Ai, dat is naar!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de teller wel. Dat is 130 echte km's.
[..]
Gestopt, blessure nog steeds. Maar ik moet het weer eens oppakken.
Heb je echt een hernia of zijn het meer je spieren? Je was zo goed op wegquote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de teller wel. Dat is 130 echte km's.
[..]
Gestopt, blessure nog steeds. Maar ik moet het weer eens oppakken.
Zijn wel mijn spieren. Maar heb er misschien nog weer wat bij gekregen, mijn heupen ploppen als ik mijn been te ver op trek.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:05 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb je echt een hernia of zijn het meer je spieren? Je was zo goed op weg
vervelendquote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn wel mijn spieren. Maar heb er misschien nog weer wat bij gekregen, mijn heupen ploppen als ik mijn been te ver op trek.
Dankjequote:Op woensdag 28 november 2012 17:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vervelendsterkte ermee
Dan is er wel wat aan te doen. Buikspieroefeningen en hyperextensions in het begin. Waarom is je onderrug zo zwak?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn wel mijn spieren. Maar heb er misschien nog weer wat bij gekregen, mijn heupen ploppen als ik mijn been te ver op trek.
Ja, dat weet ik. Fysio kan er wat aan doen:masseren. Maar dat helpt voor een half uurtje en dan heb ik er weer last van. Al is het de laatste tijd minder.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:10 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dan is er wel wat aan te doen. Buikspieroefeningen en hyperextensions in het begin. Waarom is je onderrug zo zwak?
Dat ben jij zeker!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
als je wil gaan trainen, lees zijn boeken
train jij ook?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[ afbeelding ]
als je wil gaan trainen, lees zijn boeken
Ah, dat is mooi. Het is beter om te trainen, maar dat is aan jouquote:Op woensdag 28 november 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Fysio kan er wat aan doen:masseren. Maar dat helpt voor een half uurtje en dan heb ik er weer last van. Al is het de laatste tijd minder.
sexyquote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jazeker
lichaam een geest moeten op een lijn zitten
Daarom drink ik altijd bier, en als ik dat niet doe, train ik met mijn buik.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jazeker
lichaam een geest moeten op een lijn zitten
dat is een noemenswaardige filosoofquote:Op woensdag 28 november 2012 17:16 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Dat ben jij zeker!
Griefelijke groeten,
- M-C
mannen met teveel egoquote:Op woensdag 28 november 2012 17:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
een ware ego boost als ik al niet genoeg had
Ben jij een noemswaardige filosoof?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is een noemenswaardige filosoof
Dat kan je nu wel mooi zeggenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bij grootheidswaan houd het op, ik balanceer op de rand
nee, ik nietquote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Ben jij een noemswaardige filosoof?
Griefelijke groeten,
- M-C
ik sta achter me posts, in het echt ben ik niet veel andersquote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel mooi zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |