem ook welquote:Op woensdag 28 november 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan vieze oude mannetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |