Klinkt meer als "boehoe we doen zo ons best en we zijn zielug want jullie doen gemeen!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klinkt hoopgevend voor de leveringen van morgen en overmorgen.
Nette reactie. Dat zal ook de reden wel zijn waarom mijn box nog niet is verzonden gister avond.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:43 schreef Melleyn het volgende:
Wij willen het hier bij laten en gaan ons bezighouden met het spelen van Sinterklaas en het in goede banen leiden van de 35 medewerkers die echt keihard werken aan jullie pakketten verspreid over onze 3 extra gehuurde magazijnen. Wij hopen dat jullie de twee kanten van het verhaal zien en dat jullie inzien dat de manier zoals wij nu neergezet worden niet helemaal eerlijk is.
......
Een ieder die zijn pakket wil annuleren raden wij aan om telefonisch contact met ons op te nemen en NIET via de mail. Wij zijn u graag van dienst. Houd echter wel rekening met een iets langere wachttijd. Wij wensen iedereen hele fijne dagen toe en willen jullie allemaal toch bedanken voor het afgelopen jaar!
Met vriendelijke groeten,
De directie van ClickToBuy
Wij zijn positief aan het lullen tegen beter weten in hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:49 schreef Akantha het volgende:
En ik heb ze net geannuleerd.Had de toshiba tv kunnen zijn....
Dat is waar, dat is waar.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wij zijn positief aan het lullen tegen beter weten in hoor.
Godsamme dat ze zo tegen klanten durven te pratenquote:ClickToBuy Pietje Wietje ook jij kunt niet lezen. De houdbaarheidsdatum waar jij het over hebt is de PRODUCTIEDATUM.
Ah, meneer met de boormachien.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:03 schreef Yanbo het volgende:
Dit is mijn box:
http://www.imgdumper.nl/u(...)2-11-28_17.26.34.jpg
Moet zeggen, het is meer dan gemiddeld.. Maar tevreden zal je mij niet horen zeggen. Ik heb geen iPhone, stel dat ik geen auto had dan blijft er nagenoeg niets over. De boormachine is inderdaad een pluspunt.
Dat. Je kan nu wel overal over gaan zeiken maar dan moet je niet zo'n box kopen maar gewoon naar de winkel gaan en kopen wat je nodig hebt/kunt gebruiken.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ah, meneer met de boormachien.
Op zich vind ik niet dat je mag klagen of je iets wel of niet kan gebruiken. Daar kan C2B ook geen rekening mee houden. Over de waarde van de inhoud klagen is een ander verhaal.
Jouw box is je 25 euro in ieder geval wel waard, maar dat heb je dan ook alleen te danken aan de boormachine
Mee eens, dit is een box waar je niet over mag klagen.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:07 schreef Melleyn het volgende:
Ah, meneer met de boormachien.
Op zich vind ik niet dat je mag klagen of je iets wel of niet kan gebruiken. Daar kan C2B ook geen rekening mee houden. Over de waarde van de inhoud klagen is een ander verhaal.
Jouw box is je 25 euro in ieder geval wel waard, maar dat heb je dan ook alleen te danken aan de boormachine
Al is het niet helemaal de beloofde ¤175quote:Op woensdag 28 november 2012 18:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Mee eens, dit is een box waar je niet over mag klagen.
je kunt bij een verrassingsbox niet verwachten dat het aan jouw wensen voldoet. Je hebt in ieder geval een mooi product en de waarde is behoorlijk.
Vraag me af waarom ze hier zo laat mee komen. Ze hadden veel damage control kunnen doen door direct te reageren ipv de indruk te wekken dat het ze niks kon schelen.quote:
Mwah. Als je de achterlijk hoge adviesprijzen hanteert kom je een heel end hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Al is het niet helemaal de beloofde ¤175
Dat wel. Al slaan die adviesprijzen natuurlijk als een tang op een varken.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mwah. Als je de achterlijk hoge adviesprijzen hanteert kom je een heel end hoor.
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat wel. Al slaan die adviesprijzen natuurlijk als een tang op een varken.
¤35 euro voor 3 van die plastieke badlichtjes
Aldus de man die er... nouja je snapt het.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef Akantha het volgende:
[..]
Eigenlijk ook dom om z'n doos te bestellen bij een site die een koopjeskelder heeft en hun deals dus doorverkoopt.
Daar heb je geen miskoop aan! De 75-300mm en de 18-55 lenzen zijn samen een kleine ¤200 waard, dus dan heb je een 550D voor ¤239. Geen geld dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:44 schreef Sosa het volgende:
[..]
die heb ik gekocht! Zonder in te lezen eerlijk gezegd... maar heb altijd al een goede camera willen hebben. ben benieuwd!
Dit lijkt me flauwekul? Minimale waarde zou 175 euro zijn en je zou je 25 euro er in ieder geval 'zeker weten' uit halen. Da's toch niet helemaal uitgekomenquote:Verder hebben we duidelijk in de advertentie zelf gezet dat het pakket in ieder geval een minimale waarde heeft van 25 euro. Wij zijn er heilig van overtuigd dat dit het geval is en staan nog steeds voor een volle 100% achter onze actie, onze medewerkers, onze inkopers en onze leveranciers.
....quote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef Melleyn het volgende:
Eigenlijk ook dom om z'n doos te bestellen bij een site die een koopjeskelder heeft en hun deals dus doorverkoopt.
Ze zitten de waarheid een beetje te verdraaien jaquote:Op woensdag 28 november 2012 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit lijkt me flauwekul? Minimale waarde zou 175 euro zijn en je zou je 25 euro er in ieder geval 'zeker weten' uit halen. Da's toch niet helemaal uitgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |