abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5528653
Eigelijk is de titel hierboven niet helemaal goed, maar ik wist even geen betere.

Ik vraag me nu al een tijdje de volgende dingen af

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

1) Wie heeft er wel een sexs tijdens het uitgaan? (disco,
bar) en dan s.v.p geen macho verhalen of verzonnen dingen ,alleen even serieuze reacties.

Ikzelf zou nooit zo makkelijk iets doen met een meisje zonder haar wat langer te kennen, maar ik vraag me wel af of er jongens/meisjez zijn hier die weleens "genomen"worden of "nemen" als ze uitgaan.

2) Ik kan mijn vraag 1 eigelijk helemaal niet voorstellen, maar het schijnt toch te gebeuren, sex tijdens het uitgaan. Zelf danste ik laatst ook in een disco bij een paar leuke meisjes en had ook wel (oog)contact met ze maargoed, ik kan me nie voorstellen hoe je zoiets zou moeten brengen tot daadwerkelijk "HET " doen.

3) Meisjes die met jongens in de disco dingen doen of andersom zijn dat gewoon sloeries, hebben ze gewoon "iets" waardoor alles vanzelf gaat of hoe zit dat ?

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
zo weer een topicje erbij, ben benieuwd wat jullie er van denken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Greetz

pi_5528862
Hmmz... Ik heb er zelf geen ervaring in, maar mn vriendin vertelde me tijdens het uitgaan een tijdje geleden dat ze het "op die wc" met haar ex weleens had gedaan...

Naja, wat ze maar leuk vind/vond. En nee, ik vind mn vriendin geen sloerie. Ik heb ook weleens met een ex in de bosjes gelegen naast het fietspad...

pi_5528883
Ik heb nog nooit sex gehad met iemand toen ik uit ging, wel vet gezoend enzo en dat gaat eigenlijk vanzelf wel hoor, je hebt zo iemand versiert.

Ik vind idd ook dat je het meisje wat beter moet leren kennen voordat je je lul in haar stopt. Ik denk dat het in nederland ook niet zo heel vaak voorkomt omdat je iemand dan toch mee moet nemen naar je huis (met je ouders)

Als je op vakantie bent en een eigen hotel kamer hebt is dat al een stuk makkelijker en daarom wordt daar ook meer geneukt dan, uiteraard helpt ook het warme weer wel mee

zondag 25 augustus 2002 @ 16:47:25 #4
34718 Ladon
/me is geen ego
pi_5529204
Ik heb 1 keer na het uitgaan sex gehad met een meisje in een gangetje. ik vond het allemaal wel cool want het was mijn eerste keer!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb er verder geen spijt van ofzo, tenslotte moet eens de eerste keer zijn.

Maar of dat meisje dan ook meteen een sloerie is, weet ik niet. Ik kan natuurlijk niet weten de hoeveelste ik was

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
( iig die avond de enige
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

Ik ben absoluut niet het playertype en het ging bijna TE makkelijk, dat wel. Het is denk ik niet dat zo'n meisje iets heefd waardoor ze makkelijk een jongen krijgt, het is meer dat eigenlijk vrijwel elk meisje elke keer bij het uitgaan kan neuken want jongens willen altijd toch ??

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik kende dat meisje verder niet en voor sex (zolang je t veilig doet natuurlijk) hoeft dat ook niet persee. Als je allebei wil waarom niet?

Ik heb nu al bijna 3 jaar een vaste vriendin dus het is verder nooit voorgekomen en een steegje is niet heel makkelijk btw.

1: Ik heb altijd gelijk. 2: Mocht ik ongelijk hebben, zie 1
pi_5529483
niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_5529697
Ik heb meerdere malen sex gehad tijdens het uitgaan. De zogenaamde one night stands.
dit gebeurt meestal met meisjes die wat ouder zijn (25+)
Soms wordt het door de meisjes min of meer aangeboden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zoiets gebeurt niet in 10 minuten natuurlijk, maar als je een gezellige avond samen bent en lichtelijk aangeschoten.

pi_5529933
wel es snel...heel snel zelfs...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar da's al weer een poos geleden

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5530740
Ik niet. Haha, ik sta met iedereen te dansen enzo, maar ik ga niet verder met iemand die ik net een avond ken. Je kunt hoogstens mijn mailadres krijgen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als ik met mijn vriend uit ben is het natuurlijk weer een ander verhaal... dan kan sex tijdens het uitgaan best leuk zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En ach, meiden die meteen met iemand het bed in willen duiken moeten dat zelf weten, maar je wint er bij mij geen respect mee. En datzelfde geldt trouwens ook voor jongens.

pi_5532816
Ik heb een keer in de kroeg een meisje gevingerd. Het was wel spannend want het gebeurde gewoon onder de tafel. Toen zijn we maar snel naar haar huis gegaan om het af te maken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_5533307
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jongens en meisjes die zoiets doen hebben gewoon zin in sex en geen zin om daar helemaal voor naar huis te rijden. Het maakt ook eigenlijk niet uit, zolang het maar op een plek gebeurt waar niet iedereen mee kan genieten eigenlijk.

Die mensen zijn ook gewoon mensen en niet per se sloeries of watdanook. Ze kunnen er natuurlijk wel tussenzitten. Ook is het zo dat de meeste mensen die het tijdens het uitgaan doen, elkaar al kennen.

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  zondag 25 augustus 2002 @ 22:13:47 #11
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_5533328
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 16:23 schreef tvdleur het volgende:
En nee, ik vind mn vriendin geen sloerie.
zegt iemand dat dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  maandag 26 augustus 2002 @ 10:06:47 #12
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5537874
zeker wel eens gehad. werkte in een kroeg en als je dan daarna ging stappen kwam je vaak van die meiden tegen. ik vind het zeker geen sloeries want vrouwen mogen (wat mij betreft) met iedereen doen waar ze zin in hebben.
fok you ja!
pi_5551506
Heb ik ook wel eens, en ik vind iig niet dat ik een slet oid ben. Ik wil gewoon wel eens sex hebben, en als je dan geen vriendje hebt is het een makkelijke oplossing, ook nog zonder verdere verplichtingen. Moet overigens wel een jongen zijn tot wie ik me erg aangetrokken voel, dus niet dat ik met de eerste de beste die een voorstel doet naar de wc ga..
Don't fall so madly in love with the night that you lose your way
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 15:57:24 #14
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_6122123
Ja... 1 x.. Toen bracht ik een meisje (goede vriendin) thuis op de scooter en ging ze beetje aan me zitten..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik heb het maar toegelaten en verdergereden met een behoorlijke paal in me broek.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Thuis aangekomen afgemaakt en nooit meer over gepraat. We waren beiden ook redelijk aangeschoten dusja..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 15:58:54 #15
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_6122136
Ja twee keer en het was geen succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop