Yup, krijgt ie, voor Feyenoord Ajax, een prachtige plaats in Vak Squote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef Toverheks het volgende:
Daarom vrienden van Opa, moet er maar een aktie op touw worden gezet, ( weet wel de juiste persoon die dit in goede banen kan leiden, Gert kom er maar in!!!!!!!!! )dat Opa een mooi seizoenkaartje van jullie krijgt omdat jullie zoveel plezier van die man hebben
![]()
Ik moest wel aan hem denken twee weken geleden toen ik lekkere hapjes dacht te krijgen daar bij de wedstrijd in de Aegon box en gewoon een stamppotje kreeg voorgeschoteldquote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef Toverheks het volgende:
Daarom vrienden van Opa, moet er maar een aktie op touw worden gezet, ( weet wel de juiste persoon die dit in goede banen kan leiden, Gert kom er maar in!!!!!!!!! )dat Opa een mooi seizoenkaartje van jullie krijgt omdat jullie zoveel plezier van die man hebben
![]()
en ondertussen vraag ik me toch af wat er in die drijgbriefen, kogelstukken en poedermails stond
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, krijgt ie, voor Feyenoord Ajax, een prachtige plaats in Vak S
Hij is van harte welkom op de Bunnik side. Forza Utreg.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef Toverheks het volgende:
![]()
en ondertussen vraag ik me toch af wat er in die drijgbriefen, kogelstukken en poedermails stond
Door die aardige jongens van het legioen? Ben je gekquote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]je wilt toch niet dat Opa in mekaar wordt geslagen he
oh toch ook lekker een stampotje, had je op Kaviaar en champagne gehooptquote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moest wel aan hem denken twee weken geleden toen ik lekkere hapjes dacht te krijgen daar bij de wedstrijd in de Aegon box en gewoon een stamppotje kreeg voorgeschoteld
Ik kan mijn vinger er niet opleggen, maar je hebt gelijk. Raar hè?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch is hij veranderd door de recente gebeurtenissen. Ik weet het niet zeker, maar hij ziet er volgens mij homofieler uit dan eerder. Zien jullie dat ook?
In zijn dromen doet hij het waarschijnlijk ook echt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoor net dat opa iedere thuiswedstrijd vanuit een vipbox van een vriend/neef bekijkt.
Als jij hem van te voren van de trein pikt en hem vergezeld gaat het helemaal goed komen tussen julliequote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is van harte welkom op de Bunnik side. Forza Utreg.
Als-ie wil kan hij daar zo gratis kijken. Maar ja, hij wil niet, de nep-Ajacied.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef Jian het volgende:
Hij heeft een vriend met een vip-box in de Arena. Ja, die kennen we, die vriend, daar was Badr laatst nog op visite
Toch wel makkelijk eredivisie livequote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
In zijn dromen doet hij het waarschijnlijk ook echt.![]()
Als je gaat kijken op het moment van de wedstrijd dan zit hij gewoon op dat stoeltje.
Het stamppotje was ook primaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh toch ook lekker een stampotje, had je op Kaviaar en champagne gehoopt
Ik ben er nog niet helemaal over uit, het zou ook kunnen dat hij nu wat meer op een moslim lijkt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan mijn vinger er niet opleggen, maar je hebt gelijk. Raar hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |