Je moet er wat voor overhebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje,,
Moet ik nou nog een koeltas halen ooktsjongejonge
Ik had het vernomen ja, elke dag je pik wassen dusquote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Nestalgie het volgende:
ff weer wat leven in deze sc blazen er is een stuk literatuur van me afgenomen KLB / vieze piemel
t is toch niet te gleuven!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik had het vernomen ja, elke dag je pik wassen dus
Pik wassen. Elke dag. Ransaap.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Nestalgie het volgende:
ff weer wat leven in deze sc blazen er is een stuk literatuur van me afgenomen KLB / vieze piemel
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Nestalgie het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moet er wat voor overhebben
ja hoor, kom maar naar de mac in Hillegomquote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet ik het ophalen dan zeurpiet?
Oke misschien doe ik dat wel eensquote:Op woensdag 28 november 2012 20:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja hoor, kom maar naar de mac in Hillegomdan is die in ieder geval nog niet gesmolten
Ik hoor het dan welquote:Op woensdag 28 november 2012 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oke misschien doe ik dat wel eens
Ja via Whatsapp ofzoquote:Op woensdag 28 november 2012 20:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik hoor het dan wel
Ik ga zo weertoetje halen... Mcflurry mars vandaag denk
wil je mijn nummer? zit je er wel voor eeuwig aan vastquote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef Mandéra het volgende:
Oh we wisselen hier ook al nummers uit ja?
Heb je nummer geeneensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 20:10:49 ]
nee was een grapje, ik heb niemand op whatsappquote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef Mandéra het volgende:
Oh we wisselen hier ook al nummers uit ja?
Het zou kunnenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee was een grapje, ik heb niemand op whatsapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |