hoe kan je offtopic gaan in een slowchat?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef mr_chuck het volgende:
Niet off-topic hè?
Griefelijke groeten,
- M-C
Door ontopic te gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan je offtopic gaan in een slowchat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, apartquote:Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
altijd als ik naar andere zenders zap hoor ik gelul
Dat vroeg ik mij ook afquote:Op woensdag 28 november 2012 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan je offtopic gaan in een slowchat?
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Door ontopic te gaan
zo jij bent bijdehandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
JE MAG HELEMAAL GEEN GRIEFELIJK ZEGGEN!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:49 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen mening!
Griefelijke groeten,
- M-C
Dit dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
JE MAG HELEMAAL GEEN GRIEFELIJK ZEGGEN!
Jij mag helemaal niet zeggen wat ik wel en niet kan doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
JE MAG HELEMAAL GEEN GRIEFELIJK ZEGGEN!
Kijk eens boven het tekstvak danquote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet zeggen wat ik wel en niet kan doen.
Griefelijke groeten,
- M-C
Aan wat heb ik de eer te danken?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eens boven het tekstvak dan.
Niet op hem ingaanquote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk eens boven het tekstvak dan.
haha aardigquote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan sterft hij vanzelf. Goed plan.
Je hebt mijn hart gestolenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ben ik. Niet iedereen is aardig
Jouw zou ik wel voeden mocht dat nodig zijn.
Liever niet, dan ben jij doodquote:Op woensdag 28 november 2012 16:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt mijn hart gestolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |