Ik vraag me nu al een tijdje de volgende dingen af
1) Wie heeft er wel een sexs tijdens het uitgaan? (disco,
bar) en dan s.v.p geen macho verhalen of verzonnen dingen ,alleen even serieuze reacties.
Ikzelf zou nooit zo makkelijk iets doen met een meisje zonder haar wat langer te kennen, maar ik vraag me wel af of er jongens/meisjez zijn hier die weleens "genomen"worden of "nemen" als ze uitgaan.
2) Ik kan mijn vraag 1 eigelijk helemaal niet voorstellen, maar het schijnt toch te gebeuren, sex tijdens het uitgaan. Zelf danste ik laatst ook in een disco bij een paar leuke meisjes en had ook wel (oog)contact met ze maargoed, ik kan me nie voorstellen hoe je zoiets zou moeten brengen tot daadwerkelijk "HET " doen.
3) Meisjes die met jongens in de disco dingen doen of andersom zijn dat gewoon sloeries, hebben ze gewoon "iets" waardoor alles vanzelf gaat of hoe zit dat ?
Naja, wat ze maar leuk vind/vond. En nee, ik vind mn vriendin geen sloerie. Ik heb ook weleens met een ex in de bosjes gelegen naast het fietspad...
Ik vind idd ook dat je het meisje wat beter moet leren kennen voordat je je lul in haar stopt. Ik denk dat het in nederland ook niet zo heel vaak voorkomt omdat je iemand dan toch mee moet nemen naar je huis (met je ouders)
Als je op vakantie bent en een eigen hotel kamer hebt is dat al een stuk makkelijker en daarom wordt daar ook meer geneukt dan, uiteraard helpt ook het warme weer wel mee
Maar of dat meisje dan ook meteen een sloerie is, weet ik niet. Ik kan natuurlijk niet weten de hoeveelste ik was
Ik ben absoluut niet het playertype en het ging bijna TE makkelijk, dat wel. Het is denk ik niet dat zo'n meisje iets heefd waardoor ze makkelijk een jongen krijgt, het is meer dat eigenlijk vrijwel elk meisje elke keer bij het uitgaan kan neuken want jongens willen altijd toch ??
Ik kende dat meisje verder niet en voor sex (zolang je t veilig doet natuurlijk) hoeft dat ook niet persee. Als je allebei wil waarom niet?
Ik heb nu al bijna 3 jaar een vaste vriendin dus het is verder nooit voorgekomen en een steegje is niet heel makkelijk btw.
Zoiets gebeurt niet in 10 minuten natuurlijk, maar als je een gezellige avond samen bent en lichtelijk aangeschoten.
maar da's al weer een poos geleden
En ach, meiden die meteen met iemand het bed in willen duiken moeten dat zelf weten, maar je wint er bij mij geen respect mee. En datzelfde geldt trouwens ook voor jongens.
Jongens en meisjes die zoiets doen hebben gewoon zin in sex en geen zin om daar helemaal voor naar huis te rijden. Het maakt ook eigenlijk niet uit, zolang het maar op een plek gebeurt waar niet iedereen mee kan genieten eigenlijk.
Die mensen zijn ook gewoon mensen en niet per se sloeries of watdanook. Ze kunnen er natuurlijk wel tussenzitten. Ook is het zo dat de meeste mensen die het tijdens het uitgaan doen, elkaar al kennen.
quote:zegt iemand dat dan
Op zondag 25 augustus 2002 16:23 schreef tvdleur het volgende:
En nee, ik vind mn vriendin geen sloerie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop