Ditquote:Op donderdag 29 november 2012 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter dan de eerste lading zou het in ieder geval wel zijn. Lijkt me. Hoewel ik eerst dus baalde dat mijn pakket niet meteen verzonden was, ben ik op dit moment nog hoopvol dat dat een goed iets is.
Nouja ik als maagd ik kom klaar binnen 1 minuut, dus we hadden ze snel op kunnen maken.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu maak je me wel nieuwsgierig.
hehe..... zo dus.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:11 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nouja ik als maagd ik kom klaar binnen 1 minuut, dus we hadden ze snel op kunnen maken.
Ga ajb een keer naar de hoeren... dan ben je voortaan wat minder gefrustreerd...quote:Op donderdag 29 november 2012 00:11 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nouja ik als maagd ik kom klaar binnen 1 minuut, dus we hadden ze snel op kunnen maken.
Hier ook al. Gelukkig verwacht ik er ook weinig van.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn pakket staat nog steeds op "Working on it" en de verzenddatum is zelfs van de 29e in de 30e veranderd
Bij mij ook...quote:Op donderdag 29 november 2012 10:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn pakket staat nog steeds op "Working on it" en de verzenddatum is zelfs van de 29e in de 30e veranderd
Ik ga er vanuit dat iedereen die nu nog geen pakket heeft een grote plasma krijgt thuisgestuurd. Die mogen niet liggend vervoerd worden, vandaar dat die allemaal in één keer als laatste gaan.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
De vrachtwagen had geen plaats meer voor onze grote paketten, vandaar dat ze morgen pas weggaan
Zo dacht ik dat ik een plasma met helium ballonnen had ...quote:Op donderdag 29 november 2012 10:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
De vrachtwagen had geen plaats meer voor onze grote paketten, vandaar dat ze morgen pas weggaan
Ahhhh... het "super" pakket!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zo dacht ik dat ik een plasma met helium ballonnen had ...
Zojuist binnen:
1 x Led lampje
1 x led strip
1 x axe
1 x bluetooth dongle
1 x handschoen
1 x hervulbare gasaansteker (metaal)
1 x bal
2 x DVD (De taxi can Palemu, Battle for the light)
1 x ijskrabber
6 x energy drink
Het is ok wel heel naïef om te denken dat je een tv krijgt. Die kans is waarschijnlijk 1 op 6000.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zo dacht ik dat ik een plasma met helium ballonnen had ...
Zojuist binnen:
1 x Led lampje
1 x led strip
1 x axe
1 x bluetooth dongle
1 x handschoen
1 x hervulbare gasaansteker (metaal)
1 x bal
2 x DVD (De taxi can Palemu, Battle for the light)
1 x ijskrabber
6 x energy drink
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is ok wel heel naïef om te denken dat je een tv krijgt. Die kans is waarschijnlijk 1 op 6000.
Echte mannen zijn vader natuurlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]Maar dit zou een hele lichte zijn
.
1 x Led lampje - (¤2.50)
1 x led strip - (¤7.50)
1 x axe - (¤3.50)
1 x Mr handsfree bluetooth dongle II - (¤15.00) (Puur omdat hij bij dit merk zo duur is)
1 x handschoen (¤9.95)
1 x kuchenprofi hervulbare gasaansteker (metaal) - (¤7.50)
1 x bal - (¤3.50)
2 x DVD (De taxi can Palemu, Battle for the light) - (¤5.00) Mannenpakket? kinder DVD?![]()
1 x ijskrabber (¤0.80)
6 x energy drink - (¤5.00)
quote:Dit is even een steekproef van het type berichten waarom ik het vorige topic sloot. Lees de berichten even door en zoek de toegevoegde waarde voor de meelezende mod.
Was die gister verzonden of had je al eerder bericht gehad (zoiets staat me bij)? Dan zou de jouwe nog bij de eerste lichting horen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]Maar dit zou een hele lichte zijn
.
1 x Led lampje - (¤2.50)
1 x led strip - (¤7.50)
1 x axe - (¤3.50)
1 x Mr handsfree bluetooth dongle II - (¤15.00) (Puur omdat hij bij dit merk zo duur is)
1 x handschoen (¤9.95)
1 x kuchenprofi hervulbare gasaansteker (metaal) - (¤7.50)
1 x bal - (¤3.50)
2 x DVD (De taxi can Palemu, Battle for the light) - (¤5.00) Mannenpakket? kinder DVD?![]()
1 x ijskrabber (¤0.80)
6 x energy drink - (¤5.00)
Adviesprijs van 175 euro wordt lastig (denk ik)
En natuurlijk heeft de helft geen toegevoegde waarde als je zelf geen pakket hebt. Maar ik vind het wél interessant om te weten wat een pakket weegtquote:Op donderdag 29 november 2012 11:09 schreef -0- het volgende:
Op tweakers gaat het erom dat een post toegevoegede waarde heeft voor de modjes
[..]
ere gisteren had ik tracking inderdaad.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Was die gister verzonden of had je al eerder bericht gehad (zoiets staat me bij)? Dan zou de jouwe nog bij de eerste lichting horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |