abonnement Unibet Coolblue
pi_120142124
Ik ben nu aan de laatste dungeon begonnen. 62 uur ondertussen. En level 99. :D Ik maak me het wel heel gemakkelijk zo.
----
pi_120148089
Nou na de intro wilde ik meteen verder spelen, maar helaas moet ik nog even aan het werk. Vanavond maar eens doen dan.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_120149295
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:05 schreef Cid het volgende:
Nou na de intro wilde ik meteen verder spelen, maar helaas moet ik nog even aan het werk. Vanavond maar eens doen dan.
Waar heb je hem vandaan?
----
pi_120149698
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:42 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Waar heb je hem vandaan?
Nedgame.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_120149863
63 uur en 37 minuten. Uitgespeeld. :z
----
pi_120149870
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:00 schreef KingLysandus het volgende:
63 uur en 37 minuten. Uitgespeeld. :z
No such thing, NG+!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_120149907
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:01 schreef Cid het volgende:

[..]

No such thing, NG+!
Nu even niet. Voel me gewoon vermoeid. Afgelopen dagen sliep ik pas om 1 of 2 uur 's nachts door deze game. Nu even afkicken.
----
  maandag 10 december 2012 @ 19:16:18 #58
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_120160266
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:15 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Nee, de winkel had een lagere prijs/ waarde op de verpakking gezet zodat je niets hoeft te betalen.
Tot dat ze wel een keer een steekproef doen. :) Boven de 22 euro mag je gaan betalen... en ook de inklaringskosten. Ik heb op dit moment bij de douane een pakketje liggen, ben benieuwd of ze een factuur willen zien of dat ik 'm zonder gezeur binnen krijg deze week. :)
pi_120162638
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:16 schreef JK het volgende:

[..]

Tot dat ze wel een keer een steekproef doen. :) Boven de 22 euro mag je gaan betalen... en ook de inklaringskosten. Ik heb op dit moment bij de douane een pakketje liggen, ben benieuwd of ze een factuur willen zien of dat ik 'm zonder gezeur binnen krijg deze week. :)
Dat was pas vanaf ruim 30 euro volgens mij.
----
  maandag 10 december 2012 @ 20:27:57 #60
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_120164094
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Dat was pas vanaf ruim 30 euro volgens mij.
Nee, 22 euro. Anders tik ik het toch niet op de euro nauwkeurig? :)
Een geschenk (particulier <-> particulier) is 45 euro. Maar dat gaat wat lastig als het van een bedrijf afkomstig is. Maar met dit soort bedragen praten we over een pakketje uit een niet-EU-land. Binnen de EU maakt het bedrag niet uit.

Boven de 150 euro betaal je 3% douanerechten (daar kom je niet zo snel aan met een spelletje), boven de 22 euro betaal je 21% omzetbelasting (over dit soort spul). Niet alleen over het product, ook over de verzendkosten.

Hoe groot is de kans dat ze je poststukje er uit halen? Ach, het is geluk hebben of niet.
Ik denk dat als het door de brievenbus past, het wat sneller er doorheen komt dan pakketten.
Maar het kan de prijs wel wat opdrijven.. ik heb een pakketje nu ergens bij douane of een postbedrijf van 40 euro, hier staat echter waarschijnlijk een fout bedrag op (China kennende). Pakken ze mijn pakketje er uit, dan krijg ik een brief en mag ik een factuur laten zien met het echte bedrag er op. Uiteindelijk met BTW en inklaringskosten van het postbedrijf betaal ik ongeveer 20 euro extra (50% dus!).
Maakt mij nog steeds niet uit, het blijft een belachelijk laag bedrag.
pi_120165620
Vaag. Ik had vorige keer gelezen op de site van Postnl dat het iets in de 30 was. Nu vind ik er ook 22 terug.
----
pi_120180055
4 uur verder in persona, eindelijk een beetje vrijheid haha...wel spannend verhaal :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_120183541
Ben aan NG+ begonnen. Je bent gewoon weer de laagste level. :'( In P3 kreeg je je level mee.
Hier alleen de items die je kunt kopen en ook de stats die je hebt opgebouwd. Zo even checken of ik ook m'n vorige Persona's kan kopen.
----
pi_120183659
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:10 schreef Cid het volgende:
4 uur verder in persona, eindelijk een beetje vrijheid haha...wel spannend verhaal :)
Bestuur jij iedereen of laat je ze vrij vechten?
----
pi_120183778
Heb het op manual gezet, ik bestuur alles.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_120230780
Wel een vraag over Persona..

Die skill cards, zijn dat de kaarten die je krijgt tijdens een shuffle? Meestal kies ik een nieuwe persona als die er tussen zit, maar nu heb ik laatst een coin card gekozen. Moet je die kaarten equippen? Kan ik ergens zien welke kaarten ik heb en in gebruik zijn? En stacken kaarten?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_120238959
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:21 schreef Cid het volgende:
Wel een vraag over Persona..

Die skill cards, zijn dat de kaarten die je krijgt tijdens een shuffle? Meestal kies ik een nieuwe persona als die er tussen zit, maar nu heb ik laatst een coin card gekozen. Moet je die kaarten equippen? Kan ik ergens zien welke kaarten ik heb en in gebruik zijn? En stacken kaarten?
Om skillcards te gebruiken moet je in de velvet room zijn. Die krijg je inderdaad tijdens shuffle.
Ik heb er nog nooit één gebruikt hoor.

Je hebt verschillende kaarten he.

Met een coincard krijg je meer geld aan het einde van het gevecht. Eenmalig gebruik direct na het gevecht.
Skillcard (rood zwaard) bevat een skill die je aan een persona kan geven (via velvet room).
Die groene takjes zijn extra experience direct na het gevecht.
En dan heb je ook nog kaarten die een stat van je persona met 1 punt verhogen.
En hoe hoger de cijfer op een kaart des te beter (meer geld, betere skill en dergelijke).

Heb je de tutorial wel gelezen? :D
----
pi_120238999


[ Bericht 100% gewijzigd door KingLysandus op 12-12-2012 19:05:23 ]
----
pi_120240100
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:03 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Om skillcards te gebruiken moet je in de velvet room zijn. Die krijg je inderdaad tijdens shuffle.
Ik heb er nog nooit één gebruikt hoor.

Je hebt verschillende kaarten he.

Met een coincard krijg je meer geld aan het einde van het gevecht. Eenmalig gebruik direct na het gevecht.
Skillcard (rood zwaard) bevat een skill die je aan een persona kan geven (via velvet room).
Die groene takjes zijn extra experience direct na het gevecht.
En dan heb je ook nog kaarten die een stat van je persona met 1 punt verhogen.
En hoe hoger de cijfer op een kaart des te beter (meer geld, betere skill en dergelijke).

Heb je de tutorial wel gelezen? :D

Meerdere keren, maar heb nu pas een skill card gevonden hehe. Nu nog uitvogelen wanneer een fuse handig is...

Dan nog iets met dungeons..als je laag in je hp/sp zit kan je stoppen en een dag rusten...ik heb nu een sub-baas verslagen en heb een nachtje geslapen...als ik nu terug ga kan ik dan verder bij die sub-baas of moet ik die deur weer eerst vinden?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_120240166
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:33 schreef Cid het volgende:

[..]

Meerdere keren, maar heb nu pas een skill card gevonden hehe. Nu nog uitvogelen wanneer een fuse handig is...

Dan nog iets met dungeons..als je laag in je hp/sp zit kan je stoppen en een dag rusten...ik heb nu een sub-baas verslagen en heb een nachtje geslapen...als ik nu terug ga kan ik dan verder bij die sub-baas of moet ik die deur weer eerst vinden?
Ik fuseer alleen maar. Ik heb deze keer nog nooit een gewonnen persona gebruikt. Gefuseerde zijn veel sterker.

Je gaat altijd verder op de verdieping waar je gebleven was. Je hoeft alleen de baas niet meer te verslaan.
----
pi_120256818
Zo eerste echte eindbaas gehad...erg pittig! Moet meer grinden, minder social stuff doen :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_120257272
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 06:52 schreef Cid het volgende:
Zo eerste echte eindbaas gehad...erg pittig! Moet meer grinden, minder social stuff doen :)
Eerste echte eindbaas? Yukiko? Veel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij haar gebruikt?

Ik ben ook opnieuw begonnen. 3 uur en 2 dungeons verder. Meeste spoel ik door.
Deze keer ga ik voor zoveel mogelijk social links en alle meiden daten.
----
pi_120257382
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:20 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Eerste echte eindbaas? Yukiko? Veel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij haar gebruikt?

Ik ben ook opnieuw begonnen. 3 uur en 2 dungeons verder. Meeste spoel ik door.
Deze keer ga ik voor zoveel mogelijk social links en alle meiden daten.
Ja dat had ik al uitgevonden, maar op een of andere manier moest ze net altijd Hero hebben met aanvallen op het eind...en als hij dood gaat....

Dus met veel buffs en debuffs uiteindelijk gelukt, ben nu aan het grinden om wat te levelen en nieuwe persona's te scoren om meer te kunnen fusen :).. Daarna moet ik nog naar voetbal, drama class, werk, boeken lezen, studeren... hoop te doen!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_120257421
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:32 schreef Cid het volgende:

[..]

Ja dat had ik al uitgevonden, maar op een of andere manier moest ze net altijd Hero hebben met aanvallen op het eind...en als hij dood gaat....

Dus met veel buffs en debuffs uiteindelijk gelukt, ben nu aan het grinden om wat te levelen en nieuwe persona's te scoren om meer te kunnen fusen :).. Daarna moet ik nog naar voetbal, drama class, werk, boeken lezen, studeren... hoop te doen!
Heb je hem Hero genoemd? :D

Weet je dat 90 % van de monsters een zwakke plek heeft?
En ik kan je aanraden om elke verdieping in z'n geheel te verkennen en alle monsters te doden die je tegenkomt.
Ik heb nog nooit vrijwillig buff spells gebruikt. :P
----
pi_120257532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:35 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Heb je hem Hero genoemd? :D

Weet je dat 90 % van de monsters een zwakke plek heeft?
En ik kan je aanraden om elke verdieping in z'n geheel te verkennen en alle monsters te doden die je tegenkomt.
Ik heb nog nooit vrijwillig buff spells gebruikt. :P
Jawel maar ik heb nog niet alle spells, dus van sommige kan ik dat niet benutten. Overigens was die baas ook de enige keer dat ik in problemen raakte.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')